Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Nou hier zijn ze dan
2757.svg

The Idels
Greta van Fleet
The Cure
The National
The Prodigy
Frank Carter&the ratelsnakes
Je mist Tame Impala en Twenty One Pilots
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Indiaantje89 wrote:

Raskolnikov wrote:
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.


The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.

Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de “punk” opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.

Oh ja, ik zie The Prodigy inderdaad niet meer als afsluiter van de Alpha.

The Offspring zou natuurlijk ook kunnen, al zou ik dat wel een treurige boeking vinden.
Mwah voor zo overdag werkt het nog als een trein gok ik, maar voor mij hoeft het ook niet. Ik verwacht sowieso niet dat een Zwarte Cross headliner super spectucalair gaat zijn op Lowlands, hooguit een "leuke naam".
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.784
12.467
Indiaantje89 wrote:

Raskolnikov wrote:
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.


The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.

Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de “punk” opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.

Oh ja, ik zie The Prodigy inderdaad niet meer als afsluiter van de Alpha.

The Offspring zou natuurlijk ook kunnen, al zou ik dat wel een treurige boeking vinden.

Inderdaad. Als hier al getwijfeld wordt aan de relevantie van The Prodigy voor Lowlands dan is The Offspring nog wat categorieën erger. Ik vind het zelf beide overigens prima boekingen, daar niet van. The Prodigy blijft een feest en pioniers in een genre. Offspring in de vroege middag om op te warmen, heerlijk toch.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Raskolnikov wrote:
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.

The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.

Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de “punk” opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.

The offspring punk? Ik voel een generatiekloofje ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Indiaantje89 wrote:

Raskolnikov wrote:
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.


The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.

Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de “punk” opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.

The offspring punk? Ik voel een generatiekloofje
1f609.svg
Pop Punk dan,

Wat zou je het anders noemen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Indiaantje89 wrote:
Wat zou je het anders noemen?

Kutmuziek
The Offspring heeft gewoon leuke nummers gemaakt anders. Dat het nu oude lullen met bierbuiken zijn is een ander verhaal. In 2011 waren ze nog headliner, en die tent ging toen nog goed los (al kwam dat meer door het goed publiek dan aan een goede band).

Voor mij hoeft het ook niet zo, maar is wel een band wat ik echt zie als een Zwarte Cross act.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
he Offspring heeft gewoon leuke nummers gemaakt anders. Dat het nu oude lullen met bierbuiken zijn is een ander verhaal. In 2011 waren ze nog headliner, en die tent ging toen nog goed los (al kwam dat meer door het goed publiek dan aan een goede band).

Is ook een geintje :p Vroeger veel geluisterd maar ik vind ze nu niet meer op Lowlands passen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Bij Punk denk ik toch meer aan de Sex Pistols, Dead Kennedy's, Ramones en die generatie...
Alles daarna reflecteert wel de muziekstijl maar niet de punk gedachte/oorsprong...ach peanuts
Spotify noemt het " metal inflected punk"
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Indiaantje89 wrote:
he Offspring heeft gewoon leuke nummers gemaakt anders. Dat het nu oude lullen met bierbuiken zijn is een ander verhaal. In 2011 waren ze nog headliner, en die tent ging toen nog goed los (al kwam dat meer door het goed publiek dan aan een goede band).

Is ook een geintje :p Vroeger veel geluisterd maar ik vind ze nu niet meer op Lowlands passen.
Ach past Dropkick Murphys er nog wel?

Op een of andere manier heb ik niet een hoge pet op van een gemiddelde Zwarte Cross headliner. We gaan het zien, ik zie ook graag wat anders.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Volgens de Graz user met inside information zal The National de Heineken afsluiten.

Denk dat hij dan de Bravo bedoelt. Heineken is te klein voor een band als The National toch?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Indiaantje89 wrote:
Volgens de Graz user met inside information zal The National de Heineken afsluiten.

Denk dat hij dan de Bravo bedoelt. Heineken is te klein voor een band als The National toch?

Dan toch eerder de Alpha, lijkt me.

Al klopt de info van die gast op graz doorgaans wel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Er staat “biertent” wat toch echt de Heineken is. Ik zou het toch raar vinden als Tame Impala mocht headlinen en The National niet. Maar misschien ben ik te veel National fan om daar over te oordelen. Maar The National is bijna echt overal headliner..
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Grappig al die reacties op the Prodigy en the Offspring. Beide inderdaad over hun hoogtepunt heen. Maar ik zie een optreden toch graag als een feest der herkenning. En populaire nummers hebben ze zeker. Staat straks iedereen weer uit volle borst mee te schreeuwen.
Ook de gedachten van sommige hier over hoe af wat LL programmeert. Alsof we toen allemaal de drum ‘n bass en hiphop richting aan zagen komen..... beide acts hebben toffe optredens gegeven in het verleden op LL. Laatste keer Prodigy (wie was er bij?) was het stampvol en een heerlijke chaos in de Alpha. Headliners? Zeker niet, maar voor mij zeer welkom allebei.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Er staat “biertent” wat toch echt de Heineken is.

Ondertussen al weerlegd door die user. Zou het al vreemd gevonden hebben. The National is op Lowlands gewoon een headliner.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik hoop dat The National een sub is op Lowlands, dan zijn de headliners namelijk nog beter :mrgreen:

Zou Within Temptation niet gedroomde headliner van Zwarte Cross nog kunnen zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken