Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat zijn inderdaad al eerder sportpaleis formaal zalen, zoals eerder gezegd kunnen ze de bovenste ring niet gebruiken, want een vol sportpaleis lijkt me wel te hoog gegrepen voor PWD, maar misschien vergis ik me daarin
Blijkbaar morgen eerste namen voor Jera.
Is altijd wel een goede graadmeter voor welke punk, hardcore, metalcore namen er touren, qua grote namen altijd heel veel overlap met Graspop.
Bij Mystic Festival hebben ze een aantal Finnen geboekt en maken ze tot vrijdag elke dag een Finse band bekend.
Beginnen doen ze met Beherit
Voor zij die niet bekend zijn met Finse metal bands komt het hier op neer
Bij Mystic Festival hebben ze een aantal Finnen geboekt en maken ze tot vrijdag elke dag een Finse band bekend.
Beginnen doen ze met Beherit Bekijk bijlage 10671
Voor zij die niet bekend zijn met Finse metal bands komt het hier op neer Bekijk bijlage 10672
Voor zij die niet bekend zijn met Finse metal bands komt het hier op neer Bekijk bijlage 10672