Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Lijkt erop dat er zodadelijk een name drop van Pukkelpop komt.
Eens kijken of daar eea tussen zit wat ik ook graag naar LL zie afreizen.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Kunnen we kijken naar het Pukkelpop rooster?

Cypress Hill en Limp Bizkit mogen zo overkomen wat mij betreft. Soulwax stond natuurlijk voor 2020/2021 ook op het affiche, dus daar vestig ik ook nog wel wat hoop op.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Van mij mogen doorkomen:
  • NewDad (alleen nog zaterdag)
  • For Those I Love
  • Alex G (zaterdag of zondag)
  • 100Gecs (kan alleen nog de vrijdag)
  • Caribou (vrijdag of zondag)
  • I-F
  • Little Simz (kansloos helaas)
  • Mall Grab
  • Sons of Kemet
  • Clutch
  • Stikstof
  • Gabriels (verwacht dat dit ook alleen bij DTRH blijft)
  • Chibo Ichigo
  • Charlotte Adigery
  • Ashnikko
  • Indigo de Souza
  • Bright Eyes
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Pukkelpop heeft zeker een mooi lijstje zeg.
George Ezra, Tom Misch, Caribou en Underworld mogen wat betreft de grote namen wel naar Lowlands komen. Daarnaast ook Donny Benet aub, deze man is een legend.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Als ik affiche Pukkelpop zo zie, denk ik dat Tame Impala op de plek van The Opposites wel heel mooi was geweest.

Slipknot is een fraaie naam natuurlijk, maar persoonlijk mis ik er niets aan. Limp Bizkit vind ik vooral extreme vergane glorie, zou ik zelf niet meer boeken. Cypress Hill is leuk, maar stond redelijk recent nog op Lowlands. Was wel een heel leuk optreden!

In de undercard natuurlijk Little Simz! Charlotte Adigery, Pa Salieu, Yusuf Dayes, Caribou, Paula Temple, Bright Eyes, Fred Again. Underworld en Chibo Ichigo. Daarvan hoop ik er deze week een aantal terug te zien in (hopelijk) een aankondiging uit Biddinghuizen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
In mijn optiek is het vrij simpel: The Opposites zijn wel degelijk headline-waardig, was het hun echte comeback. Echter hebben ze 3 avonden een show in de Westergasfabriek, staan ze op Pukkel en Paaspop, en waren ze vorig jaar ookal te zien bij Brandend Bos Benefiet, op Appelsap, en in het stiekem op Lowlands. Dan gaat de exclusiviteit eraf is en is het idd niet langer headline waardig, maargoed, alsnog blij om ze te mogen zien op de main stage.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Enige wat we nog kunnen doen is hopen dat ze bij LL genoeg geld bespaard hebben om er nog een hoop moois bij te gooien!

Ik zou DIIV overigens graag ook zien komen. Staan ook op BKS maar in België spelen ze ook eerst in mei en daarna alsnog in augustus.
King Gizzard hebben helaas het hele weekend al vol nu :/
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Er vanuit gaande dat Opposites, AM en Stromae headliners zijn zal de Alpha afsluiter spot qua verdeling wel als volgt zijn:

Stromae: Zondag volgens z'n tourschema
Opposites: Vrijdag (zaterdag op PKP, op zondag al Stromae)
AM dan op zaterdag, die staan zondag op PKP
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.362
5.054
Ik ga ook niet de discussie opnieuw aan over The Opposites, heb mijn zegje daar over gedaan.

De wrang in de line-up zit hem eerlijk gezegd ook niet in de headliners maar in een categorie daaronder. Een Underworld zal daarbij wel helpen o.i.d. ook niet het meest orginele, maar er mist gewoon iets in het segment onder de headliners.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ik ga ook niet de discussie opnieuw aan over The Opposites, heb mijn zegje daar over gedaan.

De wrang in de line-up zit hem eerlijk gezegd ook niet in de headliners maar in een categorie daaronder. Een Underworld zal daarbij wel helpen o.i.d. ook niet het meest orginele, maar er mist gewoon iets in het segment onder de headliners.
Heb er wel vertrouwen in dat er nog genoeg moois bijkomt in de line-up hoor. Lowlands heeft natuurlijk pas de helft van het programma bekend, Pukkelpop het overgrote deel in één keer.

Dat blijft natuurlijk altijd lastig beoordelen, zolang de programma's niet compleet zien, kun je ze nog niet echt naast elkaar leggen.

Als er een aantal namen van Pukkelpop doorkomt, dan ziet het er gewoon goed uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Pompompidom

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Als er 1 of 2 van deze van PKP bijkomen ben ik al heel blij !
Soulwax, Underworld, Tama Impala, Tamino, Caribou, Oscar & The Wolf, Sons of Kemet

En wat staat Slowthai klein/laag op de lijst bij PKP!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken