Sjoerd wrote:
Jaa lekker bandje hoor! Ook hier blijheid
Ik heb de hoop op wat grotere namen inmiddels ook wel een beetje opgegeven. Misschien nog een aantal namen van het kaliber Johnny Marr, maar dan houdt het wel op denk ik. Enfin, Pup is fijn! Waar zullen die staan? X-Ray? India?
Is het je eigen ongeduld die de hoop doet opgeven, of heb je een concrete reden om te denken dat er geen grote naam meer komt?
Ik hou nog steeds vast aan de opmerking vooraf eerste bekendmaking, namelijk dat er toen gezegd werd dat de
meeste grote namen bekend zouden worden gemaakt. Dat Prodigy weg is gevallen maakt die kans alleen maar groter. Zoals FestiLeaks postte:
“De eerste drop namen wordt op 30 januari bekendgemaakt, daar zitten ook de meeste headliners al bij. De nummer één en twee van bijna alle dagen worden dan bekendgemaakt. We hebben dit jaar ook een headliner die eerder wel op Lowlands stond, maar toen niet als headliner de Alpha afsloot. Verder zijn we met de middenlaag een heel eind met boeken. Voor de onderkant kijken we ook nog veel wat er op The Great Escape en Eurosonic Noorderslag gebeurt. Maar we puzzelen nog even door. Zaterdag 2 februari gaan de kaarten in de verkoop.”