Lowlands 2023

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
70
86
Doen wij ook al jaren. In de ochtend of middag de tent alvast inpakken en in de auto doen, rijd je in de avond echt binnen een kwartier de parkeerplaats af. Ideaal!
 
  • Leuk
Waarderingen: anniek

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Nog wat kanshebbers voor dit jaar (met nieuw werk of tourend):
Death Valley Girls
Sor
Nnelg
Intercity 106 (nieuwe project van De Sluwe Vos)
Altin Gün
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Het uitrijden is verschrikkelijk idd. Wij gaan dit jaar wat opties bekijken om de auto bij Lelystad te zetten en dan met de pendelbus vanaf Lowlands naar Lelystad station te rijden na afloop.
Een vriend van mij werkt voor Lelystad Airport. LL heeft daar laatst geïnformeerd om parkeerplekken te huren en dan vanaf daar pendelbussen in te zetten. Zal eens informeren hoe het daar mee staat
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Dag forumvrienden
Momenteel zijn we feedback aan het verzamelen over enkele mogelijke veranderingen aan de forumstructuur.
Kom gerust je ongezouten mening geven in dit topic --> LINK
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Een vriend van mij werkt voor Lelystad Airport. LL heeft daar laatst geïnformeerd om parkeerplekken te huren en dan vanaf daar pendelbussen in te zetten. Zal eens informeren hoe het daar mee staat
Dit klinkt echt als de hel. Ga minimaal in twee etappes van auto naar camping door alle spullen. Hoe ga ik dat doen als er een pendelbus is.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Dit klinkt echt als de hel. Ga minimaal in twee etappes van auto naar camping door alle spullen. Hoe ga ik dat doen als er een pendelbus is.
Wat heb je dan allemaal bij je en hoe heb je het ingepakt als je 2x moet lopen? Het lijkt mij uberhaupt een hel 2x te moeten lopen, ook al is het 10min haha.
 

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Mooi hoe velen loopt te klagen over alle dingen die elk jaar precies hetzelfde zijn en waar je niet aan ontkomt. (logistiek provincie Flevoland, Tent plus partytent shit) Wellicht ben ik de makkelijk en boeit het me allemaal niet zoveel in verhouding met de leipe dingen die je meemaakt. Maar damn. Een beetje lijden mag best voor zoveel genot. We zijn niet van suiker toch? (sorry voor de boomer reactie)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Mooi hoe velen loopt te klagen over alle dingen die elk jaar precies hetzelfde zijn en waar je niet aan ontkomt. (logistiek provincie Flevoland, Tent plus partytent shit) Wellicht ben ik de makkelijk en boeit het me allemaal niet zoveel in verhouding met de leipe dingen die je meemaakt. Maar damn. Een beetje lijden mag best voor zoveel genot. We zijn niet van suiker toch? (sorry voor de boomer reactie)
Genieten man die rij. En de last wordt steeds wat lichter als je een beetje doordrinkt!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Wat heb je dan allemaal bij je en hoe heb je het ingepakt als je 2x moet lopen? Het lijkt mij uberhaupt een hel 2x te moeten lopen, ook al is het 10min haha.
Eerste rit: heel veel bier, tent, stoeltje en backpack. Tweede rit slaapzakken, quecha boxspring met opblaasmatjes en wat ander rommel.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Eerste rit: heel veel bier, tent, stoeltje en backpack. Tweede rit slaapzakken, quecha boxspring met opblaasmatjes en wat ander rommel.
Dit inderdaad. Eerste ronde bier om op te zuipen, tentje om plekje te claimen en stoeltje om lekker op te zitten. In de tweede rit al het andere
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
53
87
Ik moet er niet aan denken. Ik neem in 1 keer alles mee. Een volle back-pack op mijn rug en een kleinere op mijn buik.
Ik zorg er voor dat ik zo weinig mogelijk bij me heb, maar toch compleet en van alle gemakken voorzien.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert

Gebruikers die dit onderwerp bekijken