Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Indiaantje89 wrote:
Ik ben meer benieuwd naar .Paak en wat voor ontwikkelingen die doorgemaakt heeft.. maar is wel afhankelijk van de rest van het affiche of ik er heen ga of niet.

Een Billie Eilish ben ook wel benieuwd naar de “hype” om haar heen.

Anderson .Paak is het beste wat je zal meemaken, geloof me maar
1f642.svg

Anderson.Paak de afgelopen drie jaar twee keer gezien. Is echt fantastisch, maar meteen de reden dat het nu wat minder prominent op mijn wishlist staat. Net als The National.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Rudy190 wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik ben meer benieuwd naar .Paak en wat voor ontwikkelingen die doorgemaakt heeft.. maar is wel afhankelijk van de rest van het affiche of ik er heen ga of niet.

Een Billie Eilish ben ook wel benieuwd naar de “hype” om haar heen.


Anderson .Paak is het beste wat je zal meemaken, geloof me maar
1f642.svg


Anderson.Paak de afgelopen drie jaar twee keer gezien. Is echt fantastisch, maar meteen de reden dat het nu wat minder prominent op mijn wishlist staat. Net als The National.
Daarom ben ik blij dat ik meer een BKS-ganger ben dan een DTRH-ganger (ook omdat BKS hier veel dichterbij is). Maar de overlap van DTRH en Lowlands binnen een jaar of 2/3 is wel erg veel vaak.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
visdave34 wrote:
Ah, eindelijk iemand met dezelfde mening! Ik begon al te denken dat er met mij iets mis was. Ik snap echt heel weinig van het succes van deze band.

Nee hoor, helemaal niets mis met jou ;-). Ik begrijp het ook echt niet.

Begrip is ook niet relevant, gewoon een uur lang trippen op vodoo swamp rock met maffe visuals ;-)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Raskolnikov wrote:

Rudy190 wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik ben meer benieuwd naar .Paak en wat voor ontwikkelingen die doorgemaakt heeft.. maar is wel afhankelijk van de rest van het affiche of ik er heen ga of niet.

Een Billie Eilish ben ook wel benieuwd naar de “hype” om haar heen.


Anderson .Paak is het beste wat je zal meemaken, geloof me maar
1f642.svg



Anderson.Paak de afgelopen drie jaar twee keer gezien. Is echt fantastisch, maar meteen de reden dat het nu wat minder prominent op mijn wishlist staat. Net als The National.

Daarom ben ik blij dat ik meer een BKS-ganger ben dan een DTRH-ganger (ook omdat BKS hier veel dichterbij is). Maar de overlap van DTRH en Lowlands binnen een jaar of 2/3 is wel erg veel vaak.

BKS herhaalt daarentegen wel sneller bandjes die er al gestaan hebben...
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Van dat Pukkelpoplijstje hoop ik enkel op eels. De rest boeit me maar matig.
White Lies en Frank Carter mogen van mij ook wel. Die laatste zouden vooral mijn vrienden erg op prijs stellen :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Van dat Pukkelpoplijstje hoop ik enkel op eels. De rest boeit me maar matig.
Eels staat al op Once In A Blue Moon (24/8), denk niet dat je die nog op Lowlands moet verwachten
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Raskolnikov wrote:
Van dat Pukkelpoplijstje hoop ik enkel op eels. De rest boeit me maar matig.

Eels staat al op Once In A Blue Moon (24/8), denk niet dat je die nog op Lowlands moet verwachten

Hmm jammer. Idles trouwens ook leuk van dat rijtje. Maar die zie ik al twee keer dit jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
White Lies blijft hier ook een guilty pleasure alleen vanwege dat eerste album. Good Charlotte zie ik vanavond, dus mag van mij Lowlands passeren.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Prodigy & Goose 3 weken voor LL in Belgie op Suikerrock.

Goose op LL? Ik hoop het :D
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Echte knallers als in headliners (neem ik aan dat er bedoeld wordt), gaan er denk ik niet meer komen nee.

Semi-knallers zie ik nog wel gebeuren, en dat lijstje is een mooi lijstje voor de volgende drop :’)

We mogen nog 1 grote naam verwachten. Met groot bedoel ik de headliner of subheadliner. Bron is het interview van Festileaks met EvE. Ik hoop stiekem enorm op The Cure of Foo Fighters. Maar verwacht eerder iets in de orde van grootte van Florence + The Machine, Post Malone, etc.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Kan me anders écht niet voorstellen dat Lowlands ervoor zou kiezen om The Cure niet te programmeren en The Prodigy wel..
Heb dus stiekem hoop dat The Cure gewoon nog toegevoegd wordt :)
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Lowlands kan niet zomaar kiezen neem ik aan.

Eels zou wel fijn zijn, vorig jaar veel naar geluisterd.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
816
506
Wanneer gaan we nu eindelijk eens wat over Groningen horen. Voelt voor mijn gevoel wel erg lang als ze straks met een geheel nieuw festival 30.000 man naar het Noorden willen krijgen.

Goose op LL? Ik hoop het

Lijkt me heel tof, maar totaal niet meer relevant, toch?

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken