Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Jongens ik mis nog een paar stevige acts alá Frank Carter, Architects, Parkway Drive etc van de afgelopen jaren.

Is het nog mogelijk dat deze komen? In hetzelfde weekend op Pukkelpop staan ze wel:P

Of heeft iemand tips in het huidige programma die ik over het hoofd gezien heb? Sowieso van plan om bij IDLES te kijken want dat is echt een must see voor mij!

Inderdaad! Code Orange is erg goed. En in mindere mate herrie maar wel goede boekingen: Slaves & The Chats. Mag van mij ook wel wat bij.

Poeh, even niet geweest en wat discussie ?
Ik denk dat Nevermind ook een commerciële plaat is. Was ook de insteek en de verwachtingen van de band en de platenmaatschappij.....

Mag inderdaad wel iets meer herrie bij. Code Orange leuke boeking. Black MIDI ook (doet me af en toe ook wat aan Primus denken).

Btw de boeking waar de discussie mee begon, ik was er niet bekend mee, maar ik ben helemaal om. I love it! Dermot Kennedy ??

Ferocius dog zou wat mij betreft ook wel mogen . Was een knaller vorig jaar. Wat een feest daar. Mis deze bands nog steeds in de line up. Wat andere jaren garant stond voor feest.

https://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/1118801056836747264

Johnny Marrrrrrrrrrrrrrrrr

Weer een naam die ik niet ken.

Teleurstelling #22

Wanneer komt een goede DJ.

@___, Ken jij dit?!

Weer geen bekende naam.

/Facebook, /instagram \Lowlands2019

Teleurstelling #22

@___, Ken jij dit?!

Weer geen bekende naam.

Idem in mijn whatsapp groep... zelfs The Smiths doet geen belletje rinkelen.. en is zelf zojuist afgeserveerd als "hipster" muziek. Auw.

Johnny Marr ken ik persoonlijk niet, The Smiths zeker wel. Lijkt mij wel een naam die zeker op mijn lijstje zal komen.

Fan van The Smiths en natuurlijk Morrissey solo. Prachtige muziek.

Maar eigenlijk nooit echt verdiept in de muziek van Johnny Marr solo. Weet niet waarom.
Is het wat en zo ja waar te beginnen? Recensies van zijn solowerk zijn vrij matig tot slecht.

Voor het inluisteren, omdat ik zelf ook niet wist waar ik moest beginnen. Ik heb een playlist gemaakt met alle nummers van zijn laatste setlist op Setlist.FM: https://open.spotify.com/playlist/1OTji6gEnVPK8qlYClcxuz (dus met Smiths en Electronic liedjes).

mdekens wrote:

Teleurstelling #22

@___, Ken jij dit?!

Weer geen bekende naam.

Idem in mijn whatsapp groep… zelfs The Smiths doet geen belletje rinkelen.. en is zelf zojuist afgeserveerd als “hipster” muziek. Auw.

Puur uit nieuwschierigheid, welke namen van de afgelopen 3 weken werden dan wel enthousiast onthaald in je appgroepje?

Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:

Teleurstelling #22

@___, Ken jij dit?!

Weer geen bekende naam.

Idem in mijn whatsapp groep… zelfs The Smiths doet geen belletje rinkelen.. en is zelf zojuist afgeserveerd als “hipster” muziek. Auw.

Puur uit nieuwschierigheid, welke namen van de afgelopen 3 weken werden dan wel enthousiast onthaald in je appgroepje?
Die ska band en die Russische Folk Drum & Bass act...

Ja I know.. Onze groep is te groot geworden.. en ik erger me erg regelmatig groen en geel aan :D.

Fan van The Smiths en natuurlijk Morrissey solo. Prachtige muziek.

Maar eigenlijk nooit echt verdiept in de muziek van Johnny Marr solo. Weet niet waarom.
Is het wat en zo ja waar te beginnen? Recensies van zijn solowerk zijn vrij matig tot slecht.

Zijn laatste plaat scoor vrij hoog hoor. https://www.musicmeter.nl/album/717197

Users who are viewing this thread