Recent het bandje Naxatras tegengekomen op Spotify. Wat stevigere psychedelic rock, ligt me erg goed. Kans dat ze op Lowlands staan acht ik zeer klein, maar ik zou erg blij zijn als er binnenkort muziek bijkomt die een beetje in hetzelfde straatje ligt. Voor zover ik weet staat er op de lineup niets dat hier enigszins vergelijkbaar mee is, toch? Sowieso zit ik nog een beetje te wachten op wat meer gitaren op de lineup.
Heb het idee dat er naast wat rock ook nog best wat elektronische muziek mist, en dan met name acts die niet noodzakelijk voor het nachtprogramma bestemd zijn (denk aan George Fitzgerald, Kiasmos, Bonobo of Bicep vorig jaar). Ligt dat vooral aan mezelf of zijn er meer mensen die op dat gebied nog wat missen? Voor mijn gevoel zijn het tot zover toch vooral namen uit de R&B/rap hoek die de boventoon hebben gevoerd.
Heb het idee dat er naast wat rock ook nog best wat elektronische muziek mist, en dan met name acts die niet noodzakelijk voor het nachtprogramma bestemd zijn (denk aan George Fitzgerald, Kiasmos, Bonobo of Bicep vorig jaar). Ligt dat vooral aan mezelf of zijn er meer mensen die op dat gebied nog wat missen? Voor mijn gevoel zijn het tot zover toch vooral namen uit de R&B/rap hoek die de boventoon hebben gevoerd.