Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.524
815
Wie denken jullie dat de Bravo afsluiten? Ik denk Loyle Carner, King Gizard en Moderat…
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
Had EvE niet in de podcast gezegd dat Loyle Carner in de Alpha zou spelen, of was dat alleen Steve Lacy?

Ik denk King Gizzard en Moderat ook, daarnaast lijkt Bicep me ook wel een goede kans maken
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.524
815
Had EvE niet in de podcast gezegd dat Loyle Carner in de Alpha zou spelen, of was dat alleen Steve Lacy?

Ik denk King Gizzard en Moderat ook, daarnaast lijkt Bicep me ook wel een goede kans maken
Dat was Steve Lacy
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
222
315
Wie denken jullie dat de Bravo afsluiten? Ik denk Loyle Carner, King Gizard en Moderat…

Als ik kijk naar de moeite die opgezet moet worden in op- en afbouw van decore voor artiesten dan denk ik eerder dat BICEP er zal staan i.p.v. Moderat. Moderat heeft een simpele live setup, BICEP heeft een wervelwind aan schermen en lichten.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.524
815
Als ik kijk naar de moeite die opgezet moet worden in op- en afbouw van decore voor artiesten dan denk ik eerder dat BICEP er zal staan i.p.v. Moderat. Moderat heeft een simpele live setup, BICEP heeft een wervelwind aan schermen en lichten.
Ik denk dat Bicep op de plaats van Rufus du Sol staat. Die hadden ook een aardige licht installatie mee…
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Rudy190

Bob105

Support act
18 jun 2021
753
874
Frank Carter het weekend van lowlands in Nederland. Ik schrijf hem met potlood op...zeer welkom wat mij betreft.

Edit: oh dit is alweer 'oud' nieuws😬
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Een nieuwe llowcast podcast zou ook welkom zijn
Zoals ze zelf al ooit eens begonnen in t intropraatje ‘de meest onregelmatige podcast ooit’. Nou laat daar geen misverstand over bestaan 😂.

Ik snap t echt niet man, dan gooi je een tweede drop, dan hoort daar toch een aflevering bij?!

Enfin, dr zal wel eentje komen als die dance drop gaat komen. Of niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en daily

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Zoals ze zelf al ooit eens begonnen in t intropraatje ‘de meest onregelmatige podcast ooit’. Nou laat daar geen misverstand over bestaan 😂.

Ik snap t echt niet man, dan gooi je een tweede drop, dan hoort daar toch een aflevering bij?!

Enfin, dr zal wel eentje komen als die dance drop gaat komen. Of niet.
Tja, die het dan helemaal niet. Liever geen verplichting lijken ze te denken, want wat is er nu erger dan praten over LL
 
  • Haha
Waarderingen: Broodrooster

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Zoals ze zelf al ooit eens begonnen in t intropraatje ‘de meest onregelmatige podcast ooit’. Nou laat daar geen misverstand over bestaan 😂.

Ik snap t echt niet man, dan gooi je een tweede drop, dan hoort daar toch een aflevering bij?!

Enfin, dr zal wel eentje komen als die dance drop gaat komen. Of niet.
Ik verwacht er pas weer een tijdens het festival zelf
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
68
78
Zooo ik was gisteren bij Nia Archives in Parallel. Zij is echt geweeeldig, hoop dat ze op Lowlands ook in de nacht komt te staan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken