Lowlands 2023

Ik heb overigens in de caravan ook veel betere nachten gehad dan in tenten. Geen last van disco buren op de camper camping. Op de tenten camping wel een keer naast "Keta-man" gestaan. Keta-man vond het nodig de hele nacht keta te schreeuwen.

Je kan altijd pech of geluk hebben met leuke buren. Dat maakt voor de camper of de gewone camping niet uit.
Komt me heel bekend voor, zullen er meerdere Keta-mannen zijn? XD

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster en eva84
Komt me heel bekend voor, zullen er meerdere Keta-mannen zijn? XD
Ik weet het niet. Maar deze Keta-man vond het ook nodig om z'n grote behoefte in een plastic tas te doen en die zelfde plastic tas naar buiten te gooien tegen onze tent aan. Smerig varken.

• Wow
Waarderingen: Cooklu
Qua naam misschien, maar Boris Brechja is toch meer Mysteryland meuk? Dat is echt recht toe recht aan dance muziek, dan kan een set van Job wel veel verrassender zijn hoor.
Boris Brechja kan eventueel op een ML staan ja. Maar dat geld volgens mij net zo goed voor iedere willekeurige "grote techno Bravo act". Job Jobse heeft daar ook ooit gestaan. Ik vind het echt geen meuk (waarmee je volgens mij een beetje doelt op EDM).

Techno is overigens meer commercieel dan EDM in NL these days overigens.

Boris Brechja kan eventueel op een ML staan ja. Maar dat geld volgens mij net zo goed voor iedere willekeurige "grote techno Bravo act". Job Jobse heeft daar ook ooit gestaan. Ik vind het echt geen meuk (waarmee je volgens mij een beetje doelt op EDM).

Techno is overigens meer commercieel dan EDM in NL these days overigens.
Ik vind Boris Brejcha behoorlijk nep, maar komt ook door zijn gimmick. Als Lowlands hem zou boeken, zou ik hem misschien wel gewoon Alpha zetten zelfs. Daar zou Tale of Us misschien ook niet misstaan met de productie van tegenwoordig.

Als jij zou boeken, wat zou je in de nacht op vrijdag/zaterdag zetten in de bravo?

Ik vind Boris Brejcha behoorlijk nep, maar komt ook door zijn gimmick. Als Lowlands hem zou boeken, zou ik hem misschien wel gewoon Alpha zetten zelfs. Daar zou Tale of Us misschien ook niet misstaan met de productie van tegenwoordig.

Als jij zou boeken, wat zou je in de nacht op vrijdag/zaterdag zetten in de bravo?
Puur persoonlijk of....? Want dan zou ik er alles aan doen om Tiësto een vinyl 2000 set te laten doen. Sowieso ben ik groot voorstand van meer/vaker vinyl-sets (ok boomer).

Verder ben ik van mening dat er nog meer variatie mag. Dus van (psy)trance, of toch meer deephouse, drum & bass niet standaard in op een zondag organiseren, maar ook UK bass, jungle of breakbeat etc etc. een keer een Schranz dj tussen de techno DJ's plaatsen.

Ook blijf ik voorstander om gewoon is een keer overdag een kwalitatief goede "Live" act neer te zetten, laat Angerfist o.i.d. maar een Bravo openen met openingsteringherrie. Of in de X-Ray lekker vroeg een loungey ambient of low-fi artiest neer zetten.

Users who are viewing this thread