Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Weet nou nog niet zo goed wat ik vind van dat losse namen systeem. Vond het in het begin een heel tof idee, omdat naam na naam allerlei acts waren die ik wilde zien. De afgelopen twee-drie weken daarentegen heb ik geen naam gehad die mij persoonlijk iets boeit en dan 11 uur niet echt meer iets om naar uit te kijken.

Idee op zich wel tof, zou alleen zelf de "grotere" namen meer verdelen, ipv 3 achter elkaar om vervolgens heel veel undercard te gooien (met (voor mij) vrij weinig zeggende dj's).

Ik ben er wel echt heel blij mee, omdat het oprecht de tijd geeft om acts goed te luisteren. Als er een drop van +20 namen komt, dan kies je automatisch voor hetgeen je herkenbaar vindt of je leuk lijkt. Nu luister je toch iedere dag ff naar een act. Daardoor al heel wat namen toegevoegd aan mijn must-see lijstje.

er moet gewoon iets moois aankomen. Gezien de namen van de laatste 3 weken. Zou het TOOL zijn
1f601.svg
Nee.

Ook nog maar ff een hoop uitspreken, zonder extreem grote namen te noemen: M83, Balthazar (of variant ervan), Beach House, Blue States, Christine & The Queens, Perfume Genius, Band of Horses, Portishead, Kate Tempest, ...

Of gewoon in ieder geval eentje ervan..

Ook nog maar ff een hoop uitspreken, zonder extreem grote namen te noemen: M83, Balthazar (of variant ervan), Beach House, Blue States, Christine & The Queens, Perfume Genius, Band of Horses, Portishead, Kate Tempest, …

Voor mijn gevoel zijn dit best grote namen. Een aantal daarvan zijn al geboekt op BKS/Friendly Fire en daar acht ik de kans redelijk klein van dat die nog naar een Mojo-festival komen dit jaar.

chiem wrote:
Ook nog maar ff een hoop uitspreken, zonder extreem grote namen te noemen: M83, Balthazar (of variant ervan), Beach House, Blue States, Christine & The Queens, Perfume Genius, Band of Horses, Portishead, Kate Tempest, …

Voor mijn gevoel zijn dit best grote namen. Een aantal daarvan zijn al geboekt op BKS/Friendly Fire en daar acht ik de kans redelijk klein van dat die nog naar een Mojo-festival komen dit jaar.

Klopt, hoewel Portishead en M83 van harte welkom zijn ?

Ik hoorde bij Pauw dat Donnie op 16 augustus de Bravo opent. Ze gaan gelijk al voor een feestje zoals bij DJVT blijkbaar

Zijn er nu geen kansen voor LL aangezien Woodstock niet doorgaat. Daar zijn er een paar die dan vrij zijn??

Zijn er nu geen kansen voor LL aangezien Woodstock niet doorgaat. Daar zijn er een paar die dan vrij zijn??

Ik heb niet het idee dat Woodstock logistiek naast de deur van LL ligt.....

Ik hoop dat ze weer eens een wat grotere naam / verrassing aankondigen vandaag of morgen. Wat ze de laatste tijd aankondigen, daar word ik niet zo vrolijk van ?

WhatTheF… wrote:

Ik heb niet het idee dat Woodstock logistiek naast de deur van LL ligt…..

Ik hoop dat ze weer eens een wat grotere naam / verrassing aankondigen vandaag of morgen. Wat ze de laatste tijd aankondigen, daar word ik niet zo vrolijk van ?

Ik blijf hopen op The Black Keys (ook al is de kans klein ?).

Toch staan er een paar namen op Woodstock die ook al op LL staan, bijv IAMDBB .

Maar als er dan toch een mogelijkheid is om er wat van weg te pakken , doe dan maar: Killers, Robert Plant, Run the jewels , Larkin Poe, Dead & Company , Chance the rapper , Greta van Fleet , Gary Clark , Cage the Elephant , Monae , Earl Sweatshirt & Reignwolf.

Ik ben verder niet veeleisend :-P Dan mag de rest wat aangekondigd word gewoon niks boeiends zijn :-P

The Black Keys hadden al een tijdje Woodstock gecancelled. Heb het idee dat dat festival nooit helemaal lekker opgezet was.

Dead & Company zou ook mooi zijn, al is dat misschien niet helemaal voor Lowlands. Speelt John Mayer daar nog mee? Maar met The Killers of Jay Z hoor je me ook niet klagen hoor.

En Boy Genius zou een mooie India naam zijn natuurlijk.

Maar dat Woodstock festival is in Amerika right? Dan blijven die artiesten daar toch gewoon hangen ipv even op en neer voor Lowlands?

Maar dat Woodstock festival is in Amerika right? Dan blijven die artiesten daar toch gewoon hangen ipv even op en neer voor Lowlands?
Volgens mij zijn er artiesten bij die echt voor Woodstock terug gevlogen zouden zijn. Maar verder moet je er maar niet te hard op rekenen nee.

Maar een IAMDDB die op beide stond is toch ook een klein beetje raar. Net of die het een beetje aangevoeld hebben dat Woodstock het niet ging halen.

Een groot aantal artiesten van de undercard van dat festival touren niet met gigantische shows, dus kan me voorstellen dat daar nog evt iets van overkomt, zoals IAMDDB al is aangekondigd. Maar schat de kans niet groot, omdat inmiddels wel alles geboekt moet zijn, lijkt me.

Users who are viewing this thread