Rock Werchter 2025

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
37
31
Blijf toch ergens twijfel hebben of Green Day effectief zal komen.
Vorig jaar was er blijkbaar beslist om ze niet te nemen omwille van twijfels over relevantie & geen supergoeie band met RW in het verleden.
Ben benieuwd, maar als jonge veertiger wil ik ze nog wel eens zien. Was te laat voor tickets voor Hella Mega tour...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.153
2.140
Waarom gaan we lopen gissen en is die wishlist eindiging nou zo belangrijk? Jimmy heeft aangegeven dat hij het pas na de herfstvakantie verwacht en ik kan mij niet herinneren dat hij er vaak naast zit. Dit zou dus betekenen na 3 november. Vorig jaar kwamen ook in die periode de eerste namen pas
Klopt ook wel met die info op efest. Daar meldde een betrouwbare bron dat de line up van Primavera begin nov zou komen. Er komen dus meerdere festivals in die periode.
 

Voneulein

Playlistbediener
28 aug 2024
14
15
Blijf toch ergens twijfel hebben of Green Day effectief zal komen.
Vorig jaar was er blijkbaar beslist om ze niet te nemen omwille van twijfels over relevantie & geen supergoeie band met RW in het verleden.
Ben benieuwd, maar als jonge veertiger wil ik ze nog wel eens zien. Was te laat voor tickets voor Hella Mega tour...
Heb dezelfde twijfels en ik wil ze net als jij ook nog eens zien.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
200
170
Blijf toch ergens twijfel hebben of Green Day effectief zal komen.
Vorig jaar was er blijkbaar beslist om ze niet te nemen omwille van twijfels over relevantie & geen supergoeie band met RW in het verleden.
Ben benieuwd, maar als jonge veertiger wil ik ze nog wel eens zien. Was te laat voor tickets voor Hella Mega tour...
Geen goede band weet ik niet per se. Ze stellen hun eisen, maar in een ver verleden heeft Jimmy hier (of op ander forum) nog gezegd dat Green Day net superprofessioneel werkt. Maar gaat wel over periode rond 2010 toen ze voorlaatste keer er stonden. Er kan op die tijd veel veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en johanra

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.759
1.357
Ze spelen ook wel Hurricane en Ejekt. Niet bepaald de allergrootste festivals in Europa. Wat me doet vermoeden dat ze nog steeds dé headliner willen zijn van een dag.

In dat geval zal het voor RW denk ik afhangen hoeveel opties ze hebben deze zomer. Als ze headliners moeten kiezen uit het rijtje Mumford & Sons, Volbeat, Ghost, Lenny Kravitz, Maneskin,... (om maar iets te zeggen) zullen ze er graag een Green Day bij nemen. Maar stel dat het aanbod volgende zomer oa. Billie Eilish, Linkin Park, The Cure, Pearl Jam, Metallica, Bruce Springsteen, Fred Again, Eminem, Tame Impala,... bevat , dan gaan ze Green Day met veel plezier links laten liggen denk ik.
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
161
119
RW always share a headliner with Southside/Hurricane, they haven’t played for years, they’re in the area the exact time they need to be and they showed last year they still have a massive pull.

I’ll be amazed if they’re not at RW
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
189
160
Ze spelen ook wel Hurricane en Ejekt. Niet bepaald de allergrootste festivals in Europa. Wat me doet vermoeden dat ze nog steeds dé headliner willen zijn van een dag.

In dat geval zal het voor RW denk ik afhangen hoeveel opties ze hebben deze zomer. Als ze headliners moeten kiezen uit het rijtje Mumford & Sons, Volbeat, Ghost, Lenny Kravitz, Maneskin,... (om maar iets te zeggen) zullen ze er graag een Green Day bij nemen. Maar stel dat het aanbod volgende zomer oa. Billie Eilish, Linkin Park, The Cure, Pearl Jam, Metallica, Bruce Springsteen, Fred Again, Eminem, Tame Impala,... bevat , dan gaan ze Green Day met veel plezier links laten liggen denk ik.
Ik zie Green Day in België op geen enkel ander festival staan dan Werchter of Pukkelpop... Ook niet op Live is Live volgens mij.
Voor de rest qua 'kleinere' festivals zie ik weinig opties.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
127
69
Ik zie Green Day in België op geen enkel ander festival staan dan Werchter of Pukkelpop... Ook niet op Live is Live volgens mij.
Voor de rest qua 'kleinere' festivals zie ik weinig opties.
Zouden ze een optie zijn voor Lokerse Feesten met dat die ook 50 jaar worden of is dat niet mogelijk?
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
161
119
Ever act that’s mentioned here everyone always looks for the reason why they won’t play rather than the 10 why they will!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.479
724
Ever act that’s mentioned here everyone always looks for the reason why they won’t play rather than the 10 why they will!
Because "they are around that weekend" and "they haven't played RW since a long time" are less strong arguments than "RW intentionally didn't book them last time due to outrageous demands". There is a good chance ofcourse, but it really all depends on what has changed behind the scenes since last time.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
161
119
Because "they are around that weekend" and "they haven't played RW since a long time" are less strong arguments than "RW intentionally didn't book them last time due to outrageous demands". There is a good chance ofcourse, but it really all depends on what has changed behind the scenes since last time.
Every act… not just Green Day 😂. Maybe I’m just to Glasto forums
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.174
5.583
Ik was vrij zeker van Green Day, maar wat een raar schema zou dat zijn van België naar Griekenland om dan naar Spanje & Portugal te gaan voor Mad Cool + Nos Alive, wat je ook wel verwacht als ze hier zouden staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
535
775
Ik was vrij zeker van Green Day, maar wat een raar schema zou dat zijn van België naar Griekenland om dan naar Spanje & Portugal te gaan voor Mad Cool + Nos Alive, wat je ook wel verwacht als ze hier zouden staan.
Valt wel mee toch? Weekend 20-22 jun in Duitsland, daarna Scandinavië, België en dan verder in Zuid-Europa. Wat mij betreft zijn ze de headliner van donderdag (want dan kan ik niet en Green Day is geen headliner waarvoor ik FOMO heb).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.488
6.298
Green day is hyper professioneel hoor. Ik weet dat herman zwaar onder indruk was bij hun passages in 2005 en 2010. 2013 was no brainer om te boeken. Maar die dag verkocht wel echt niet goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken