Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Als hij het zo zegt dan verwacht ik eigenlijk of tame Impala of 21 pilots maar niet beide...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Indiaantje89 wrote:
Lowlands heeft trouwens ook een “headliner” van de Zwarte Cross afgepikt, volgens een interview met Hendrik Jan Lovink van de Zwarte Cross.

Heb je een link toevallig?
http://www.youtube.com/watch?v=mRx6CFaFQ-M?hd=1&autoplay=1&fs=1

Vanaf 3:10 blijkbaar (heb zelf nog niet kunnen luisteren, want even geen geluid nu...)
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Lowlands heeft trouwens ook een “headliner” van de Zwarte Cross afgepikt, volgens een interview met Hendrik Jan Lovink van de Zwarte Cross.
The Prodigy? Dat vind ik namelijk wel een Zwarte Cross naam.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Indiaantje89 wrote:
Lowlands heeft trouwens ook een “headliner” van de Zwarte Cross afgepikt, volgens een interview met Hendrik Jan Lovink van de Zwarte Cross.

The Prodigy? Dat vind ik namelijk wel een Zwarte Cross naam.
Zou kunnen, is denk ik ook geen super headliner keer voor LL misschien. Lastig in te schatten, als sub zijn toch best groot denk ik.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik ga er ook vanuit dat het Prodigy is , maar headliner ? Is dat niet een beetje overkill ? Ze zijn toch al redelijk vaak geweest ? Denk eerder Sub of misschien zelfs afsluiter Heineken ?
Tame Impala lijkt me wel een zekerheidje nu :) (Hopelijk Pond ook)

Tame Impala / The cure / Hiphopheadliner als headliner ?

30e weten we het voor een groot gedeelte, ben zwaar benieuwd :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Een headliner voor Zwarte Cross staat wss ergens overdag in de Alpha. Ik verwacht een popnaam. De Passengers / George Erza;s / Kaiser Chiefs van de wereld.

The prodigy op Lowlands weet ik niet meer zo.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Een headliner voor Zwarte Cross staat wss ergens overdag in de Alpha. Ik verwacht een popnaam. De Passengers / George Erza;s / Kaiser Chiefs van de wereld.

The prodigy op Lowlands weet ik niet meer zo.

Ik denk dat je daarmee de Zwarte Cross onderschat. Hij spreekt van een “fantastische” headliner. Onlangs stond Volbeat ook nog op de Zwarte Cross. Dat is voor hen ook een fantastische headliner. Een Kaiser Chiefs zijn serieus afgezakt, zij staan zelfs als sub op Dauwpop. Denk dus dat het een serieus grote/bekende naam is. Die Zwarte Cross heeft serieus knaken, dus ze hebben mogelijkheden voor een grote naam. Al moet je er geen Tame Impala neerzetten natuurlijk. Zal wel om The Prodigy gaan. Naam die op beide festivals wel gepruimd wordt.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
The Prodigy lijkt mij het meest logisch inderdaad. Met heel erg veel hoop en fantasie zouden het ook de Foo Fighters kunnen zijn ;-)
 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
Eens met Wessel. Ik kan het niet rijmen met Lowlands huidige profiel.

En, laten we wel wezen, die act is een enorm zwaktebod. Alleen Patrick Ster wordt daar nog enthousiast van, maarja,die leeft onder een steen. Lijkt het me ook niet waard om een ander Mojo festival voor te beroven.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
prodigy op lowlands , ik ben voor, maar das dan omdat mn vriendin nog nooit prodigy heeft gezien.
afsluiter heineken, maar daar zijn ze toch te groot voor vrees ik!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Eens met Wessel. Ik kan het niet rijmen met Lowlands huidige profiel.

Hun nieuwste werk is niet zo heel kut. Misschien dat ze er voor kiezen om ze die te boeken als ze echt geen grote elektronische of nostalgie jaren 90 act kunnen krijgen. Maar nee, het past er gewoon niet.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Is Kensington niet wellicht die gedroomde headliner voor Zwarte Cross? Of misschien The Kooks? The Offspring?
Zwarte Cross heeft ook al Scooter he. Gaan ze Scooter en Prodigy programmeren?

Prodigy op LL mag wel, leuk feestje. Maar niet als headliner.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Nou hier zijn ze dan :!:
The Idels
Greta van Fleet
The Cure
The National
The Prodigy
Frank Carter&the ratelsnakes
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.
The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.

Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de "punk" opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Raskolnikov wrote:
Ik zie The Prodigy ook niet direct op Lowlands. Maar het is wel inderdaad een band die Zwarte Cross zou kunnen headlinen. Dus wellicht?

Op de een of andere manier heb ik The Prodigy ook nog nooit gezien, terwijl ik het oude werk wel echt fantastisch vind. Dus in die zin zou ik het niet erg vinden. Al vind ik Lowlands bij uitstek het festivals om voornamelijk actueler te boeken.

Ik denk niet dat Kensington heel exclusief voor 1 festival geboekt zou worden. Waarom zouden die niet op beide festivals kunnen staan? Dat is bij nationale acts niet heel ongebruikelijk toch? Bovendien is Kensington uberhaupt verre van exclusief natuurlijk.

The Prodigy zou nog prima kunnen voor Lowlands, maar het is gewoon geed headliner meer. Prima sub, of afsluiter van een van de andere tenten.

Ik sluit ook niet helemaal uit dat het om The Offspring gaat. Ivm de “punk” opmerking, zijn in de buurt, een typische Zware Cross act, en ondertussen klein genoeg om te komen subben of zelfs een spot daarvoor te staan.

Oh ja, ik zie The Prodigy inderdaad niet meer als afsluiter van de Alpha.

The Offspring zou natuurlijk ook kunnen, al zou ik dat wel een treurige boeking vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken