Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Slipknot kan nogsteeds wel worden toegevoegd worden, toch ?
Denk dat de headliners van lowlands wel bekend zijn hoor.
Tis ook een beetje gevoel: voor mijn idee is Slipknot zo’n band die de boekers van LL standaard zullen negeren.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Tame impala op de vrijdag zou the Oppositesdag goed doen. Lijken mij betaalbaar, met in het achterhoofd dat ze vrij hebben in hun touragenda en de dag erna in België staan + al 3x in een uitverkochte AFAS staan en het toch alweer 3 jaar geleden is dat ze er stonden (ja, vorige editie).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Dat hoeft ook niet, maar vind het best knap dat je ook niet weet dat het een band is die de Ziggo uitverkoopt. Dan ben je sowieso wel te groot voor Bravo of Heineken. :)
Ok wel een grote productie volgens mij. Dat is eigenlijk wel raar. De nieuwe Alpha zou juist dit soort acts mogelijk moeten maken, en dan toch links laten liggen. Maar in NL denken we dat metal dood is ofzo.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Als ik affiche Pukkelpop zo zie, denk ik dat Tame Impala op de plek van The Opposites wel heel mooi was geweest.

Slipknot is een fraaie naam natuurlijk, maar persoonlijk mis ik er niets aan. Limp Bizkit vind ik vooral extreme vergane glorie, zou ik zelf niet meer boeken. Cypress Hill is leuk, maar stond redelijk recent nog op Lowlands. Was wel een heel leuk optreden!

In de undercard natuurlijk Little Simz! Charlotte Adigery, Pa Salieu, Yusuf Dayes, Caribou, Paula Temple, Bright Eyes, Fred Again. Underworld en Chibo Ichigo. Daarvan hoop ik er deze week een aantal terug te zien in (hopelijk) een aankondiging uit Biddinghuizen.
Fred again zou zomaar eens kunnen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Geen idee, ze zijn wel met meer bandleden.
Alpha voor de headliner zou kunnen, maar Slipknot speelt al heel lang niet meer in het daglicht volgens mij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Geen idee, ze zijn wel met meer bandleden.
Alpha voor de headliner zou kunnen, maar Slipknot speelt al heel lang niet meer in het daglicht volgens mij.
Ik kan me geen recente affiches herrineren waar ze niet bovenaan staan. Of ze staan toch na The Opposites als een duoheadliner achtig iets? Maar waarschijnlijk komen ze gewoon niet.

edit: kan niet want het lijkt zo te worden dat The Opposites op vrijdag spelen (zaterdag AM, en Stromae op zondag).
 
Laatst bewerkt:

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Dat hoeft ook niet, maar vind het best knap dat je ook niet weet dat het een band is die de Ziggo uitverkoopt. Dan ben je sowieso wel te groot voor Bravo of Heineken. :)
Ik weet inderdaad niet precies welke bands allemaal uitverkopen ja...

En uitverkopen Ziggo Dome is echt nikszeggend over alpha headliner status, maar dat is een andere discussie die al vaker is gevoerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken