Lowlands 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
In principe zeggen die techno namen niet zo heel veel. Die touren "toch wel". Dan is de vraag uit welk hoekje ze dit jaar gaan plukken.
Nee klopt, maar 999999999 en I Hate Models zijn redelijk in trek met de neiging naar hardere techno tegenwoordig, dus ik zie ze wel iets meer in die richting trekken, net zoals vorig jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Nee klopt, maar 999999999 en I Hate Models zijn redelijk in trek met de neiging naar hardere techno tegenwoordig, dus ik zie ze wel iets meer in die richting trekken, net zoals vorig jaar.
Zijn beide prima namen. En zo'n Ben Böhmer lijkt zich toch wel te richten op de "niet dance" festivals om zo maar te zeggen gezien hij iig al Sziget en Pukkelpop doet.

ik vind het wel jammer dat de DJ's een losse drop krijgen overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
En zo'n Ben Böhmer lijkt zich toch wel te richten op de "niet dance" festivals om zo maar te zeggen gezien hij iig al Sziget en Pukkelpop doet.
Ben Bohmer doet ook een live set, dat maakt het natuurlijk ook een stuk logischer om op wat meer pop/live festivals te spelen, aangezien veel dance festivals niet de optie bieden tot live acts (Dekmantel en DGTL uitgesloten).

Lowlands doet tegenwoordig af en toe wel live acts in de nacht, dus op zich zou Ben nog wel toegevoegd kunnen worden. Kan me nog herinneren dat Weval in 2016 een DJ set moesten doen omdat ze s'nachts niet live programmeerde.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ben Bohmer doet ook een live set, dat maakt het natuurlijk ook een stuk logischer om op wat meer pop/live festivals te spelen, aangezien veel dance festivals niet de optie bieden tot live acts (Dekmantel en DGTL uitgesloten).

Lowlands doet tegenwoordig af en toe wel live acts in de nacht, dus op zich zou Ben nog wel toegevoegd kunnen worden. Kan me nog herinneren dat Weval in 2016 een DJ set moesten doen omdat ze s'nachts niet live programmeerde.
In 2016 deed Weval aleen nog maar DJ sets ;-)
 

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
18
25
Ben Bohmer doet ook een live set, dat maakt het natuurlijk ook een stuk logischer om op wat meer pop/live festivals te spelen, aangezien veel dance festivals niet de optie bieden tot live acts (Dekmantel en DGTL uitgesloten).

Lowlands doet tegenwoordig af en toe wel live acts in de nacht, dus op zich zou Ben nog wel toegevoegd kunnen worden. Kan me nog herinneren dat Weval in 2016 een DJ set moesten doen omdat ze s'nachts niet live programmeerde.
Fjaak zou vorig jaar een Live-set doen, maar werd toen een DJ-set omdat een van de twee ziek was volgens mij
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik kan het fout hebben, maar zie ik in deze video niet toch wat synths op hun tafels?

Ah ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde met zn tweëen ipv de band. Maar deze set up hadden ze ook in 2016 op LL ;-)

Overigens is deze youtube wel een heerlijke set!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
Ah ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde met zn tweëen ipv de band. Maar deze set up hadden ze ook in 2016 op LL ;-)

Wacht eens, waar is de drummer?
Weval treedt live inderdaad graag met drummer op. Vanochtend op Pukkelpop ook. Maar bij de nachtprogrammering van Lowlands is er productioneel geen ruimte voor. Toch hoeven geen dikke tranen te stromen, want het duo heeft de drums kraakhelder in de sound verwerkt. Je ziet de bekkens haast aangetikt worden, de vellen geroerd. Op plaat, maar dus ook live.
uit: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2016/Lowlands/Zaterdag/Weval.html

Ze speelden toen dus wel al met een drummer, maar die Bravo nacht niet. Dus jij had toch gelijk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Wow, dat festival is zo buiten mijn (best uitgebreide) bubbel.. Ik ken geen enkele naam 🙈
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.412
1.831
Wat vinden we van de nieuwe single van Nothing but Thieves? Doet mij een beetje aan the Weeknd/Justice denken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken