Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Vraag ze dan gelijk even of we uberhaupt nog een vervanger van The Prodigy kunnen verwachten?

Ik raad als antwoord: "Daar kunnen we op dit moment geen uitspraken over doen".

We vermoeden inmiddels dat onze Festival Wishlist de schuldige is van de verwarring. Dat is het eerste resultaat wanneer je googelt op "lowlands poster".

Ben benieuwd of er uberhaupt nog een grote naam gaat komen. Naar mijn idee zit de sub + middelgrote namen categorie bomvol. Dan is er misschien nog 1 spot voor Prodigy vervanging, maar denk dat de rest nog alleen undercard is.

Ben benieuwd of er uberhaupt nog een grote naam gaat komen. Naar mijn idee zit de sub + middelgrote namen categorie bomvol. Dan is er misschien nog 1 spot voor Prodigy vervanging, maar denk dat de rest nog alleen undercard is.
Ik heb die hoop ook een beetje opgegeven.

Vanuit festileaks snap ik dat het mogelijk niet netjes is om er naar te vissen, en je waarschijnlijk toch geen antwoord krijgt. Maar zou toch mooi zijn dat ze doormiddel van een podcast enige duidelijkheid over kunnen verstrekken.

Want als je naar andere festivals kijkt, zie ik weinig opties voor vervanging om eerlijk te zijn.

nitotheno wrote:

Ik heb die hoop ook een beetje opgegeven.

Vanuit festileaks snap ik dat het mogelijk niet netjes is om er naar te vissen, en je waarschijnlijk toch geen antwoord krijgt. Maar zou toch mooi zijn dat ze doormiddel van een podcast enige duidelijkheid over kunnen verstrekken.

Want als je naar andere festivals kijkt, zie ik weinig opties voor vervanging om eerlijk te zijn.

Calvin Harris is in de buurt...
Is ook elektronisch, maar dat is dan ook de enige gelijkenis met The Prodigy..

Ik moet zeggen dat ik die helemaal uit het oog ben verloren. De hit met Dua Lipa is de laatste die ik kan herrineren. Ergens zou ik die nog best willen zien, maar denk niet dat het helemaal op Lowlands past.

Ik moet zeggen dat ik die helemaal uit het oog ben verloren. De hit met Dua Lipa is de laatste die ik kan herrineren. Ergens zou ik die nog best willen zien, maar denk niet dat het helemaal op Lowlands past.

Tja, staat met 41 miljoen streamers per maand toch 8ste bij meest beluisterde artiesten ter wereld. Heeft met Rag'N'Bone Man & Sam Smith ook nog veel airplay gehad, dus populair is hij wel, maar of het past is inderdaad de vraag!

Ben wel benieuwd waar we Ross from Friends op Lowlands gaan tegenkomen qua tijdstip en tent.

Indiaantje89 wrote:

Stefan wrote:
En Joep Beuving nu ook officieel! Twee vandaag!

Dat was gister avond al :P.

Niet vanuit Lowlands
1f609.svg
jawel ;).

Gisteren zijn er 2 acts bekend gemaakt.

Edit: Ik zag zelfs dat 3FM op 17 april heeft gemeld dat Joep Beving zou komen... we hebben niet opgelet festileakers!
Edit2: laat maar, hun tweets kloppen niet met de link die ze er onder plaatsen.

Indiaantje89 wrote:

Tja, staat met 41 miljoen streamers per maand toch 8ste bij meest beluisterde artiesten ter wereld. Heeft met Rag’N’Bone Man & Sam Smith ook nog veel airplay gehad, dus populair is hij wel, maar of het past is inderdaad de vraag!
Dan zou ik Deadmau5 een betere match vinden. Staat ook op Creamfields.

Mackelmore als sub (en dan Anderson Paak omhoog) zou ook nog kunnen? Niet dat ik dat hoop overigens.

Schijnt verschrikkelijk geweest te zijn, een paar jaar geleden op pukkelpop.

Off topic: ondanks Harris was dat toch een topeditie. QOTSA, The National, Outkast, Portishead, Royksopp X Robyn, Editors, DAT optreden van de War On Drugs, Slowdive, Deadmau5, Janelle Monae en Snoop Dogg. Heerlijk.

Indiaantje89 wrote:

In zijn begin periode had hij nog wel wat toffe nummers...

Acceptable In The 80's _O_

mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:

In zijn begin periode had hij nog wel wat toffe nummers…

Acceptable In The 80’s _O_

Ja, zeker! En zelfs in zijn 'latere periode' (alsof we een kunstschilder bespreken haha) hier en daar een leuke zomerse hit die niet 100% op de zenuwen werkt. Maar dus: die show was dus redelijk smakeloos als ik de verhalen mag geloven. Ik stond toen bij Portishead, dus kan er verder niets zinnigs over zeggen.

Jos. wrote:
We vermoeden inmiddels dat onze Festival Wishlist de schuldige is van de verwarring. Dat is het eerste resultaat wanneer je googelt op “lowlands poster”.

Lol. Festileaks = fake news
1f609.svg

Ah jammer. Zal wel erg zonde zijn als ze geen derde headliner kunnen strikken trouwens.

Ja, zeker! En zelfs in zijn ‘latere periode’ (alsof we een kunstschilder bespreken haha) hier en daar een leuke zomerse hit die niet 100% op de zenuwen werkt. Maar dus: die show was dus redelijk smakeloos als ik de verhalen mag geloven. Ik stond toen bij Portishead, dus kan er verder niets zinnigs over zeggen.
Ik vond van niet maar was toen ook nog niet zo bezig met muziek in vergelijking met de laatste aantal jaren, als ik die editie zou kunnen overdoen had ik wel andere keuzes gemaakt dan toen, lol.

mattman wrote:
Ja, zeker! En zelfs in zijn ‘latere periode’ (alsof we een kunstschilder bespreken haha) hier en daar een leuke zomerse hit die niet 100% op de zenuwen werkt. Maar dus: die show was dus redelijk smakeloos als ik de verhalen mag geloven. Ik stond toen bij Portishead, dus kan er verder niets zinnigs over zeggen.

Ik vond van niet maar was toen ook nog niet zo bezig met muziek in vergelijking met de laatste aantal jaren, als ik die editie zou kunnen overdoen had ik wel andere keuzes gemaakt dan toen, lol.

Portishead was toen heel goed. Bloedstollend mooi. Alleen jammer dat de marquee uit z'n voegen barstte van het volk en het dus ongezellig druk was.

Yannick wrote:

mattman wrote:

Portishead was toen heel goed. Bloedstollend mooi. Alleen jammer dat de marquee uit z’n voegen barstte van het volk en het dus ongezellig druk was.

Nooit goed dan he ;-). Ze stonden er op hun plek. Remember RW2011...

mattman wrote:

Yannick wrote:

mattman wrote:

Portishead was toen heel goed. Bloedstollend mooi. Alleen jammer dat de marquee uit z’n voegen barstte van het volk en het dus ongezellig druk was.

Nooit goed dan he ;-). Ze stonden er op hun plek. Remember RW2011…

Zou het zo weer overdoen hoor. :-) Begrijp me niet verkeerd. De drukte pak ik er graag bij. Portishead hoort gewoon in een tent. Of in open air als het iets als BKS of Rivierenhof is.

Users who are viewing this thread