Lowlands 2023

Job Jobse en Davink Vunk is dat ook niet, dat is gewoon pure mainstream waar iedere random student van gehoord heeft. Gladde Paling, Nothing But Thieves of Billie Eilish? Er hebben dus echt wel mindere alternatieven artiesten op Lowlands gestaan dan Brechja. Dus ik snap de krampachtigheid niet over deze act.

Met narrowminded doelde ik over de afkeur van LL tegenover bepaalde "type"acts en dus ook de "mysterland" acts blijkbaar. Lowlands is juist voor mij het festival waar juist alles moet kunnen. Van super alternatieve drum&bassambientspacecanadianspacemetal tot aan Marco Schuitemaker die diep in de nacht in de Heineken het op podium klimt om 03:30 snachts nog even live de Engelenbewaarder te zingen. Voor mij mag de nacht daarin wat speelser zijn. En als dat al stopt dat Brechja of EDM niet voor Lowlands is.... dan neemt LL zichzelf iets te serieus.
Ben ik het ook mee eens. Ikzelf als bezoeker leg de lat 's nachts heel laag, waar ik overdag de leuke acts ertussenuit probeer te vissen en ook wel kritisch wil zijn op een line up, ga ik 's nachts vooral naar waar het gezellig is. Of dat dan trance, techno, drum n bass of disco(nou oké, liefst die laatste) maakt me in principe niet zoveel uit.

Ik wacht nog steeds op de aankondiging van Lorde. Weet niet hoe vaak Lowlands in de laatste worp nog grote namen dropt?

Als je de grote namen gaat invullen lijken alle afsluiters van de Bravo en subheadliners ruimschoots bekend. Iets groots komt dan ook niet meer denk ik.

Niet de naam waar ik op hoop. Maar De Jeugd van Tegenwoordig op Lokerse Feesten. Dan is Lowlands nooit ver weg ben ik bang.
Zijn wel bezig met nieuwe muziek, dus zal me inderdaad niks verbazen. Typsich zo'n act waar je alleen even heen gaat als er niks tegenover staat (Of je hebt ze nog nooit gezien)

Een aantal vrienden van mij hebben helaas nog steeds geen tickets. Wat is jullie ervaring met doorverkooptickets vlak voor het evenement? Een aantal jaar geleden kon ik nog een week voor Lowlands 2ehands tickets kopen maar nu lijkt er helemaal niks beschikbaar te zijn.

Altijd zullen er in de laatste week mensen zijn die niet kunnen gaan. Ziekte/wijzigende plannen/slechte weersvoorspellingen. Zeker de laatste weken voor het festival goed in de gaten blijven houden.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en LLoww
Altijd zullen er in de laatste week mensen zijn die niet kunnen gaan. Ziekte/wijzigende plannen/slechte weersvoorspellingen. Zeker de laatste weken voor het festival goed in de gaten blijven houden.
Check de officiele doorverkoop tickets in de laatste week is ook mijn advies.
Of probeer 1 van de ticket acties zoals: met je friends naar Lowlands van 3FM.

Even over Nothing but Thieves. Rond 2017, twee mooie albums achter de rug, dacht ik echt dat dit een band was die binnen de kortste keren de grootste podia en festivals zou gaan headlinen. Daarna leken ze hun momentum snel te verliezen, met een album dat niet de impact had van hun eerdere werk en een album dat ook nog eens midden in coronatijd werd uitgebracht.
En plots worden ze aangekondigd als headliner van Lowlands, tot verbazing van mijzelf en vele anderen op het forum.
Nu zijn we sinds deze aankondiging twee singles verder en langzaam bekruipt mij het gevoel dat dit wel eens de aanzet kan zijn tot een mooie herstart van deze band en mogelijk (hopelijk) een hele goeie zet van Lowlands ze als headliner te programmeren.
Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik ben alvast voorzichtig enthousiast.

Even over Nothing but Thieves. Rond 2017, twee mooie albums achter de rug, dacht ik echt dat dit een band was die binnen de kortste keren de grootste podia en festivals zou gaan headlinen. Daarna leken ze hun momentum snel te verliezen, met een album dat niet de impact had van hun eerdere werk en een album dat ook nog eens midden in coronatijd werd uitgebracht.
En plots worden ze aangekondigd als headliner van Lowlands, tot verbazing van mijzelf en vele anderen op het forum.
Nu zijn we sinds deze aankondiging twee singles verder en langzaam bekruipt mij het gevoel dat dit wel eens de aanzet kan zijn tot een mooie herstart van deze band en mogelijk (hopelijk) een hele goeie zet van Lowlands ze als headliner te programmeren.
Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik ben alvast voorzichtig enthousiast.
Is dit niet meer dat je er nu weer geïnteresseerd naar kijkt omdat je hun kan zien op lowlands. Hun vorige album was echt goed alleen denk ik dat mensen ook wel een beetje klaar er mee waren omdat ze zo vaak in Nederland te zien waren een beetje het zelfde met the editors soms is schaarste ook goed en moet je mensen honger laten houden

Is dit niet meer dat je er nu weer geïnteresseerd naar kijkt omdat je hun kan zien op lowlands. Hun vorige album was echt goed alleen denk ik dat mensen ook wel een beetje klaar er mee waren omdat ze zo vaak in Nederland te zien waren een beetje het zelfde met the editors soms is schaarste ook goed en moet je mensen honger laten houden
Laten toch wel een ander geluid horen op hun nieuwe album. Ik denk dat het stiekem weer een slimme zet is van de programma commissie van LL

Users who are viewing this thread