Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Hoe groot schat men de kans dat Post Malone een boeking is? Vrij grote naam en volgens zijn tourschema staat hij op 16 augustus op Pukkelpop en 17 augustus op een Pools festival. Kans aanwezig dat hij de 18e op Lowlands staat?

Feitelijk hebben we 50% kans dat hij komt, tegelijk hebben we ook 50% kans dat hij niet komt.

Dr staat genoeg rap, rnb en hip hop op de line up. Kan er nog wel 1 bij dan;)

Misschien is een eigen "auto-tune stage" op Lowlands wel op zijn plaats. Lekker de hele dag naar dezelfde muziek luisteren ?.

Pup! In ieder geval weer gitaren
1f642.svg

Ik ken ze verder niet, maar zullen weer een hoop mensen tevreden mee zijn :-)

Jaa lekker bandje hoor! Ook hier blijheid :)

Ik heb de hoop op wat grotere namen inmiddels ook wel een beetje opgegeven. Misschien nog een aantal namen van het kaliber Johnny Marr, maar dan houdt het wel op denk ik. Enfin, Pup is fijn! Waar zullen die staan? X-Ray? India?

Jaa lekker bandje hoor! Ook hier blijheid
1f642.svg

Ik heb de hoop op wat grotere namen inmiddels ook wel een beetje opgegeven. Misschien nog een aantal namen van het kaliber Johnny Marr, maar dan houdt het wel op denk ik. Enfin, Pup is fijn! Waar zullen die staan? X-Ray? India?

Is het je eigen ongeduld die de hoop doet opgeven, of heb je een concrete reden om te denken dat er geen grote naam meer komt?
Ik hou nog steeds vast aan de opmerking vooraf eerste bekendmaking, namelijk dat er toen gezegd werd dat de meeste grote namen bekend zouden worden gemaakt. Dat Prodigy weg is gevallen maakt die kans alleen maar groter. Zoals FestiLeaks postte:

“De eerste drop namen wordt op 30 januari bekendgemaakt, daar zitten ook de meeste headliners al bij. De nummer één en twee van bijna alle dagen worden dan bekendgemaakt. We hebben dit jaar ook een headliner die eerder wel op Lowlands stond, maar toen niet als headliner de Alpha afsloot. Verder zijn we met de middenlaag een heel eind met boeken. Voor de onderkant kijken we ook nog veel wat er op The Great Escape en Eurosonic Noorderslag gebeurt. Maar we puzzelen nog even door. Zaterdag 2 februari gaan de kaarten in de verkoop.”

Ik denk ook dat er nog wel een paar mooie namen bij komen, maar verwacht er niet al teveel van.
Vaak zie je toch dat er als er wat festivals geweest zijn, of als er concerten uitverkocht zijn er nog wel wat namen bekend worden gemaakt voor LL.

Ik verwacht eerst nog een weekje deze namen, dan hebben we bijna een maand lang namen gedropt gehad en denk dat dan de onderkant van het affiche aardig gevuld is.

Sjoerd wrote:
Jaa lekker bandje hoor! Ook hier blijheid
1f642.svg

Is het je eigen ongeduld die de hoop doet opgeven, of heb je een concrete reden om te denken dat er geen grote naam meer komt?
Ik hou nog steeds vast aan de opmerking vooraf eerste bekendmaking, namelijk dat er toen gezegd werd dat de meeste grote namen bekend zouden worden gemaakt. Dat Prodigy weg is gevallen maakt die kans alleen maar groter. Zoals FestiLeaks postte:

“De eerste drop namen wordt op 30 januari bekendgemaakt, daar zitten ook de meeste headliners al bij. De nummer één en twee van bijna alle dagen worden dan bekendgemaakt. We hebben dit jaar ook een headliner die eerder wel op Lowlands stond, maar toen niet als headliner de Alpha afsloot. Verder zijn we met de middenlaag een heel eind met boeken. Voor de onderkant kijken we ook nog veel wat er op The Great Escape en Eurosonic Noorderslag gebeurt. Maar we puzzelen nog even door. Zaterdag 2 februari gaan de kaarten in de verkoop.”
Ik denk dat ik gewoon een verwachtingspatroon voor mezelf schets waardoor het alleen maar mee kan vallen. James Blake, Lil Uzi Vert, The Vaccines en Bear's Den zijn van de latere aankondigingen ook al niet de kleinste. Misschien zit er inderdaad nog wel een grote naam in het vat, maar ik ga er gewoon niet te zeer meer vanuit.. En wat betreft dat van The Prodigy, ik weet het niet. Er waren al zoveel namen bekend die dit slot makkelijk konden overnemen (The National, Anderson .Paak, A$AP Rocky, New Order en inmiddels ook Billie Eilish), dus ik weet niet of het echt een voordeel is.. Ik bedoel, probeer zo laat nog maar een headliner te vinden. Een van de weinige nog logische namen wat dat betreft lijkt mij Post Malone.

Maargoed, we gaan het meemaken, hebben nog wel wat dagen te gaan wat betreft bekendmakingen!

Wat mij betreft verantwoordelijk voor een van de meest iconische platen ooit: I wanna go bang.

Kwam dat jaar wel mijn strot uit omdat ie in letterlijke elke technoset zat.

Ik ben helemaal geen Techno liefhebber, maar zelfs ik was dat nummer zat op een gegeven moment.
In mijn vriendengroep werd Bjarki in ieder geval met veel gejuich ontvangen als ik die appgroep zo even bekijk. Mooie boeking :-)

Er wordt een nieuwe podcast opgenomen! Zie het Instagram van Justin Verkijk (de Guy die ze maakt, ook bekend van Bakkie Bakkie)

Users who are viewing this thread