Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Wessel wrote:

Yannick wrote:
Industry plant.


Ik snap die kritiek niet. Billie maakt al sinds haar jeugd liedjes met dr broer. Hoezo al die hate. Ik geloof oprecht dat deze muziek van een oprechte plek komt.

“An industry plant is an artist who has Major/Indie Label backing their movement but presents themselves as a “home grown start up” label to create a pseudo organic following. They act as if things are miraculously happening for them based on their talent (via blog coverage, media coverage, mtv playing their vids, etc.) The reality is a low risk/high reward situation for labels looking to build the next “new star”.

Is geen kritiek of haat, dat laatste singletje was best leuk.

Maar dr muziek is gewoon dope. Net effe wat anders dan je standaard pop.
Maar ja, ze komt volgens mij uit een gezin waar ouders haar flink gepushed hebben om iets in deze richting te doen. Maakt het naar mijn idee niet dat ze er minder gevoel voor heeft.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
roluf wrote:
Ik kan prima leven met Post Malone maar Lana Del Rey zou deze line up voor mij helemaal af maken!!!

Dan maar allebei doen? Of gaat dat niet gebeuren? En hebben ze met Billie niet al een soort Lana op de bill staan?
Laat ik even voorop stellen dat ik Billie ook wel echt een hele toffe naam vind en de muziek wel kan waarderen hoor, maar zal op het moment van boeken Billie wel al zo groot zijn geweest als Lana ? Ik bedoel je hoeft maar te kijken op oor, 3voor12, 3fm of het het nieuws de laatste dagen en Billie word enorm opgehypt en bewierookt. Wat mij betreft mag Lana er wel bij hoor ;-)

Oh en NAS ! HEEL GRAAG , liever nog als Wu tang ;-)
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Verlaat alleen zondag voor Post Malone

https://twitter.com/krakow_festival/status/1101090556413923329?s=19
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Verlaat alleen zondag voor Post Malone


<p dir="ltr" lang="pl">Post Malone pierwszym headlinerem Kraków Live Festival 2019! Widzimy się w dniach 16-17 sierpnia na terenie Muzeum Lotnictwa Polskiego! @PostMalone #postmalone @krakow_pl pic.twitter.com/2up7PwE0ty

— Kraków Live Festival (@krakow_festival) February 28, 2019

<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Dat maakt de kans wel een stuk kleiner.

Zou ook vreemd zijn als we exact dezelfde headliners zouden hebben als Pukkelpop toch?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik hoop dat er voor volgende jaren niet weer een enorme hype op komt. Vind het zo wel relaxed, tickets kopen wanneer het uitkomt :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Post dan op de zaterdag in Polen hmmm.. Misschien laten ze hem toch helemaal gaan.
Zondag zou wel nog kunnen though.. alleen een beetje heel onhandig speelschema hou je dan aan.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Aangezien hij geen band mee heeft, stapt hij gewoon op plek A het vliegtuig in en op plek B er weer uit. Het zal hem worst wezen welke kant hij op vliegt. Dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
80% betekent dat er nog 12.000 kaarten beschikbaar zijn. Dat zijn er best nog wel wat.

Geen post malone dan krijgen we dus Lana Del Reu, hoop ik!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
80% betekent dat er nog 12.000 kaarten beschikbaar zijn. Dat zijn er best nog wel wat.

Klopt, maar er zijn altijd een hele hoop mensen die het kopen van tickets veels te lang uit stellen. Denk dat een deel van die mensen nu toch wel hun ticket koopt. Dit bericht zal weer een lekkere impuls geven aan de verkoop in ieder geval.

Ik heb het trouwens even uitgerekend, als de verkoop met de gemiddelde snelheid van de afgelopen weken doorgaat zijn ze binnen 7 dagen uitverkocht. Nou klopt dit natuurlijk niet precies, maar ik denk dat dat nog wel eens een reëel scenario kan zijn.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
CHVRCHES zijn trouwens aangekondigd voor Summer Sonic, dus ik ben bang dat we die door kunnen strepen. Zullen dan helaas wel op Pinkpop staan.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
CHVRCHES zijn trouwens aangekondigd voor Summer Sonic, dus ik ben bang dat we die door kunnen strepen. Zullen dan helaas wel op Pinkpop staan.
Geen gelukkig huwelijk Chvrches en LL
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
80% verkocht!!

WoW!!! Twee dingen
Blijft een goede truc een hoog verkoop percentage melden, lekker schaarste creëren. Dat wordt feest op ticketswap en marktplaats
En het gaat dus gewoon harder bij LL dan bij DTRH en BKS ondanks hogere bezoekersaantallen. Zegt wel iets over de populariteit en waardering voor LL, terecht wat mij beteft
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

Bart wrote:
CHVRCHES zijn trouwens aangekondigd voor Summer Sonic, dus ik ben bang dat we die door kunnen strepen. Zullen dan helaas wel op Pinkpop staan.


Geen gelukkig huwelijk Chvrches en LL

Hoezo niet?
Zowel het eerste optreden in de India als het tweede in de Heineken waren slechts bezocht. Nu stond de laatste wel tegenover Muse.
De meeste groeiende acts, waar ik ze onder schaar, krijgen vaak een package deal met LL, DTRH, Pitch/Catch (bij dance) en/of Pinkpop.

Dat is bij hen niet gebeurd, terwijl ze wel international grote festivals spelen. Nu kan PP nog komen maar daar passen ze naar mijn mening niet goed.
Of de act ziet LL niet meer zitten, of andersom...
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Bart wrote:

Stefan wrote:

Bart wrote:
CHVRCHES zijn trouwens aangekondigd voor Summer Sonic, dus ik ben bang dat we die door kunnen strepen. Zullen dan helaas wel op Pinkpop staan.


Geen gelukkig huwelijk Chvrches en LL


Hoezo niet?

Zowel het eerste optreden in de India als het tweede in de Heineken waren slechts bezocht. Nu stond de laatste wel tegenover Muse.
De meeste groeiende acts, waar ik ze onder schaar, krijgen vaak een package deal met LL, DTRH, Pitch/Catch (bij dance) en/of Pinkpop.

Dat is bij hen niet gebeurd, terwijl ze wel international grote festivals spelen. Nu kan PP nog komen maar daar passen ze naar mijn mening niet goed.
Of de act ziet LL niet meer zitten, of andersom…
Wat bedoel je met package deal? Dat ze op al die festivals staan in dezelfde tour?

Dat ze in 2016 tijdens Muse speelden was inderdaad wel jammer, toen heb ik ze dus ook moeten overslaan. Dat die show slecht bezocht was was natuurlijk gewoon de schuld van Lowlands, want waarschijnlijk hadden een hoop mensen die bij Muse stonden ze op zich wel willen zien (waaronder ik dus). Misschien dat ze daarom geen zin meer hebben in Lowlands, maar aan de andere kant is het wel het enige festival in Nederland waar ze met hun eerste én tweede album gestaan hebben. Op Pinkpop hebben ze inderdaad nog nooit gestaan (en ik hoop ook niet dat ze daar staan), maar ik zie eigenlijk niet in waarom ze daar niet zouden passen?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
opreden in 2013? of was t 2011 in de india (voor polica) was erg gaaf.
optreden in de heineken paar jaar geleden was idd minder
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken