Lowlands 2023

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:

Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:

Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?
Misschien is Way Out West in Gothenborg iets?
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Misschien is Way Out West in Gothenborg iets?
Uit interesse ga ik het zeker eens checken! Maar gezien de portemonnee van sommigen onder ons lijkt me een festival buiten Scandinavië een beter idee :) Volgens mij is het nogal duur daar...

Edit: ziet er uit als een heel tof festival, ben je er zelf wel eens geweest? Ben alleen bang dat om bovengenoemde reden ik niet iedereen kan overtuigen.
 
Laatst bewerkt:

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:

Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?
Iets in de UK? Latitude festival of TRNSMT festival?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Ik ben om . BUSH moet de Headliner worden in 2023
Check hun nieuwe album The Art Of Survival
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
bush is geen headliner.
maar ik zou ze al jaren lang heel graag nog ns zien op een festival in ned
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Kendrick in ieder geval wel zeker headlinerwaardig als hij zo'n show neerzet als hij gisteren deed! Nu te druk bezig met zijn setlist terugluisteren en nagenieten, maar zal daarna Bush even aanzetten! 😉 @El Branco
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Depeche Mode gaat op wereld tour en laat die nou half augustus eindigen ;-)
In before iemand zegt ‘dat dat geen Lowlands headliner is’, net zoals bijna elke voorgestelde act dat blijkbaar niet is…
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Kendrick in ieder geval wel zeker headlinerwaardig als hij zo'n show neerzet als hij gisteren deed! Nu te druk bezig met zijn setlist terugluisteren en nagenieten, maar zal daarna Bush even aanzetten! 😉 @El Branco
Ik was helaas niet naar Kendrick. Het zou echt geweldig zijn als hij weer terug komt in Biddinghuizen.

Depeche Mode zou ik ook leuk vinden, maar zijn die niet te duur voor hoeveel mensen het trekt? Ik zie ze op LL een Heineken vullen tbh.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik was helaas niet naar Kendrick. Het zou echt geweldig zijn als hij weer terug komt in Biddinghuizen.

Depeche Mode zou ik ook leuk vinden, maar zijn die niet te duur voor hoeveel mensen het trekt? Ik zie ze op LL een Heineken vullen tbh.
DM gaat echt wel de Alpha vullen gok ik. Maar goed, het is al jaren een gewenste boeking hier en eerder wishfull thinking dan realitteit
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
DM gaat echt wel de Alpha vullen gok ik. Maar goed, het is al jaren een gewenste boeking hier en eerder wishfull thinking dan realitteit
Door het Nine Inch Nails/Nick Cave debacle zal zo'n naam niet zo snel meer als headliner geboekt worden op Lowlands, denk ik. Daar is BKS veel meer een geschikte festival voor (geworden) denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zie het ook niet snel gebeuren, Depeche Mode is gewoon geen typische Lowlands naam.

En liever een keer wat anders dan Kendrick Lamar aub. Sorry fanboys, maar heeft er al 3x gestaan. Mag nog wel eventjes wachten en eens op een ander festival staan (Pinkpop/Woo Hah etc.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken