Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Zou Beach House ook geen optie zijn?

Zowel niet voor BKS als Werchter bekend gemaakt. Mogelijk Lowlands/Pukkelpop?

Handen af van Beach House! :p Als Lowlands nou gewoon Tame Impala krijgt dan, wil ik op BKS graag Beach House. Past mooi bij de data in Londen en Madrid eind mei. Ook nog eens Lowlands doen gaat hem voor mij denk ik helaas niet worden qua vakantie en geld...

(Of de line-up moet echt insane worden, dan zijn er misschien ineens dingen mogelijk...)
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Intussen is de Wu Tang Clan aangekondigd voor een show in Londen in mei. Wat zou ik die graag op LL zien!

Ik ben heel erg benieuwd met welke gerenommeerde hiphop-naam ze dit jaar komen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Wu tang zou heel dik zijn. Beach house zou heel chill zijn. Ik kan niet meer wachten op de namen ?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Dandy Warhols 's middags in de Bravo/Heineken?
Lijkt me best een mooi feestje!
Ze staan deze week in Antwerpen & Amsterdam..
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Las net op DTRH forum dat die morgen nieuwe namen droppen. Lijkt mij dat Lowlands dan volgende week komt. Ik denk de 29e en dan zaterdag 2 feb de kaartverkoop.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Las net op DTRH forum dat die morgen nieuwe namen droppen. Lijkt mij dat Lowlands dan volgende week komt. Ik denk de 29e en dan zaterdag 2 feb de kaartverkoop.

Zo stellig is de insta post van DTRH niet hoor....
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
nitotheno wrote:
Las net op DTRH forum dat die morgen nieuwe namen droppen. Lijkt mij dat Lowlands dan volgende week komt. Ik denk de 29e en dan zaterdag 2 feb de kaartverkoop.

Zo stellig is de insta post van DTRH niet hoor….

Wel mee eens idd, ik had zelf de post nog niet gezien.
Beetje 50/50, maar vooralsnog verwacht ik de Lowlands namen volgende week of anders de week erna.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Stefan wrote:

nitotheno wrote:
Las net op DTRH forum dat die morgen nieuwe namen droppen. Lijkt mij dat Lowlands dan volgende week komt. Ik denk de 29e en dan zaterdag 2 feb de kaartverkoop.


Zo stellig is de insta post van DTRH niet hoor….

Wel mee eens idd, ik had zelf de post nog niet gezien.
Beetje 50/50, maar vooralsnog verwacht ik de Lowlands namen volgende week of anders de week erna.
Hoe dan ook, binnenkort nieuws ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Nouja, Tame Impala kunnen we in ieder geval opschrijven nu, na aanleiding van het gesprek met mister Lowlands.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
ben benieuwd wie de gitaren en de punk zullen zijn..toch grappig dat ie dit benoemt na jaren hip hop te hebben gepromoot ;-)
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
ben benieuwd wie de gitaren en de punk zullen zijn..toch grappig dat ie dit benoemt na jaren hip hop te hebben gepromoot
1f609.svg
Ik hoop Idles/Fountains D.C./SLAVES oid
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
ben benieuwd wie de gitaren en de punk zullen zijn..toch grappig dat ie dit benoemt na jaren hip hop te hebben gepromoot
1f609.svg

Sowieso IDLES! Ik hoop ook op een Cocaine Piss, Fontaines DC, Heavy Lungs, Ploegendienst (maar dan in de X-Ray ipv Sexyland)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Tame Impala en IDLES schrijf ik inderdaad alvast op. Hoop echt op een goeie lichting, The National zou geweldig zijn!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Lowlands heeft trouwens ook een "headliner" van de Zwarte Cross afgepikt, volgens een interview met Hendrik Jan Lovink van de Zwarte Cross.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
En het beste nieuws uit het interview met EvE: 58% van de lowlands bezoekers is vrouw
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken