Graspop Metal Meeting 2025

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.726
3.595
In de teaser van Resurrection ging het over een band die met volledige productie naar de grote venues komt en volledige productie in het geval van PWD lijkt mij dan met hun nieuwe spider stage en die ziet er nogal incompatibel uit met festivals.
Inderdaad met die complete platformlift zie ik dat ook niet gebeuren op festivals. En ze zijn nog niet zo groot als een Metallica of Rammstein dat het festival om hun heen gebouwd wordt
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
174
193
hellfest
Clisson


Clisson
Rock City
4


4
Days
+180


+180
Artists
240.000


240.000
Hellbangers
Qua aankleding spreekt dat toch wel veel meer aan dan graspop amai.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.726
3.595
Qua aankleding spreekt dat toch wel veel meer aan dan graspop amai.
Dat klopt. Maar naar het schijnt zijn de faciliteiten dan weer minder op Hellfest als je sommige bezoekers mag geloven. En persoonlijk vind ik de line ups van afgelopen paar jaren op Graspop ook beter
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
83
20
Dat klopt. Maar naar het schijnt zijn de faciliteiten dan weer minder op Hellfest als je sommige bezoekers mag geloven. En persoonlijk vind ik de line ups van afgelopen paar jaren op Graspop ook beter
This is taste differences :) I believe that line ups at HF 22-23-24 were much better than GMM :)
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.009
1.099
This is taste differences :) I believe that line ups at HF 22-23-24 were much better than GMM :)
This is taste differences :) I believe that line ups at HF 22-23-24 were much better than GMM :)
Kan je voorbeelden geven? Foos en Offspring als headliners is meer een Werchter zet. Wil zeker geen afbreuk doen aan die bands, maar daarvoor ga je toch niet naar een metalfestival. Om dan nog maar te zwijgen van MGK in 2023. Hellfest is toch geen metalfestival meer. Vind bij Graspop de line up overall beter. Top kwaliteit van de headliners tot openers. Waar zou de affiche van Hellfest dan zoveel beter zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.546
830

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.009
1.099
Ik kan hem niet meer openen, geeft aan dat de inhoud is verwijderd. Wat was het?
Edit:
Ik krijg 'm net doorgestuurd van een vriend. Dus na het festivalseizoen komen ze hierheen. Jammer, zag ze graag op Graspop, maar als dit betekend dat ze die zaalshow van Australië hierheen nemen teken ik er graag voor
Inclusief Killing with a medley en ik teken samen met jou.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.860
8.856
Ik kan hem niet meer openen, geeft aan dat de inhoud is verwijderd. Wat was het?
Edit:
Ik krijg 'm net doorgestuurd van een vriend. Dus na het festivalseizoen komen ze hierheen. Jammer, zag ze graag op Graspop, maar als dit betekend dat ze die zaalshow van Australië hierheen nemen teken ik er graag voor
Kan je het delen met de rest? zou graag zien wat er nu stond.
 

basti_phantasti

Playlistbediener
1 okt 2023
14
39
Ik kan hem niet meer openen, geeft aan dat de inhoud is verwijderd. Wat was het?
Edit:
Ik krijg 'm net doorgestuurd van een vriend. Dus na het festivalseizoen komen ze hierheen. Jammer, zag ze graag op Graspop, maar als dit betekend dat ze die zaalshow van Australië hierheen nemen teken ik er graag voor
Yes, impericon.de where to fast for these news and deleted it.

The Tour announcement from parkway drive will be tomorrow and the come to Europe in September next year.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.860
8.856
Ik twijfel toch of ze de volledige setup van hun Australische tour zullen mee hebben. Is toch veel om even overseas te shippen. Ofwel moeten ze hier een tweede versie hebben.
In de announcement van Resurrection fest stond 'een band die eindelijk met hun volledige productie komt'
Daarnaast is Parkway Drive een band die niet snel in een grote show zal investeren om deze alleen in het thuisland te gebruiken, die spelen in Europa veel meer shows dan in Australië aangezien de markt hier ook gewoon veel groter is. Ik denk dus wel dat ze een manier zullen hebben gevonden om dit mee te nemen, of om een extra set hier te hebben, anders halen ze de kosten er ook niet uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.712
9.080
This is taste differences :) I believe that line ups at HF 22-23-24 were much better than GMM :)

Vind toch ook vaak de line up van Graspop wel beter, al had Hellfest in 2023 wel KISS, dat spreekt dan weer in hun voordeel...
Maar Hellfest had voor mij in 2024 gewoon 3 dagen erbij zitten waarbij ik gewoon vrijwel geen bands zou willen zien.

Maar ook gewoon dat tijdschema van Hellfest. Rond 11:00 of iets dergelijks al beginnen en dan door tot 2:00 's nachts. Dat ga je toch niet een heel weekend volhouden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.787
3.557
Vind toch ook vaak de line up van Graspop wel beter, al had Hellfest in 2023 wel KISS, dat spreekt dan weer in hun voordeel...
Maar Hellfest had voor mij in 2024 gewoon 3 dagen erbij zitten waarbij ik gewoon vrijwel geen bands zou willen zien.

Maar ook gewoon dat tijdschema van Hellfest. Rond 11:00 of iets dergelijks al beginnen en dan door tot 2:00 's nachts. Dat ga je toch niet een heel weekend volhouden...
Kiss ontlopen sprak juist in het voordeel van Graspop ;-) Heb ze twee keer geprobeerd waarvan 1x serieus. Ben 2x gillend weggerend na een paar nummers 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: niels485g

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.009
1.099
In de announcement van Resurrection fest stond 'een band die eindelijk met hun volledige productie komt'
Daarnaast is Parkway Drive een band die niet snel in een grote show zal investeren om deze alleen in het thuisland te gebruiken, die spelen in Europa veel meer shows dan in Australië aangezien de markt hier ook gewoon veel groter is. Ik denk dus wel dat ze een manier zullen hebben gevonden om dit mee te nemen, of om een extra set hier te hebben, anders halen ze de kosten er ook niet uit.
En de aankondiging van Impericon sprak over september 2025, dus hebben ze wel tijd om alles hier te krijgen. Dus kan wel. Lijken ook wel imposante constructies. Sportpaleis te hoog gegrepen?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.712
9.080
Kiss ontlopen sprak juist in het voordeel van Graspop ;-) Heb ze twee keer geprobeerd waarvan 1x serieus. Ben 2x gillend weggerend na een paar nummers 🤣

Dat allerlaatste concert in de Ziggodome in 2023 was wel een hele sterke, de backing tracks deden het meeste werk voor Paul denk ik toen.
Ervan uitgaande dat de kwaliteit van zijn stem de reden is van wegrennen dan natuurlijk.

Moet er wel bij zeggen dat Hellfest 2023 met KISS, Def Lep / Motley en Iron Maiden drie dagen had met voor mij goede headliners. En ook wel nog redelijke dagopvulling daar, dus misschien dat dat jaar Hellfest wel wat beter was dan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.860
8.856
En de aankondiging van Impericon sprak over september 2025, dus hebben ze wel tijd om alles hier te krijgen. Dus kan wel. Lijken ook wel imposante constructies. Sportpaleis te hoog gegrepen?
hebben die de vorige keer de vorst uitverkocht?
ik vraag me ook af waar die staan in Nederland straks, afas wordt misschien toch te klein voor ze, maar de ziggo weer veel te groot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken