Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Tja, ik weet dat het niet heel realistisch is, maar het zou wel heel mooi zijn :wink:
Bovendien hebben de latere eindtijd en de aankondiging van "bijna alle headliners" me wel hoop gegeven dat er nog wat aan kan komen qua grote namen.
En daarnaast hebben beide bands nog niks in Nederland, wat ik me bij The Cure toch eigenlijk niet voor kan stellen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Er komt nog 1 redelijk grote naam bij op LL
Afsluiter bravo/sub alpha
Misschien wachten ze wel met prophets of rage totdat hun losse optreden is uitverkocht.
En anders komt er vast nog wel n andere mooie naam.
Maar geen the cure
Zulke namen hoeven we niet meer te verwachten.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Doe mij in de volgende worp maar de volgende namen: Rex Orange County, Janelle Monae, Earl Sweatshirt en James Blake. Dan is LL19 van tevoren al geslaagd
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Pukkelpop heeft pas 6 namen...
Ik zou POR zo inruilen voor ASAP.
Maar ik heb 100 keer liever PAAK dan POR.
Er komt waarschijnlijk nog 1 grotere naam bij. Maar dat word echt niet meer een naam als the cure of the strokes. Lowlands draait natuurlijk ook om de undercard. Ik ben nu al heel blij met de bovenkant. En er zijn ook al een hele rits kleinere namen die ik graag wil zien. Dus als er geen grote naam meer bijkomt is het voor mij ook al prima.

Mijn laatste ontdekking: FKJ, multi-instrumentalist die ik heel graag zondag vroeg in de middag zou willen zien spelen. Lijkt me heerlijk wakker worden!
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Dat festival in Japan heeft toch wel leuke bands gekaapt; Foals, the Interrupters, Sam Fender, the 1975....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Er komt nog 1 redelijk grote naam bij op LL
Afsluiter bravo/sub alpha
Misschien wachten ze wel met prophets of rage totdat hun losse optreden is uitverkocht.

Op Pinkpop hadden ze niet een heel hoge spot.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ahh geen Disclosure op Lowlands dus. Had een dj set van hun op zich wel tof gevonden na een headliner in de Alpha.
Daarnaast vind ik geen the 1975 ook heel jammer. Die gaan dan dus toch Pinkpop doen (waarschijnlijk).

Plus Flume ...is ook jammer
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Helaas, helaas.. Ben wel benieuwd wanneer de volgende set namen gedropped gaan worden. Zeker nu ze al 50+ namen bevestigd hebben. Wel minder momenten van sensatie, enigszins wel jammer haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Helaas, helaas.. Ben wel benieuwd wanneer de volgende set namen gedropped gaan worden. Zeker nu ze al 50+ namen bevestigd hebben. Wel minder momenten van sensatie, enigszins wel jammer haha.
Haha precies... naar mijn idee is het ook "lang geleden" dat we namen hebben gehad, maar dat is niet zo. Maar een leuke nieuw podcast mag ook wel ofzo :p.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Haha precies… naar mijn idee is het ook “lang geleden” dat we namen hebben gehad, maar dat is niet zo. Maar een leuke nieuw podcast mag ook wel ofzo :p.
De Festileaks podcast is wel leuk om de tijd te overbruggen ;-). En de 50 Jaar Mojo Podcast is ook erg leuk, komt veel Lowlandsgerelateerde content in voor.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Wat zijn de huidige voorspellingen voor de volgende bekendmaking? En wanneer denken jullie dat de nieuwe namen worden gedropped?

Ik verwacht eigenlijk niet echt meer grote knalllers, ook met de kennis met het droppen van namen in voorgaande jaren. De volgend ietwat bekendere namen verwacht ik in ieder geval:

Bloc Party
James Blake
Yeasayer
Aphex Twins
Mura Masa
Modeselektor en/of Apparat
Pan-Pot
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
We krijgen ook nog wel wat grote NL acts voor de Alpha.. die hebben we niet of amper, de enige optie die ik zie is Ronnie Flex.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
en Willem. Maar die is in zijn ééntje wat te klein, en zijn muziek is te intiem voor een Alpha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
en Willem. Maar die is in zijn ééntje wat te klein, en zijn muziek is te intiem voor een Alpha.
Zie ik idd niet als Alpha naam, heeft een goed concept album. Maar de hits ontbreken voor een Alpha slot. Dan zou ik nog eerder Jungle By Night of My Baby zeggen, maar ook die acht ik niet op de Alpha.

Geen idee wat er ook tourt deze zomer? Ik verwacht de Heideroosjes nog, misschien Within Temptation, Kovacs? Misschien dat ze ook nog iets gaan doen met Bizzey en Kraantje Pappie, al is die Alpha wel heul groot.?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dat werkt altijd best prima, even een Nederlandstalige act op de zaterdagmiddag. Tussen al het de kwalitatief goede muziek vind ik het ook altijd wel leuk om gewoon dom mee springen. Kraantje Pappie & Friends zou ik best wel kunnen waarderen denk ik ja!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik zou De Likt wel mooi vinden, al is de Alpha dan te groot natuurlijk.

Jungle By Night is de meest voor de hand liggende optie in de Alpha denk ik.

En My Baby mag wegblijven wat mij betreft. Pfff inmiddels drie keer gezien en het lijkt wel alsof ze een uur lang hetzelfde nummer spelen. Kan er helemaal niets mee. Al denk ik dat ze de Alpha wel vol krijgen.

Within Temptation zou me verbazen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
En My Baby mag wegblijven wat mij betreft. Pfff inmiddels drie keer gezien en het lijkt wel alsof ze een uur lang hetzelfde nummer spelen. Kan er helemaal niets mee.
Ah, eindelijk iemand met dezelfde mening! Ik begon al te denken dat er met mij iets mis was. Ik snap echt heel weinig van het succes van deze band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken