Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ze hebben dat bij Flume ook gedaan, zelfde tijd ongeveer echter eerst in de Bravo toen Aplha.
Kan me voortellen dat het met kalkbrenner precies andersom kan gaan. Kan ie een mooie lichtshow neerzetten

Yep een spot laat in de Bravo lijkt me ook prima. Al is die tent echt klote als ie overvol staat. Denk dat Paultje m aardig kan vullen.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Billie Eilish, Royal Blood, Twenty One Pilots, Tame Impala naar Pukkelpop. 100% match tot nu toe dus.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Billie Eilish, Royal Blood, Twenty One Pilots, Tame Impala naar Pukkelpop. 100% match tot nu toe dus.

Ja inderdaad, snap niet zo goed waarom Pukkelpop dan zo lang wacht met de namen bekendmaken na Lowlands en dan elke keer maar 2 namen ?
Lowlands staat er de laatste jaren toch iets beter op als Pukkelpop. Ik ben benieuwd of er nog namen komen die niet op LL staan maar we nog wel kunnen verwachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
chiem wrote:
Billie Eilish, Royal Blood, Twenty One Pilots, Tame Impala naar Pukkelpop. 100% match tot nu toe dus.

Ja inderdaad, snap niet zo goed waarom Pukkelpop dan zo lang wacht met de namen bekendmaken na Lowlands en dan elke keer maar 2 namen ?
Lowlands staat er de laatste jaren toch iets beter op als Pukkelpop. Ik ben benieuwd of er nog namen komen die niet op LL staan maar we nog wel kunnen verwachten.
En Billie Elish lijkt daar best een grote naam te zijn?

Ach kom de volgende lichting gewoon met Aphex Twin en James Blake en we praten nergens meer over.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Ja doe maar een volgende lichting van:
Post Malone // Aphex Twin // James Blake // Blood Orange // Bloc Party plays Silent Alarm // de Heideroosjes // Suede // Gesaffelstein // Derhunter // Razorlight // Yeasayer // Sharon van Etten // Superorganism // Slowthai // Yellow Days // Tamino // Alvvays // Beef // Acid Arab (Live) // <insert_lima_naam> // <insert_xray_naam>
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Ja doe maar een volgende lichting van:
Post Malone // Aphex Twin // James Blake // Blood Orange // Bloc Party plays Silent Alarm // de Heideroosjes // Suede // Gesaffelstein // Derhunter // Razorlight // Yeasayer // Sharon van Etten // Superorganism // Slowthai // Yellow Days // Tamino // Alvvays // Beef // Acid Arab (Live) // <insert_lima_naam> // <insert_xray_naam>

Strik er omheen en niks meer aan doen.

Het is al een fantastische line-up, maar met alles wat er nog meer in de buurt is dit jaar heeft het de potentie een dream te worden.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ja doe maar een volgende lichting van:
Post Malone // Aphex Twin // James Blake // Blood Orange // Bloc Party plays Silent Alarm // de Heideroosjes // Suede // Gesaffelstein // Derhunter // Razorlight // Yeasayer // Sharon van Etten // Superorganism // Slowthai // Yellow Days // Tamino // Alvvays // Beef // Acid Arab (Live) // <insert_lima_naam> // <insert_xray_naam>

Hier zitten een aantal hele mooie dingen tussen inderdaad. Vooral een Post Malone, James Blake, Blood Orange, Bloc party, Yeasayer en Superorganism zou ik heel blij van worden.
Ben zo'n cultuur barbaar die nog nooit naar Aphex heeft geluisterd.

Waar te beginnen als ik dat zou willen doen?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ben zo’n cultuur barbaar die nog nooit naar Aphex heeft geluisterd.

Waar te beginnen als ik dat zou willen doen?
Begin met Collapse, het is zijn laatste (mini-) album en geeft wel een goede indruk van zijn sound.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Absoluut zijn Ambient Works:

https://open.spotify.com/album/7aNclGRxTysfh6z0d8671k

Overigens vind ik Trentemoller ook wel één van de toffere elektronische acts, die mag ook langs komen. :)

 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Indiaantje89 wrote:
Ja doe maar een volgende lichting van:
Post Malone // Aphex Twin // James Blake // Blood Orange // Bloc Party plays Silent Alarm // de Heideroosjes // Suede // Gesaffelstein // Derhunter // Razorlight // Yeasayer // Sharon van Etten // Superorganism // Slowthai // Yellow Days // Tamino // Alvvays // Beef // Acid Arab (Live) // <insert_lima_naam> // <insert_xray_naam>

Strik er omheen en niks meer aan doen.

Het is al een fantastische line-up, maar met alles wat er nog meer in de buurt is dit jaar heeft het de potentie een dream te worden.
Ik teken hier ook voor. Daarnaast een apart bericht waarin de terugkeer van de Charlie bekend wordt gemaakt :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik heb wat betreft Aphex Twin hetzelfde als @nitotheno . Ben er gewoonweg nooit echt aan toegekomen.

Blood Orange zou ik echt heel dope vinden, aangezien die volgens mij niet zo heel vaak touren. Is een act die perfect past op Lowlands. James Blake zoals ik al eerder zei, zie ik ook graag doorkomen.

Heb momenteel het nieuwe album van Yak vaak aanstaan, en God wat is ie lekker, mogen van mij ook komen, 's middags in de X-Ray of wellicht India, lijkt me niet erg!

Oh en ik hoop mee op de terugkomst van de Charlie haha, maar kleine kans ben ik bang..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Aan Supersonic hebben we (wat mij betreft) dit jaar geen parels verloren.
Hoop wel echt dat Earl Sweatshirt doorkomt vanuit Finland, zou ik een mooie boeking vinden :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Aan Supersonic hebben we (wat mij betreft) dit jaar geen parels verloren.
Hoop wel echt dat Earl Sweatshirt doorkomt vanuit Finland, zou ik een mooie boeking vinden
1f642.svg
Enkel The 1975 had ik wel een echte LL boeking gevonden. Rancid had ook leuk geweest, maar puur persoon en 0,0 aanleiding om ze te boeken voor Lowlands. Ben ik de enige die niet veel heeft met Earl Sweatshirt? Vond ik vorige keer op BKS best saai. Doen dan maar gewoon Chance The Rapper (al is die prijziger denk ik).

 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ahh geen Disclosure op Lowlands dus. Had een dj set van hun op zich wel tof gevonden na een headliner in de Alpha.
Daarnaast vind ik geen the 1975 ook heel jammer. Die gaan dan dus toch Pinkpop doen (waarschijnlijk).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Voor mij kippenvel tot aan m'n grote teen met dit nummer. Wat was dit een goede set van de boys bij daglicht. Normaal zie ik dit soort dingen graag in de avond, maar het kán dus wel. Doelend op Paul Kalkbrenner.

https://open.spotify.com/track/4vu61MwRPZvDg2YoDGi17N

Nu met het mooie weer zoveel heimwee gekregen, en zoveel zin in de volgende editie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken