Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welke RATM dates in Europa zijn er al bekend voor 2022? Ik zie Leeds/Reading en Rock en Seine. Kan me niet voorstellen dat het bij slechts 3 gigs blijft.
Welke RATM dates in Europa zijn er al bekend voor 2022? Ik zie Leeds/Reading en Rock en Seine. Kan me niet voorstellen dat het bij slechts 3 gigs blijft.
Geef me Run the Jewels, Danny Brown en Denzel Curry en dan hebben we wat mij betreft een ijzersterke hip-hop lineup. Dan ga ik echt finaal uit m'n plaat!
Volgens mij is elk concert wat vanaf nu tot Lowlands staat een aanrader voor Lowlands. Vooral ook omdat je voor je gevoel al honderd jaar niet meer normaal een concert hebt meegemaakt. ?
Volgens mij is elk concert wat vanaf nu tot Lowlands staat een aanrader voor Lowlands. Vooral ook omdat je voor je gevoel al honderd jaar niet meer normaal een concert hebt meegemaakt. ?