Jera on Air 2025

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
322
420
Jera on Air 2025
Datum: 26-27-28 juni 2025
Plaats: Ysselsteyn
Land: Nederland
Bezoekers: 40.000
 
Laatst bewerkt:

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
322
420
Lijkt me wel op z'n plaats dat het festival van het jaar volgens de Festileaks leden een eigen topic krijgt.

Morgen in ieder geval de eerste namen:

1728992696530-png.10669
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
322
420
Guano Apes zojuist aangekondigd voor Tivoli in januari 2025, lijkt me daarmee gelijk een goede kanshebber voor JoA.

Verdere namen die ik al voorbij heb zien komen en kansen toedicht: Yellowcard, Biffy Clyro, Weezer, Amyl & The Sniffers, Bad Omens, Bad Nerves, Gurriers, Fat Dog, Idles, High Vis, Deftones, Frank Carter & The Sex Pistols, Pendulum, English Teacher, Warmduscher, Ramkot, Story of the Year, Wodan Boys, Meltheads, Tramhaus en misschien zelfs een Volbeat of Disturbed als headliner?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Werchterfan

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
132
115
Ik zat ook aan flogging molly te denken. En misschien niet helemaal in het genre, maar zou slipknot geen headliner kunnen zijn?
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
538
501
Gauno Apes zojuist aangekondigd voor Tivoli in januari 2025, lijkt me daarmee gelijk een goede kanshebber voor JoA.

Verdere namen die ik al voorbij heb zien komen en kansen toedicht: Yellowcard, Biffy Clyro, Weezer, Amyl & The Sniffers, Bad Omens, Bad Nerves, Gurriers, Fat Dog, Idles, High Vis, Deftones, Frank Carter & The Sex Pistols, Pendulum, English Teacher, Warmduscher, Ramkot, Story of the Year, Wodan Boys en misschien zelfs een Volbeat of Disturbed als headliner?
Ik denk dat je al een hele mooie worp hebt voor Jera, en Volbeat-Disturbed is geen onhaalbare kaart denk ik. gezien vorig jaar ook Sum41 & The Prodigy er konden staan
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
677
379
Ik denk dat je al een hele mooie worp hebt voor Jera, en Volbeat-Disturbed is geen onhaalbare kaart denk ik. gezien vorig jaar ook Sum41 & The Prodigy er konden staan
Volbeat/disturbed lijken me toch een net iets duurdere prijsklasse dan sum41/prodigy. De eerste 2 zijn headliner materiaal op graspop.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
746
615
Guano Apes zojuist aangekondigd voor Tivoli in januari 2025, lijkt me daarmee gelijk een goede kanshebber voor JoA.

Verdere namen die ik al voorbij heb zien komen en kansen toedicht: Yellowcard, Biffy Clyro, Weezer, Amyl & The Sniffers, Bad Omens, Bad Nerves, Gurriers, Fat Dog, Idles, High Vis, Deftones, Frank Carter & The Sex Pistols, Pendulum, English Teacher, Warmduscher, Ramkot, Story of the Year, Wodan Boys, Meltheads, Tramhaus en misschien zelfs een Volbeat of Disturbed als headliner?
Denk dat de namen vanaf english teacher (buiten story of the year) net niet met Jera raken. En de meeste post punk achtige namen trouwens.

Zie The Story So Far ook nog wel komen, maar geen idee of die de zomer er nog achteraan plakken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.861
8.863
Volbeat en Slipknot zitten in een totaal andere prijscategorie dan de gebruikelijke headliners van Jera.

Disturbed lijkt me nog wel betaalbaar, maar vind ik toch qua genre niet helemaal passen.

Mijn gokjes:
A day to remember, The Ghost Inside, Heaven Shall Burn, Lorna shore, Hatebreed, In Flames, Jinjer, halo effect, orbit culture
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.012
1.100
Volbeat en Slipknot zitten in een totaal andere prijscategorie dan de gebruikelijke headliners van Jera.

Disturbed lijkt me nog wel betaalbaar, maar vind ik toch qua genre niet helemaal passen.

Mijn gokjes:
A day to remember, The Ghost Inside, Heaven Shall Burn, Lorna shore, Hatebreed, In Flames, Jinjer, halo effect, orbit culture
Is wat moeilijk in te schatten. Hadden vorig jaar ook bijna Limp Bizkit tot Pinkpop met een geldzak kwam.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
322
420
Heel misschien Korn? Vorig jaar nog op Lokerse, vraag me af of die nou zo veel meer budget (per dag) hebben dan JoA.

Verder nog Papa Roach & BFMV als opties. En Breaking Benjamin als die nog eens naar Europa komen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Werchterfan

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.012
1.100
Als ik twee gokjes mag doen, orgel joke en lionheart.
Na het succes van vorig jaar, zullen ze orgel joke wel opnieuw boeken. Openen op main stage, staat meteen de tent vol.
Lionheart is bijna een joke. Staan er sinds corona volgens mij elke editie, dit jaar zelfs twee keer.
 

Christiaan Kwint

Nieuw lid
15 okt 2024
1
0
Ik hoop op Knocked Loose, Zulu, Kublai Kahn TX, Lorna Shore, The Exploited, DRI, Biohazard, nog een keertje Electric Callboy, We Butter The Bread With Butter, Hanabie, Green Day, Slaughter to Prevail, Bad Omens.
Er zal er vast wel een van tussen zitten. :)
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
840
881
Mooi dat er een topic hiervoor is! Ik zit eraan te denken om volgend jaar voor het eerst te gaan :)

Wishlist voor nu: Deftones, BMTH, Turnstile, Knocked Loose, blink 182, Have Heart, Fiddlehead, Counterparts, Touche Amore, Rise Against, Defeater

Weet iemand de prijs voor een weekend van vorig jaar btw?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
322
420
My Chemical Romance mag natuurlijk ook niet ontbreken op het wensenlijstje, met de geruchten die er rond gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken