Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

In de VS ben je pas op je 21ste volwassen. Dat is niet voor niets ;).

Volgens mij kom je onder de 21 Coachella niet eens op, wat nog meer zou verduidelijken dat het knap is dat ze een volle stage op dat tijdstip heeft.

Dit staat op de facebook pagina van morgane ji:

?? LOWLANDS - Netherlands - 60.000 visitors
One of the most established Festival in Europe,
We are proud to be part of it ❤!
With Tame Impala, Foo Fighters, Lana de Rey, 21 Pilots, James Blake...Come with us! ? 17.08.2019

Weet zij al meer dan wij, en komen de foo fighters en lana de rey ook, of heeft ze gewoon niet zo goed gelezen wie dr op de line up staan?

With Tame Impala, Foo Fighters, Lana de Rey, 21 Pilots, James Blake…Come with us! 17.08.2019
Staat deze rij namen nog ergens anders op de festivalweides? Anders vind ik het wel apart dat je Lana en FF verkeerd kan lezen :-o

(ik geloof nog in sprookjes en wonderen overigens)

Vreemd inderdaad. De datum klopt wel, dat is de Lowlands zaterdag.

Foo Fighters kan volgens hun schema nog op de vrijdag en de zondag. Al staat Tame Impala op zondag.. Lana Del Rey nog geheel vrij zo te zien?

Eigenlijk zou FF en Lana helemaal niet zo gek zijn. FF als vervanging van Prodigy en Lana als derde headliner?

Foo Fighters blijft een top band, al ben ik ze wel een beetje moe. Maar als ze van te voren FF konden halen ipv The Prodigy dan hadden ze toch altijd voor de Foo's gegaan? Of ben ik nu gek?

Eigenlijk zou FF en Lana helemaal niet zo gek zijn. FF als vervanging van Prodigy en Lana als derde headliner?

Hebben er al twee toch?
Tame Impala, Twenty One Pilots, (en dan evt. Foo's).
Dan zou Lana wel heel veel van het goede zijn gezien de reeks grote namen die er verder staan (The National, A$AP Rocky, .Paak, New Order..)

Hoop dat ik dit mee kan pakken, heeft wel lang op zich laten wachten na die podcast (net zoals dat een tweede podcast heel lang op zich laat wachten)

[video]https://youtu.be/EIOujmiRskg[/video]

Foo Fighters blijft een top band, al ben ik ze wel een beetje moe. Maar als ze van te voren FF konden halen ipv The Prodigy dan hadden ze toch altijd voor de Foo’s gegaan? Of ben ik nu gek?

Hoorde in de Mojo-podcast dat ze een hele hechte band met the Prodigy hebben inclusief nieuwe nachtslot snap ik de keuze misschien wel.

Tame Impala, Twenty One Pilots, (en dan evt. Foo’s).
Dan zou Lana wel heel veel van het goede zijn gezien de reeks grote namen die er verder staan (The National, A$AP Rocky, .Paak, New Order..)

Foo's meer voor het nachtslot. Maar besef eigenlijk ook wel dat beide namen sowieso eigenlijk te groot zijn voor headliner/subheadliner, want zouden allebei kunnen headlinen.

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters blijft een top band, al ben ik ze wel een beetje moe. Maar als ze van te voren FF konden halen ipv The Prodigy dan hadden ze toch altijd voor de Foo’s gegaan? Of ben ik nu gek?

Hoorde in de Mojo-podcast dat ze een hele hechte band met the Prodigy hebben inclusief nieuwe nachtslot snap ik de keuze misschien wel.

James wrote:
Tame Impala, Twenty One Pilots, (en dan evt. Foo’s).

Foo’s meer voor het nachtslot. Maar besef eigenlijk ook wel dat beide namen sowieso eigenlijk te groot zijn voor headliner/subheadliner, want zouden allebei kunnen headlinen.
Ik vind Lana Del Rey toch net iets meer sub dan een normale headliner. Maar die zou ik liever zien dan Foo's.

1f1f3-1f1f1.svg
LOWLANDS – Netherlands – 60.000 visitors
We are proud to be part of it
2764.svg
!
With Tame Impala, Foo Fighters, Lana de Rey, 21 Pilots, James Blake…Come with us!
1f680.svg
17.08.2019

Weet zij al meer dan wij, en komen de foo fighters en lana de rey ook, of heeft ze gewoon niet zo goed gelezen wie dr op de line up staan?

Hebben het even gecheckt bij Lowlands. Zij kunnen bevestigen dat zowel Foo Fighters als Lana del Rey niet op het festival staan. Daar is ook geen sprake van geweest. Waar dit vandaan komt is hen ook een raadsel, er wordt op dit moment contact gezocht met de agent van Morgane Ji.

redle wrote:

1f1f3-1f1f1.svg
LOWLANDS – Netherlands – 60.000 visitors
We are proud to be part of it
2764.svg
!
With Tame Impala, Foo Fighters, Lana de Rey, 21 Pilots, James Blake…Come with us!
1f680.svg
17.08.2019

Hebben het even gecheckt bij Lowlands. Zij kunnen bevestigen dat zowel Foo Fighters als Lana del Rey niet op het festival staan. Daar is ook geen sprake van geweest. Waar dit vandaan komt is hen ook een raadsel, er wordt op dit moment contact gezocht met de agent van Morgane Ji.

Dankjewel Jos!

Users who are viewing this thread