Rock Werchter 2025

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
155
206
Dat zou op zich de beste plek voor ze zijn. Probleem: ze hebben net een een UK-tour in de zomer aangekondigd, met optredens op 3 en 6 juli in York en Warwick. Ik denk niet dat ze tussendoor nog even naar België komen.
Ik denk wel is dat Elbow op Lokerse zal komen
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
473
267
Ik denk wel is dat Elbow op Lokerse zal komen
Optredens op 2, 3 en 6 juli in het Verenigd Koninkrijk. Schrap Rock Werchter maar van dat lijstje. Pukkelpop, Suikerrock, Lokerse Feesten of Crammerock zouden een alternatief kunnen zijn in 2025 gezien die data vallen na hun UK tour.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.122
600
Of ze nu wel of niet touren: laat the Offspring maar wegblijven hoor. Vorig jaar op Pukkelpop zoveel zin in om een uurtje lekkere oude hits te horen. We kregen vaak vertelde grapjes en wat covers. Voor hun eigen oeuvre bleef weinig tijd over, terwijl ze gewoon een uur al kunnen vullen met alleen maar hits.
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
161
119
Dat zou op zich de beste plek voor ze zijn. Probleem: ze hebben net een een UK-tour in de zomer aangekondigd, met optredens op 3 en 6 juli in York en Warwick. Ik denk niet dat ze tussendoor nog even naar België komen.
Yeah very true. Only was sent 1 date and thought it put them around
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
317
408
Of ze nu wel of niet touren: laat the Offspring maar wegblijven hoor. Vorig jaar op Pukkelpop zoveel zin in om een uurtje lekkere oude hits te horen. We kregen vaak vertelde grapjes en wat covers. Voor hun eigen oeuvre bleef weinig tijd over, terwijl ze gewoon een uur al kunnen vullen met alleen maar hits.
Zit even naar de setlist te kijken, als ze die 2 covers nou vervangen door bijv. Original Prankster en Hit That zou het imo wel een fijne setlist zijn. Dat is wel zonde, maar de écht grote hits spelen ze natuurlijk wel.

Heb ze overigens nog nooit live gezien, maar lees ook vaker dat ze echt veel te veel aan het klootviolen zijn en denken grappig te zijn. Daar heb ik ook niks mee, gewoon muziek spelen en zo min mogelijk geouwehoer.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
199
192
Zit even naar de setlist te kijken, als ze die 2 covers nou vervangen door bijv. Original Prankster en Hit That zou het imo wel een fijne setlist zijn. Dat is wel zonde, maar de écht grote hits spelen ze natuurlijk wel.

Heb ze overigens nog nooit live gezien, maar lees ook vaker dat ze echt veel te veel aan het klootviolen zijn en denken grappig te zijn. Daar heb ik ook niks mee, gewoon muziek spelen en zo min mogelijk geouwehoer.
Poah wat een wereld van verschil met de 2011 lowlands setlist, waar ze toen ook headliner waren. Qua nummers bijna gehalveerd. Is er niet beter op geworden helaas
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
537
501
Would Elbow be a Barn headliner at RW?
I think that if they play Werchter they will be scheduled as Barn-Head IF there is not too much other choise for the bookers. The lastest new music of them is not sticking very well I think.
My opinion; they had there peak. I assume they will be fine to be placed 2nd, or the smaller KlubC.
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
37
31
Of ze nu wel of niet touren: laat the Offspring maar wegblijven hoor. Vorig jaar op Pukkelpop zoveel zin in om een uurtje lekkere oude hits te horen. We kregen vaak vertelde grapjes en wat covers. Voor hun eigen oeuvre bleef weinig tijd over, terwijl ze gewoon een uur al kunnen vullen met alleen maar hits.
Op Graspop een jaar of 2-3 geleden vond ik ze wel heel goed. Maar idd gehoord dat ze op Pukkelpop niet echt in vorm waren. Tussen de nummers door wat tijd rekken om te bekomen van de fysieke inspanningen.
Ze worden er natuurlijk niet jonger op ...
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
37
31
Enig idee of Bad Nerves een optie is ?
Heb ze leren kennen in voorprogramma van Nothing But Thieves en echt een leuke band die aan een stevig tempo beukt.
Pas ook een nieuw album.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
674
379
Op Graspop een jaar of 2-3 geleden vond ik ze wel heel goed. Maar idd gehoord dat ze op Pukkelpop niet echt in vorm waren. Tussen de nummers door wat tijd rekken om te bekomen van de fysieke inspanningen.
Ze worden er natuurlijk niet jonger op ...
Graspop was inderdaad een toffe show, maar op pukkelpop dit jaar was het echt niet goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken