Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Dit lijkt er meer op. Gewoon weer lekkere britse rock. Waar niemand mee bezig was. Dit is wat ik bedoel .uitdagingen 8-)

EvE zal wel meegelezen hebben, en dacht: "Goh, ik gun die gasten op dat forum ook nog wat.."

Edit: Bij zijn laatste setlist heeft hij ook alleen maar nummers van de laatste plaat en Smiths klassiekers gespeeld. Dus ik zou zeggen, knal die gewoon aan, en vergeet zijn eerdere solo albums totdat je behoefte hebt aan meer ;)

Ben ik oprecht wel eens benieuwd naar, of boekers meelezen op fora om inpiratie op te doen of om te zien wat er speelt onder de bezoekers.

Ben ik oprecht wel eens benieuwd naar, of boekers meelezen op fora om inpiratie op te doen of om te zien wat er speelt onder de bezoekers.

We hebben op het Fok forum dit ook wel eens gedacht. Was ook een directe aanleiding voor volgens mij. Alleen weer een tijdje terug, dus heb het niet meer helder voor de geest. Weet jij dat nog @Indiaan?

Maar mocht er iemand van Mojo meelezen:
- Meer "gesloten" toiletten;
- Graag de Charlie terug;
- Hans Worst en de Frikandel XXL-tent moeten behouden;
- Hot Chip boeken.

En verder: loveyoulongtime, nmtb, hvj, wjnmk <3 <3

Oh, ik heb nog nooit de wc's al onprettig ervaren eigenlijk.

Edit: Oke, relatief gezien natuurlijk.

mdekens wrote:

We hebben op het Fok forum dit ook wel eens gedacht. Was ook een directe aanleiding voor volgens mij. Alleen weer een tijdje terug, dus heb het niet meer helder voor de geest. Weet jij dat nog @Indiaan?

Maar mocht er iemand van Mojo meelezen:
– Meer “gesloten” toiletten;
– Graag de Charlie terug;
– Hans Worst en de Frikandel XXL-tent moeten behouden;
– Hot Chip boeken.

En verder: loveyoulongtime, nmtb, hvj, wjnmk <3 <3
"Ze" als "Lowlands organisatie" leest echt wel mee op fora en social media om een aantal zaken te monitoren. Maar of de boekers dat zelf doen geloof ik niet echt in. Die kijken iets meer naar het club circuit en hun ervaring als boeker zijnde. Ik zal niet zeggen dat ze blind zijn voor fora en social media, maar het is niet dat we nu heel veel impact hebben op wat Lowlands. Want we hebben allemaal onze mening klaarstaan (ik voorop), maar de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk. Daarnaast zijn internet fora ook wel een klein beetje ouderwets natuurlijk, en zijn wij "gekken" die een hele jaar met een festival bezig zijn. We zijn nu niet echt representatief voor de standaard Lowlands bezoeker natuurlijk.

Oh, ik heb nog nooit de wc’s al onprettig ervaren eigenlijk.

Dan ben je nog nooit na mij geweest :-P.

Ik ben behoorlijk lang (ruim boven de 2 meter), en ik heb bizar weinig ruimte met mijn knieën als ik een gesloten wc in moet. Dat is echt een nadeel. Maar vergelijken met andere festivals is Lowlands gewoon pure heaven op dat gebied. Ze boenen nog net niet voor je af.

Oh, ik heb nog nooit de wc’s al onprettig ervaren eigenlijk.

Ik denk dat die vooral voor de vrouwen bedoeld, de vrouwen die met ons meegaan moeten toch wel een stukje lopen.
Wij mannen kunnen op elke hoek pissen.

Voor de koninklijke kakkers onder onders, ga naar de WC'S van oxfam Novib.. Je betaald dan wel een muntje maar je krijgt een hele schone WC en heel veel beenruimte ervoor terug. De bril is nog net niet van goud ;-)

Jhonny marr - Adrenalin baby album . Heerlijk dit
By the way Cage the elephant is dat nog iets om erbij te zetten? En nog 1 lekkere ierse feest band en dan kan het wat mij betreft beginnen. Kan nog net met Pasen???

Ik denk dat die vooral voor de vrouwen bedoeld, de vrouwen die met ons meegaan moeten toch wel een stukje lopen.

Jup.. Onze groep bestaat voor de helft uit vrouwen, als die tussen optredens naar het toilet moeten, dan moeten we óf wachten en laat een tent binnen rennen, óf plekje zoeken en dan moeten zij ons weer vinden.

Eerstewereldproblemen, I know, maar ik houd mijn schema graag zo strak mogelijk en ruim zo min mogelijk tijd in voor plas- of eetpauzes :-)

Ik denk dat dit een beetje afhankelijk is van het festival en van het soort forum dat veel gebruikt wordt door bezoekers van het festival. Ik weet niet of boekers van Lowlands Festileaks heel actief in de gaten houden, omdat het misschien ook niet heel representatief is voor de gemiddelde Lowlands bezoeker.

Waar het bijvoorbeeld wel erg sterk het geval is, is op Roadburn. Ik was op Roadburn naar zo'n panel session / Q&A ding gegaan dat onderdeel was van het zij-programma. Daar vermelde het brein achter Roadburn, Walter, dat hij praktisch elk bericht in de 'Roadburners' Facebook groep las en dat hij die input regelmatig ook gebruikte. Maar in het geval van Roadburn zit ook bijna de helft van alle jaarlijkse bezoekers in die groep, waardoor het een goede afspiegeling is van de gemiddelde bezoeker. Bovendien is de groep erg actief en is Roadburn ontstaan uit een online blog, waardoor het online community gevoel graag in stand wordt gehouden.

Eindelijk weer eens een interessante naam. Blij mee!

Hopelijk vandaag de naam van de derde headliner. Kom maar door!

Voor de liefhebbers: Loyle Carner heeft vandaag een nieuw album uitgebracht met oa een track met Jorja Smith.

Lowlands is er klaar mee ;-). Hup, in één keer zes namen.

https://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/1119163729797472256

Het was denk ik ook vrij onpraktisch geweest om deze namen één voor één bekend te maken. Daar had helemaal niemand zin in gehad. Vind het prima op deze manier.

Het was denk ik ook vrij onpraktisch geweest om deze namen één voor één bekend te maken. Daar had helemaal niemand zin in gehad. Vind het prima op deze manier.
Ja, wel logisch. Hoop dat ze hetzelfde doen voor de line-up van de Haciënda.

Users who are viewing this thread