Lowlands 2023

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
DJ's die ik heeeeeeel graag (nog een keer) wil zien en waarvan ik dus ook hoop dat ze komen: 👉Skin on Skin👈, Honey Dijon, Folamour, Mall Grab, Job Jobse, Alignment, Partiboi69, Bambounou, MCR-T

Ik zie dat Skin on Skin en Partiboi69 in hetzelfde weekend op Pukkelpop draaien. Dat geeft de burger moed......
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

mgbss

Support act
15 feb 2019
790
476
Het is nu wel extra kut dat het met Rosalia niet gelukt is voor LL. Die show was echt heel tof en was een perfecte headlineshow voor de Alpha geweest, denk ik.

Maar volgens mij is Rosalia in West-Europa een stuk minder populair dan in de rest van de wereld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mandita505 en stijnos7

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
257
118
Het is nu wel extra kut dat het met Rosalia niet gelukt is voor LL. Die show was echt heel tof en was een perfecte headlineshow voor de Alpha geweest, denk ik.

Maar volgens mij is Rosalia in West-Europa een stuk minder populair dan in de rest van de wereld.
is Rosalìa niet zelf van West-Europa? haha
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.478
6.147
Rosalia is voor headliner denk ik nog net een stapje te klein maar ze zou zeker een tent vullen
Als acts als The Opposites en Nothing But Thieves kunnen headlinen kan Rosalia dat al helemaal. Was een goeie naam geweest om bovenaan je affiche te hebben.
 

Arndb

Playlistbediener
16 apr 2023
8
5
Ze hebben het geprobeerd; volgens mij zegt EvE in een van die podcasts of interviews dat ze heel erg hun best hebben gedaan om Rosalia te strikken maar dat het net niet is gelukt, erg jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
790
476
is Rosalìa niet zelf van West-Europa? haha
Daar moest Noord-West Europa staan haha.

Rosalia is voor headliner denk ik nog net een stapje te klein maar ze zou zeker een tent vullen
Ze headlined het grote Primavera, subt Coachella, dus denk dat ze prima Lowlands aankan.

Ze hebben het geprobeerd; volgens mij zegt EvE in een van die podcasts of interviews dat ze heel erg hun best hebben gedaan om Rosalia te strikken maar dat het net niet is gelukt, erg jammer.
Ja, dit zat inderdaad in de podcast. Erg jammer, want vrees dat het na de grote headlineshows op major festivals komende jaren helemaal niet meer haalbaar wordt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Beetje vreemd dat in deze drop ook al allemaal namen zitten die allang bekend zijn gemaakt…
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken