Indiaantje89 wrote:
Raskolnikov wrote:
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?
Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.
Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.
The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.
Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de “punk” opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.
Oh ja, ik zie The Prodigy inderdaad niet meer als afsluiter van de Alpha.
The Offspring zou natuurlijk ook kunnen, al zou ik dat wel een treurige boeking vinden.