Rock Werchter 2025

Athos

Support act
13 jul 2023
1.002
1.558
Green Day heeft ook net een loodzware tour erop zitten waar ze elke avond zo'n 3 uur speelden. Dat lukt niet als je niet professioneel bezig bent.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.488
6.298
Net Gurriers in ab club gezien.
Laat die maar komen!!!
Volgens de zanger zijn ze (nog) niet gecontacteerd voor rock Werchter.
Hij zou graag komen. In 2018 heeft hem rock Werchter gedaan met zijn vrienden
Lijkt me wel ideale slope band. Gaat er wat afhangen wie kortste op de bal speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en jarne

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.409
2.765
Net Gurriers in ab club gezien.
Laat die maar komen!!!
Volgens de zanger zijn ze (nog) niet gecontacteerd voor rock Werchter.
Hij zou graag komen. In 2018 heeft hem rock Werchter gedaan met zijn vrienden
Was een leuk optreden inderdaad. Toffe gasten.

Het voorprogramma vond ik wat minder.
 
  • Geweldig
Waarderingen: jarne

jarne

Support act
14 feb 2013
1.091
447
Net Gurriers in ab club gezien.
Laat die maar komen!!!
Volgens de zanger zijn ze (nog) niet gecontacteerd voor rock Werchter.
Hij zou graag komen. In 2018 heeft hem rock Werchter gedaan met zijn vrienden
Was idd top! Mogen idd laaste of voorlaatste op de slope spelen! De slope is toch gewoon uitgevonden voor dit soort bands op dit moment van hun carriere
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
473
267
Ze spelen ook wel Hurricane en Ejekt. Niet bepaald de allergrootste festivals in Europa. Wat me doet vermoeden dat ze nog steeds dé headliner willen zijn van een dag.

In dat geval zal het voor RW denk ik afhangen hoeveel opties ze hebben deze zomer. Als ze headliners moeten kiezen uit het rijtje Mumford & Sons, Volbeat, Ghost, Lenny Kravitz, Maneskin,... (om maar iets te zeggen) zullen ze er graag een Green Day bij nemen. Maar stel dat het aanbod volgende zomer oa. Billie Eilish, Linkin Park, The Cure, Pearl Jam, Metallica, Bruce Springsteen, Fred Again, Eminem, Tame Impala,... bevat , dan gaan ze Green Day met veel plezier links laten liggen denk ik.
Ejekt heeft altijd wel een straffe headliner maar is geen groot festival met diverse podia en een breed aanbod aan artiesten. Op een dag zie je vier tot vijf artiesten dat is alles. Je kan het vergelijken met een klein broertje van Live is Live festival. Greenday zie ik eerder op 19 juni 2025 op Graspop dan op Rock Werchter mits er voldoende headliners beschikbaar zijn. Hoe meer de tijd verstrijkt, hoe meer mogelijke headliners afvallen voor Rock Werchter bv The Cure.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
473
267
Als bijna zekere headliners zou ik nu Olivia Rodrigo, Fred Again...en Linkin Park vooropstellen. Billie Eilish zou een verrassing kunnen zijn als ze iets vroeger uit de usa terugkomt naar Europa. Wie zou de vierde headliner kunnen zijn voor Rock Werchter?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: napril69

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.409
2.765
Als bijna zekere headliners zou ik nu Olivia Rodrigo, Fred Again...en Linkin Park vooropstellen. Billie Eilish zou een verrassing kunnen zijn als ze iets vroeger uit de usa terugkomt naar Europa. Wie zou de vierde headliner kunnen zijn voor Rock Werchter?
Kunnen die Olivia en de Fred niet op 1 dag?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.186
1.410
Is The Offspring geen optie meer voor Rock Werchter eigenlijk, door die najaarstour? Geleden van 2016 geloof ik en de combo The Offspring - Green Day zou er toch bv wel mogen zijn 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
214
182
Als bijna zekere headliners zou ik nu Olivia Rodrigo, Fred Again...en Linkin Park vooropstellen. Billie Eilish zou een verrassing kunnen zijn als ze iets vroeger uit de usa terugkomt naar Europa. Wie zou de vierde headliner kunnen zijn voor Rock Werchter?
Er is nog niet echt een zo goed als zekere headliner denk ik. Olivia staat wel op pole position door haar tourschema maar voor de rest moet ik het nog maar zien. Green Day hoor sowieso bij dit lijstje thuis, acht de kans groter dat zij komen in plaats van Linkin Park. Linkin Park hoop ik op maar er is nog niks concreet over hoe de tour eruit gaat zien. Fred..... tjah ik zou het een hele teleurstellende headliner vinden. Elektronische muziek hoort wat mij betreft in barn en niet als headliner op Werchter. Billie en Olivia lijkt mij teveel van het goede qua pop headliners, maarja nog steeds liever als Fred.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
473
267
Is The Offspring geen optie meer voor Rock Werchter eigenlijk, door die najaarstour? Geleden van 2016 geloof ik en de combo The Offspring - Green Day zou er toch bv wel mogen zijn 👍
the Offspring mag je schrappen, gisteren is de Europese luik van hun RECHARGED tour bekendgemaakt met start 26 september 2025 in Spanje en Brussel op drie november dus geen Europese festivals voor hen.
 

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
535
775
Er is nog niet echt een zo goed als zekere headliner denk ik. Olivia staat wel op pole position door haar tourschema maar voor de rest moet ik het nog maar zien. Green Day hoor sowieso bij dit lijstje thuis, acht de kans groter dat zij komen in plaats van Linkin Park. Linkin Park hoop ik op maar er is nog niks concreet over hoe de tour eruit gaat zien. Fred..... tjah ik zou het een hele teleurstellende headliner vinden. Elektronische muziek hoort wat mij betreft in barn en niet als headliner op Werchter. Billie en Olivia lijkt mij teveel van het goede qua pop headliners, maarja nog steeds liever als Fred.
Er zijn vast wel zekere headliners, alleen weten wij ze nog niet.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.186
1.410
the Offspring mag je schrappen, gisteren is de Europese luik van hun RECHARGED tour bekendgemaakt met start 26 september 2025 in Spanje en Brussel op drie november dus geen Europese festivals voor hen.
Van eind april tot eind september hebben ze wel geen shows. Maar dit zullen ze dus als rustperiode gebruiken ipv (Europese) festivals aan te doen, denk je? Ik snap gewoon niet waarom die najaarstour hen per se zou uitsluiten van Europese festivals... :unsure:
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
473
267
Van eind april tot eind september hebben ze wel geen shows. Maar dit zullen ze dus als rustperiode gebruiken ipv (Europese) festivals aan te doen, denk je? Ik snap gewoon niet waarom die najaarstour hen per se zou uitsluiten van Europese festivals... :unsure:
Normaal komt een band eerst met een zaalshow tussen september 2024 en april 2025 om dan soms nog festivals te doen in de zomer van 2025. Als LIVE NATION nu al een band THE OFFSPRING aankondigt met een Europese tour van september tot november 2025 betekent dit dat die zaaltournee de voorkeur krijgt en er geen zomerfestivals van Live Nation zijn gepland voor deze band De kansen op Rock Werchter worden wel veel groter voor 2026. Vergeet niet dat ze dit jaar al op een Live Nation festival Pukkelpop speelden. Ik schat de kansen op Werchter 2025 in op lager dan tien procent.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en ChrisV

Gebruikers die dit onderwerp bekijken