Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Handen af van Beach House! Als Lowlands nou gewoon Tame Impala krijgt dan, wil ik op BKS graag Beach House. Past mooi bij de data in Londen en Madrid eind mei. Ook nog eens Lowlands doen gaat hem voor mij denk ik helaas niet worden qua vakantie en geld...
(Of de line-up moet echt insane worden, dan zijn er misschien ineens dingen mogelijk...)
Las net op DTRH forum dat die morgen nieuwe namen droppen. Lijkt mij dat Lowlands dan volgende week komt. Ik denk de 29e en dan zaterdag 2 feb de kaartverkoop.
Las net op DTRH forum dat die morgen nieuwe namen droppen. Lijkt mij dat Lowlands dan volgende week komt. Ik denk de 29e en dan zaterdag 2 feb de kaartverkoop.
nitotheno wrote:
Wel mee eens idd, ik had zelf de post nog niet gezien.
Beetje 50/50, maar vooralsnog verwacht ik de Lowlands namen volgende week of anders de week erna.
nitotheno wrote:
Zo stellig is de insta post van DTRH niet hoor….
Wel mee eens idd, ik had zelf de post nog niet gezien.
Beetje 50/50, maar vooralsnog verwacht ik de Lowlands namen volgende week of anders de week erna.