Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ah, eindelijk iemand met dezelfde mening! Ik begon al te denken dat er met mij iets mis was. Ik snap echt heel weinig van het succes van deze band.

Nee hoor, helemaal niets mis met jou ;-). Ik begrijp het ook echt niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Heb ze 2x gezien, en ik vond het "redelijk" maar ook niet meer dan dat. Maar die blijven niet weg.. want ze staan al op het affiche. Ik verwacht ze overigens niet echt op de Alpha.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Oh excuus, niet gezien. Ach, dat zal wel niet de duurste band zijn.

Ik hoop enorm op Fresku trouwens, ik ben enorm fan van hem.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Echte knallers als in headliners (neem ik aan dat er bedoeld wordt), gaan er denk ik niet meer komen nee.

Semi-knallers zie ik nog wel gebeuren, en dat lijstje is een mooi lijstje voor de volgende drop :')
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik hoop in de volgende drop ook op CHVRCHES.
Staan o.a. al op Reading & Leeds en Sziget, en met hun vorige twee albums stonden ze ook op Lowlands. (2013 - 2016 - 2019?)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik denk bij Nederlandse namen eigenlijk eerder aan een Hef, Winne of zwart licht. (i.p.v. kraantje pappie etc) .
Alle 3 hebben ze in 2018 een nieuwe album uitgebracht en is kwalitatief goed voor Nederlandse hiphop begrippen.

Within temptation zou denk ik ook nog wel kunnen dit jaar.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Deze vraag ook al op de Woohah page gesteld, maar ben erg benieuwd;
Welke act kijken jullie het meest naar uit tot nu toe?
En welke act was een verassing die je tegenkwam tijdens het voorluisteren?

Heb een beetje inspiratie nodig :')
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Kijk het meest uit naar royal blood, the national en Franz Ferdinand.

Twee leukste verassingen zijn FKJ en two feet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Meest kijk ik uit naar Tame Impala, New Order, Royal Blood, Billie Eilish, TGB&Q, Jon Hopkins, Denzel Curry en The Streets.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik kijk het meest uit naar New Order, Jungle, Anderson Paak, National, Jon Hopkins, Denzel Curry(!!!!), Frank Turner(!!!!) en Tame Impala.

Ik ben dus eigenlijk heel erg tevreden met de line-up. Dit gaan sowieso nog clashes worden.

Ik heb overigens ooit eens in een duitse technonbunker Hunee zien draaien. Voor wat ik daar nog van af weet; het was geweldig. In ieder geval was de avond supervet en de muziek heeft ook wel een bijdrage gehad naar mijn idee.

https://open.spotify.com/track/47dzmU39IiNkj84DpQOqsQ
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Jon Hopkins, Anderson Paak, Denzel Curry, Franz Ferdinand en Denzel Curry zijn nobrainers voor mij, stuk voor stuk live parels. Daarnaast the National, Tame Impala, Jungle, Royal Blood, TGTB&TQ, Frank Turner, Boy Pablo, Two Feet en IDLES erg graag meepakken. Wordt een super editie als je het mij vraagt. Helaas vorig jaar naar RW geweest dus beste festivaleditie gaat het niet worden denk ik, maar komt wel dichtbij al.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
The National + New Order zijn wel de 2 toppers voor mij.

Daar onder: The Streets en The Good, The Bad & The Queen, Royal Blood, Jon Hopkins, Jorja Smith, Giorgo Moroder.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ben ik de enige hier die Rocky echt wel een mooie boeking vindt?
Hij is zeker wisselvallig.. dus het is afwachten, maar gewoon mooie, relevante naam in het genre!

Zie hem een maand voor Lowlands op Melt! zal hier wel even verslag uitbrengen hoe het was tegen die tijd..
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Ben ik de enige hier die Rocky echt wel een mooie boeking vindt?
Hij is zeker wisselvallig.. dus het is afwachten, maar gewoon mooie, relevante naam in het genre!

Zie hem een maand voor Lowlands op Melt! zal hier wel even verslag uitbrengen hoe het was tegen die tijd..

Ja het kan super hard zijn. Veel goed te maken bij mij, na z'n show op Woohah afgelopen jaar.
Ik ga er wel sowieso heen :')

Zelf heel erg blij met vrijwel alles uit de uppercard. Andere namen waar ik heel blij mee ben zijn Parcels, Billie Eilish, Franz Ferdinand, Jorja Smith, Jungle, FKJ en nog een aantal.

Voor mij dus al echt een zeer goede editie haha!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik ben meer benieuwd naar .Paak en wat voor ontwikkelingen die doorgemaakt heeft.. maar is wel afhankelijk van de rest van het affiche of ik er heen ga of niet.

Een Billie Eilish ben ook wel benieuwd naar de "hype" om haar heen.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik ben meer benieuwd naar .Paak en wat voor ontwikkelingen die doorgemaakt heeft.. maar is wel afhankelijk van de rest van het affiche of ik er heen ga of niet.

Een Billie Eilish ben ook wel benieuwd naar de “hype” om haar heen.

Anderson .Paak is het beste wat je zal meemaken, geloof me maar :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken