Lowlands 2023

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Kees van Hondt zou ook wel een helden move zijn. Kunnen ze nu alvast beginnen met alle planten vast te zetten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MasterJub

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Denk dat Reinier Zonneveld nu ook wel zo populair is dat hij ook gewoon in de vooravond in de Bravo kan spelen ipv het nachtprogramma?
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
380
486
Ik heb de Pukkelpop lineup er eens bijgepakt.
Welke namen zouden nog door kunnen komen?
Mij lijken de volgende wel tof:

Macklemore - die staat 18/19 in Noorwegen en 20 op Pukkelpop. Wel kleine kans dus.
The Killers - Hebben 18 in Slowakije en 20 Pukkelpop. Alleen 19e een optie, ook niet echt kansrijk.
Limp Bizkit - 19e op Pukkelpop. Kunnen dus zowel 18e als 20e op LL. Lijkt mij heel tof (al was de set op Paaspop niet om over naar huis te schrijven, in de 013 maakten ze er wel weer een knalfeest van).
Froukje - 18e op PP, stond vorig jaar dan wel op LL maarja waarom niet. S10 is er ook, die zal vast wel samen het podium opkomen voor paar nummers.

Niet uitgezocht verder maar ook wel mooie toevoeging:
Knocked Loose
Stick To Your Guns
You Me At Six

En ja ik heb wel een bepaalde stijl die ik leuk vind inderdaad ;)
Bakar, AItch, Angele
 

RobGordon

Playlistbediener
19 apr 2023
9
12
Tot nu toe 97 namen bekend gemaakt. Vorig jaar waren er 127 namen zonder de Haciënda en alle randprogrammering.
Dat betekent dat we dus nog ongeveer 30 namen krijgen.
Ik word hier zelf een beetje nerveus van. Weten we zeker dat die 30 namen nog gaan komen? Of blijkt straks dat ze na de Charlie nog een tent hebben geschrapt, om zo de inflatie het hoofd te bieden zonder de ticketprijs nog meer te verhogen?
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
325
412
Vind het altijd zo jammer dat ze de beukers vaak op zondag doen. In de llowcast hoorde ik hem zeggen gladde paling op zondag. Dan denk ik waarom?!?
Vorig jaar was dat perfect, je kon gewoon de Bravo in zonder je een sardientje te voelen.
Techno op de zaterdag sla ik over ivm de drukte of pas na 3en
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.612
2.098
Ik word hier zelf een beetje nerveus van. Weten we zeker dat die 30 namen nog gaan komen? Of blijkt straks dat ze na de Charlie nog een tent hebben geschrapt, om zo de inflatie het hoofd te bieden zonder de ticketprijs nog meer te verhogen?
Haha laten we vooral even kalm blijven. Many more to come, dus we hoeven daar vooralsnog niet vanuit te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, daily en piep

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik heb de Pukkelpop lineup er eens bijgepakt.
Welke namen zouden nog door kunnen komen?
Mij lijken de volgende wel tof:

Macklemore - die staat 18/19 in Noorwegen en 20 op Pukkelpop. Wel kleine kans dus.
The Killers - Hebben 18 in Slowakije en 20 Pukkelpop. Alleen 19e een optie, ook niet echt kansrijk.
Limp Bizkit - 19e op Pukkelpop. Kunnen dus zowel 18e als 20e op LL. Lijkt mij heel tof (al was de set op Paaspop niet om over naar huis te schrijven, in de 013 maakten ze er wel weer een knalfeest van).
Froukje - 18e op PP, stond vorig jaar dan wel op LL maarja waarom niet. S10 is er ook, die zal vast wel samen het podium opkomen voor paar nummers.

Niet uitgezocht verder maar ook wel mooie toevoeging:
Knocked Loose
Stick To Your Guns
You Me At Six

En ja ik heb wel een bepaalde stijl die ik leuk vind inderdaad ;)
Namen van dit formaat (-Froukje) hoef je niet meer te verwachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Gladde Paling gaat gewoon op de DNB nacht staan hoor. Maar det vind ik weer zo cliché. Zondag nacht = DNB avond al jaren lang. Je weet nu ook al dat een Black Sun Empire ook zondag gaat staan. Daar mogen ze echt wel op innoveren als je het mij vraagt. En de grote techno naam is dit jaar gewoon verguist naar de Alpha als ik het zo bekijk.

Maar Job Jobse en David Vink…. Kom op zeg, kan je echt niks beters dan dat vinden?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Ik word hier zelf een beetje nerveus van. Weten we zeker dat die 30 namen nog gaan komen? Of blijkt straks dat ze na de Charlie nog een tent hebben geschrapt, om zo de inflatie het hoofd te bieden zonder de ticketprijs nog meer te verhogen?
Hier ben ik echt niet bang voor…
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Kees van Hondt zou ook wel een helden move zijn. Kunnen ze nu alvast beginnen met alle planten vast te zetten ;)
Alsjeblief niet zeg..

Die hele hype heb ik nooit begrepen. Nou is het vooral niet mijn muziek/mijn feestje, maar het is voor mij ook precies de periode waar het de verkeerde kant op ging met Lowlands. Niet door Kees, maar het publiek wat meende alle planten (en meer) maar te moeten slopen. "Want dat hoort zo"...

Dat hoorde helemaal niet zo en was gewoon ronduit vandalisme..

Hetzelfde met de "WC-Raves" van de laatste jaren.. Leuk hoor, een WC gebouw kort en klein slaan.. En volgend jaar zeker weer boos omdat de kaartjes zo duur worden..

Heb gewoon een beetje respect voor je Festival, de organisator, maar ook de mensen om je heen...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Gaan ze nou een d&b nacht programmeren met Black Sun Empire, T & Sugah, Dimension en gladde paling?

Ben zelf niet echt een d&b liefhebber/purist, maar is T&Sugah (en paling) niet echt kauwgomballen drum en bass? Of zie ik het gewoon verkeerd...
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
330
370
Gaan ze nou een d&b nacht programmeren met Black Sun Empire, T & Sugah, Dimension en gladde paling?

Ben zelf niet echt een d&b liefhebber/purist, maar is T&Sugah (en paling) niet echt kauwgomballen drum en bass? Of zie ik het gewoon verkeerd...
Haha. Maar noem het een "curveball" en het is hip.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
49
79
Gladde Paling gaat gewoon op de DNB nacht staan hoor. Maar det vind ik weer zo cliché. Zondag nacht = DNB avond al jaren lang. Je weet nu ook al dat een Black Sun Empire ook zondag gaat staan. Daar mogen ze echt wel op innoveren als je het mij vraagt. En de grote techno naam is dit jaar gewoon verguist naar de Alpha als ik het zo bekijk.

Maar Job Jobse en David Vink…. Kom op zeg, kan je echt niks beters dan dat vinden?
ja das wel een beetje wack v.w.b. gladde paling, ik snap dat de x-ray te klein is voor de jongenman maar kan toch wel ergens andsers dan DnB tent?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Gaan ze nou een d&b nacht programmeren met Black Sun Empire, T & Sugah, Dimension en gladde paling?

Ben zelf niet echt een d&b liefhebber/purist, maar is T&Sugah (en paling) niet echt kauwgomballen drum en bass? Of zie ik het gewoon verkeerd...
Gladde Paling stond ook vrij laat op de avond op Rampage, het grootste DnB festival…
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken