Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch blijf ik het (te) ambitieus vinden om op 2 dagen tijd op Lowlands en de VS te spelen. Ik had ook al een annulering neergezet voor IAMDDB op het laatste moment.
Ik begin zo langzamerhand een beetje mijn geduld te verliezen. Na een aantal weken van dagelijkse aankondigingen zie ik toch liever dat er meerdere namen tegelijk komen. Dit is ruk.
Ze hebben blijkbaar eerst nagenoeg de hele bovenkant van het affiche bekend gemaakt. En daarna voornamelijk het kleinere grut dat er natuurlijk ieder jaar in deze hoeveelheden staat.
Voorverkooptechnisch slim gedaan (want razendsnel uitverkocht), maar dit begint wel een beetje kansloos aan te voelen.
Maar goed, aan de andere kant zitten er ieder jaar de nodige pareltjes tussen die onbekende namen....
Maar, maar, maar All I Want To Hear You Say van Sea Girls is toch wel een bekend nummertje? Lijkt mij iig een prima India-act. Begin me wel steeds harder af te vragen waar ze de Bravo, Heineken en Alpha mee gaan vullen.
Maar, maar, maar All I Want To Hear You Say van Sea Girls is toch wel een bekend nummertje? Lijkt mij iig een prima India-act. Begin me wel steeds harder af te vragen waar ze de Bravo, Heineken en Alpha mee gaan vullen.
Als ze Donnie in de Bravo kunnen zetten ben ik een beetje bang over de verdeling haha. Had eigenlijk India, maybe max de Heineken verwacht.
Ben heel erg benieuwd, want de laatste 2 weken zijn naar mijn idee Lima (misschien India) namen of nachtelijke Bravo/X-ray.
Naar mijn idee is bijvoorbeeld de Heineken nog best leeg. Alpha/Bravo + de kleinere tentjes hebben wel aardig wat namen nu denk ik zo.
Kan natuurlijk compleet mis zitten.
Anne-Marie zal wel zo'n Halsey-achtige spot krijgen. Hoewel en toen daar echt niet druk was. Jungle zou ik echt raar vinden als ze Alpha doen. Zij hebben toch geen radio-hit gehad?
Ik denk gewoon dat we eerst de bovenkant hebben gehad, nu over het algemeen de onderkant en dan worden we heus nog wel een keer verrast met wat middelmatige namen
Ik maak me niet druk in ieder geval
Ik denk gewoon dat we eerst de bovenkant hebben gehad, nu over het algemeen de onderkant en dan worden we heus nog wel een keer verrast met wat middelmatige namen
Ik denk dat we de twijfel gevalletjes gewoon omhoog moeten schuiven. Dus idd een Jungle in de Alpha. En mogelijk zelfs een James Blake die daar gaat spelen (al dan niet gepast, idem net als Bonobo vorig jaar).
Misschien dat zelfs een The Streets in een Heineken/Bravo gaat staan o.i.d.
Ik maak me ook niet druk, want de eerste lichting was erg sterk. Maar heb wel het idee dat ze gelijk hun kruit een beetje verschoten hebben. Had naar mijn smaak iets meer verdeeld mogen worden.
Na de stevige eerste lichting is het ook wel logisch dat er veel kleinere namen gedropt worden, is toch het grootste deel van het programma. En het geeft nog meer de mogelijkheid echt alles een kans te geven, dus ik vind het prima zo.
Toch heb ik ergens nog de stille hoop dat de LLowcast zolang is uitgesteld om met nog 1 net grotere toffe verrassing te komen