Lowlands 2023

Ik stel voor om naar Awakenings te gaan.
Beste Gloaming ik zet toch erbij dat ik er een feestje van ga maken, ik geef alleen aan dat er van mij meer harde techno mag zijn nu is het vooral overkill aan Funky techno of hoe je het ook wil noemen. Tevens mag er van mij ook wat meer diversiteit in de nacht, ook dit vond ik vorig jaar minder. Neemt niet weg dat ik het gewoon leuk vind. Al staat Awakenings wel op mijn lijstje ;)

Die plaat van Avalon Emerson - & the Charm is echt steengoed. Ik snap niet dat Bitterzoet nog niet is uitverkocht maar dat kan nog wel eens een succes worden op Lowlands.

Omdat ze daar staat, vraag ik het ook hier; weet iemand op wat voor manier ze de show doet? Doet ze zelf de zang met instrumentatie ondersteuning vanuit de computer? Of komt er een band mee? Ik dacht altijd dat het The Charm waren, maar volgens mij zit ik daar helemaal naast haha.
In bandvorm dus, zo te zien op haar insta!!! Heeeeel gaaf.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Heeft iemand zin om de caravan camping met de gewone camping te vergelijken?

Mijn vrienden willen dat graag proberen in de hoop dat je op de heenweg veel minder lang in de rij hoeft te staan, het wat rustiger is en je geen drama hebt met uitrijden.

Iemand ervaring met beide plekken? Thanks 😚

• Leuk
Waarderingen: eva84
Die plaat van Avalon Emerson - & the Charm is echt steengoed. Ik snap niet dat Bitterzoet nog niet is uitverkocht maar dat kan nog wel eens een succes worden op Lowlands.

Omdat ze daar staat, vraag ik het ook hier; weet iemand op wat voor manier ze de show doet? Doet ze zelf de zang met instrumentatie ondersteuning vanuit de computer? Of komt er een band mee? Ik dacht altijd dat het The Charm waren, maar volgens mij zit ik daar helemaal naast haha.
Thx voor de.tip
Ik ga denk wel naar Bitterzoet...

Er komt niks meer bij hoor, hier zitten de nachtnamen al in. Als je ziet wat je betaald voor een ticket mag je echt wel meer verwachten. Als je dat echt de beste namen in de scene vind heb je barweinig gezien. Maar goed inspirerend is de nacht op LL al lamg niet meer.
Zeker als een 2e handskaartje nog steeds 400 euro is.
😊

Mijn vrienden willen dat graag proberen in de hoop dat je op de heenweg veel minder lang in de rij hoeft te staan, het wat rustiger is en je geen drama hebt met uitrijden.

Hier mijn camper ervaring

De rij is inderdaad korter op heenweg maar vooral ook omdat je chill in je auto zit met muziek, droog en uit de zon.

Wegrijden is op zondagavond prima, maandag geen idee. Met de gewone auto is dat weleens een ramp inderdaad

Rustiger is het zeker niet!!! Er is daar stroom dus iedereen heeft de halve Ziggo mee aan apparatuur...tot diep in de nacht dikke disco, zeker op do en vr

Succes met kiezen

Hier mijn camper ervaring

De rij is inderdaad korter op heenweg maar vooral ook omdat je chill in je auto zit met muziek, droog en uit de zon.

Wegrijden is op zondagavond prima, maandag geen idee. Met de gewone auto is dat weleens een ramp inderdaad

Rustiger is het zeker niet!!! Er is daar stroom dus iedereen heeft de halve Ziggo mee aan apparatuur...tot diep in de nacht dikke disco, zeker op do en vr

Succes met kiezen
Thanks voor je reactie! Ik wil zelf gewoon het liefst chill op camping 5 (lekker rustig haha) staan. Maar goed als al m’n vrienden iets anders willen, dan wil ik t best een keer proberen. Weet je, als je tegelijk aankomt, of je dan gegarandeerd een plekje naast elkaar kunt krijgen? Lijkt me anders zo ongezellig.

Thanks voor je reactie! Ik wil zelf gewoon het liefst chill op camping 5 (lekker rustig haha) staan. Maar goed als al m’n vrienden iets anders willen, dan wil ik t best een keer proberen. Weet je, als je tegelijk aankomt, of je dan gegarandeerd een plekje naast elkaar kunt krijgen? Lijkt me anders zo ongezellig.
Je moet dan achter elkaar staan bij de ticketsscan in dezelfde rij..ff op elkaar wachten en achter elkaar aan rijden.
Dan komt het goed

• Leuk
Waarderingen: eva84 en daily
Bijna elk jaar tijdens de mei vakantie is er een drop met nieuwe namen. Dit jaar helaas niet. Je zou toch verwachten dat we binnenkort weer een lading krijgen…

• Leuk
Waarderingen: eva84
Het nieuwe album van DRAIN is uit en is echt superhard. Nog steeds stiekeme hoop dat ze naast dynamo metalfest ook nog naar lowlands komen🤞

Tevens heeft ploegendienst ook een nieuwe plaat, lijkt me ook erg leuk in de x-ray

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker
Ik neem aan dat de organisatie later weer wat extra tickets in de verkoop doet? Familielid heeft zin om te gaan, dus het begint voor eerst in een lange tijd weer te kriebelen.

Ik weet dat dat de festivals niet te vergelijken zijn. Maar Nothing But Thieves staat als 2e act op de mainstage van Rock Am Ring, en dan is het op Lowlands een headliner. Toch wel een verschil hoor. In before ja maar Editors…

Doen ze toch nooit? Behalve tweedehands markt en prijsvragen lijkt het me echt uitverkocht hoor.

Vroeger wel met ongeldig gemaakte kaarten. Maar dat kan nu best wel anders zijn ja.

Ik weet dat dat de festivals niet te vergelijken zijn. Maar Nothing But Thieves staat als 2e act op de mainstage van Rock Am Ring, en dan is het op Lowlands een headliner. Toch wel een verschil hoor. In before ja maar Editors…
Toch een Ziggo Dome act in Nederland? Op die Duitse festivals heb je ook allerlei rotzooi in hoge spots dat je niet elders zo ziet.

Ik ga nooit meer naar de gewone camping.

Die rijen zoals bij de gewone camping/parking heb ik bij de caravans nog nooit meegemaakt.

Gewone parking ooit echt uren in de brandende zon gestaan. Uren in de rij bij de tassen controle. Dat soort dingen.

Natuurlijk wordt je ook gecontroleerd en moet je wachten met je caravan maar dat weegt niet op tegen het voordeel van niet hoeven slepen met 4 liter drank, je tent etc

Ik heb overigens in de caravan ook veel betere nachten gehad dan in tenten. Geen last van disco buren op de camper camping. Op de tenten camping wel een keer naast "Keta-man" gestaan. Keta-man vond het nodig de hele nacht keta te schreeuwen.

Je kan altijd pech of geluk hebben met leuke buren. Dat maakt voor de camper of de gewone camping niet uit.

• Leuk
Waarderingen: Cooklu

Users who are viewing this thread