Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Dat nieuwe nummer van Billie Eillish vind ik best leuk. Lekker duister. Maar in deze live setting is het toch echt verschrikkelijk? Niett alleen dat gegil en die ttelefoons in het publiek, maar ook dat gespring. Het sluit voor mij niet aan wat ik van het nummer vind. Leek mijn best een leuke act om te zien op Lowlands, maar als ik dit zie ...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=QPpJR93OyrQ[/video]
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Dat nieuwe nummer van Billie Eillish vind ik best leuk. Lekker duister. Maar in deze live setting is het toch echt verschrikkelijk? Niett alleen dat gegil en die ttelefoons in het publiek, maar ook dat gespring. Het sluit voor mij niet aan wat ik van het nummer vind. Leek mijn best een leuke act om te zien op Lowlands, maar als ik dit zie …

Eens hoor. Nummer heeft zo'n heerlijk randje en dat gaat er live helaas af.

Overigens vind ik Billie wel echt een waanzinnige live performer. Ben benieuwd waar ze op Lowlands staat, want de streams gaan door het plafond.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik zie ‘t probleem niet zo.

Mijn 'probleem' in deze is dat ik dit een mooie act voor in een donkere tent had gevonden, die stil, duister en mysterieus haar muziek komt brengen. In plaats daarvan lijkt dit nummer te worden gebracht als een partyanthem. Dat staat erg ver af van hoe ik het nummer beleef.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat nieuwe nummer van Billie Eillish vind ik best leuk. Lekker duister. Maar in deze live setting is het toch echt verschrikkelijk? Niett alleen dat gegil en die ttelefoons in het publiek, maar ook dat gespring. Het sluit voor mij niet aan wat ik van het nummer vind. Leek mijn best een leuke act om te zien op Lowlands, maar als ik dit zie …

Ik vind het juist wel prima dat ze het zo doet live. Ik vind dat nummer echt een beetje weer geen met die donkere setting. Beter dat ze het wat luchtiger aanpakt voor die jeugd live.

Ik ben fan van Billie maar dit nummer gaat me iets te ver. Beetje gedwongen sfeertje.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik had precies hetzelfde toen ik een zelfde soort filmpje voorbij zag komen @Brian. Ik hoop live eigenlijk op een grimmige, sinistere sfeer die ze ook in haar sound en videoclips neerzet. Ben echter bang dat ik in Biddinghuizen tegen een muur van telefoons aankijk en dat er honderden gillende tienermeisjes om me heen staan; niet mijn idee van haar show als ik haar muziek luister. We gaan het meemaken, ik ga sowieso een kijkje nemen, want haar nummers vind ik megasterk.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Prophets op Rage staat op Pukkelpop, maar spelen de dag na Lowlands in Tivoli (€ 60,10 !!!!) is er nog een kans dat ze op LL staan of is dat helemaal uitgesloten ?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Prophets op Rage staat op Pukkelpop, maar spelen de dag na Lowlands in Tivoli (€ 60,10 !!!!) is er nog een kans dat ze op LL staan of is dat helemaal uitgesloten ?
Dus ook heel erg benieuwd naar, denk dat het niet gebeurt door show in Tivoli, maar zou wel topnaam zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.318
5.003
Ik ben fucking jaloers op die dubbele set daar van The National. Die gaan bij ons iig op zaterdag spelen.

@Benjamin, kan nog enkel de zaterdag (want vrijdag staan ze nog in Oostenrijk op Frequency).. maar zou er niet keihard meer op rekenen. Hoeft van mij ook niet, was 2 jaar geleden een leuke gimmick maar nu is het wel klaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.318
5.003
Ik begrijp het idee achter een dubbele set niet. Oke, PP heeft dagkaarten. Maar het is toch een belediging voor de kampeerders?
Hoezo??? Zo'n goede band met een arsenaal aan goede muziek.. ik zou ook 2 keer gaan kijken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Michiel wrote:
Ik begrijp het idee achter een dubbele set niet. Oke, PP heeft dagkaarten. Maar het is toch een belediging voor de kampeerders?

Hoezo??? Zo’n goede band met een arsenaal aan goede muziek.. ik zou ook 2 keer gaan kijken.
Ja als je het leuk vind is het prima, maar stel dat het een band is waar je niks mee hebt, alle mensen die ze hadden willen zien hadden ze de 1e keer al kunnen zien en voor jou vervalt nu een spot waar iets had kunnen staan wat je wel leuk vond. Hopen dat de setlist dusdanig varieert, album integraal gespeeld wordt, akoestische set of iets dergelijks.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Michiel wrote:
Ik begrijp het idee achter een dubbele set niet. Oke, PP heeft dagkaarten. Maar het is toch een belediging voor de kampeerders?

Hoezo??? Zo’n goede band met een arsenaal aan goede muziek.. ik zou ook 2 keer gaan kijken.

Ik vind het helemaal niks aan, dus ik zou echt balen als ze 2x een hoge spot op lowlands innemen. Smaken verschillen.
(Voor de zekerheid, dit wil niet zeggen dat ik het geen goede band vind, want dat is zeker wel zo alleen vind het gewoon een beetje saai)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.318
5.003
Indiaantje89 wrote:

Michiel wrote:
Ik begrijp het idee achter een dubbele set niet. Oke, PP heeft dagkaarten. Maar het is toch een belediging voor de kampeerders?


Hoezo??? Zo’n goede band met een arsenaal aan goede muziek.. ik zou ook 2 keer gaan kijken.

Ja als je het leuk vind is het prima, maar stel dat het een band is waar je niks mee hebt, alle mensen die ze hadden willen zien hadden ze de 1e keer al kunnen zien en voor jou vervalt nu een spot waar iets had kunnen staan wat je wel leuk vond. Hopen dat de setlist dusdanig varieert, album integraal gespeeld wordt, akoestische set of iets dergelijks.
Nouja, dat laatste moet bijna wel. Anders ga je daar echt niet mee akkoord lijkt me.

Natuurlijk is het geweldig voor "de fan". Maar dit zijn wel mogelijkheden om unieke setlisten te horen. Van mij mogen bepaalde bands dit vaker doen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Indiaantje89 wrote:

Michiel wrote:
Ik begrijp het idee achter een dubbele set niet. Oke, PP heeft dagkaarten. Maar het is toch een belediging voor de kampeerders?


Hoezo??? Zo’n goede band met een arsenaal aan goede muziek.. ik zou ook 2 keer gaan kijken.

Ja als je het leuk vind is het prima, maar stel dat het een band is waar je niks mee hebt, alle mensen die ze hadden willen zien hadden ze de 1e keer al kunnen zien en voor jou vervalt nu een spot waar iets had kunnen staan wat je wel leuk vond. Hopen dat de setlist dusdanig varieert, album integraal gespeeld wordt, akoestische set of iets dergelijks.

Het worden 2 verschillende sets volgens Chokri (de Jan Smeets van Pukkelpop).
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Echt jammer dat Lowlands dus Prophets of Rage heeft laten schieten (tenminste, daar kunnen we wel vanuit gaan lijkt me). Ik wil ze graag een keer zien, maar ik vind 60 euro in Tivoli (bovendien de dag na Lowlands...) toch echt wat te veel. Dan heeft Pukkelpop het toch beter geregeld (en bovendien ook nog eens die National verrassing erbij). Ik hoop dat Lowlands ook nog het een en ander in petto heeft om ertegenover te zetten. In het beste geval The Cure of The Strokes!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Echt jammer dat Lowlands dus Prophets of Rage heeft laten schieten (tenminste, daar kunnen we wel vanuit gaan lijkt me). Ik wil ze graag een keer zien, maar ik vind 60 euro in Tivoli (bovendien de dag na Lowlands…) toch echt wat te veel. Dan heeft Pukkelpop het toch beter geregeld (en bovendien ook nog eens die National verrassing erbij). Ik hoop dat Lowlands ook nog het een en ander in petto heeft om ertegenover te zetten. In het beste geval The Cure of The Strokes!

Met The Cure/The Strokes erbij zouden we het qua grote namen over een van de beste edities in jaren hebben..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken