Indie & Alternative Chat

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Blij dat ze terug is. Heel mooi, kan zo in de playlists ‘woensdagavond’ en ‘zondagochtend’.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
We hebben Amerikaanse data! Tussen 19 september en 4 oktober met het Wordless Music Orchestra (op de eerste datum na die met Detroit Symphony Orchestra is). Komt u maar.
En we hebben een vervolg, in Scandinavië welteverstaan.

We are very pleased to announce a series of Nordic shows with a full orchestra. https://sigurros.com/tour/
Nov 24 Finland, Helsinki, Musiikkitalo (with Vantaan Viihdeorkesteri)
Nov 25 Finland, Tampere, Tampere-talo (with Vantaan Viihdeorkesteri)
Nov 28 Norway, Oslo, Oslo Spektrum Arena (with Oslo BG Orchestra)
Nov 30 Sweden, Stockholm, Stockholm Waterfront (with orchestra)
Dec 1 Sweden, Stockholm, Stockholm Waterfront (with orchestra)
Dec 4 Denmark, Copenhagen, Falkonersalen Frederiksberg (with orchestra)
Dec 5 Denmark, Copenhagen, Falkonersalen Frederiksberg (with orchestra)
Dec 8 Iceland, Reykjavík, Harpa tónlistar- og ráðstefnuhús / Harpa Concert Hall and Conference Centre Eldborg (with Elja Ensemble)

This will be the first time we have toured with an orchestra in the Nordic region. The tour opens in Finland, continuing in Sweden, Denmark, Norway before a show in the band’s home city of Reykjavík. Each show will be with a full 41 piece orchestra, with Robert Ames conducting all shows.
As with last year’s very limited run of orchestral shows, we will be performing songs from our latest album ÁTTA along with many more from our catalogue covering the full expanse of our history.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
En we hebben een vervolg, in Scandinavië welteverstaan.

We are very pleased to announce a series of Nordic shows with a full orchestra. https://sigurros.com/tour/
Nov 24 Finland, Helsinki, Musiikkitalo (with Vantaan Viihdeorkesteri)
Nov 25 Finland, Tampere, Tampere-talo (with Vantaan Viihdeorkesteri)
Nov 28 Norway, Oslo, Oslo Spektrum Arena (with Oslo BG Orchestra)
Nov 30 Sweden, Stockholm, Stockholm Waterfront (with orchestra)
Dec 1 Sweden, Stockholm, Stockholm Waterfront (with orchestra)
Dec 4 Denmark, Copenhagen, Falkonersalen Frederiksberg (with orchestra)
Dec 5 Denmark, Copenhagen, Falkonersalen Frederiksberg (with orchestra)
Dec 8 Iceland, Reykjavík, Harpa tónlistar- og ráðstefnuhús / Harpa Concert Hall and Conference Centre Eldborg (with Elja Ensemble)

This will be the first time we have toured with an orchestra in the Nordic region. The tour opens in Finland, continuing in Sweden, Denmark, Norway before a show in the band’s home city of Reykjavík. Each show will be with a full 41 piece orchestra, with Robert Ames conducting all shows.
As with last year’s very limited run of orchestral shows, we will be performing songs from our latest album ÁTTA along with many more from our catalogue covering the full expanse of our history.
Lijkt er dan niet echt op dat West-Europa wordt aangedaan dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Past hier wel: Dirty Three komt na een lange tijd nog eens met een nieuwe plaat.

Eerste geloste nummer:

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Even mijn frustratie botvieren over het feit dat Wang Wen eindelijk de volledige tour heeft aangekondigd en Nederland er niet tussenzit. Verdorie. Had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar ik ben toch jaloers op de Belgen.
 
  • Confetti
Waarderingen: theblackmadness

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.470
1.604
Forumleden hier met een Indiestadpas van Paradiso? Zijn het doorgaans alleen maar optredens in Paradiso zelf, of ook Bitterzoet & Tolhuistuin? Lijkt mij wel echt een prima deal, helemaal als je Indiestad ook kan meepakken.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
175
401
Forumleden hier met een Indiestadpas van Paradiso? Zijn het doorgaans alleen maar optredens in Paradiso zelf, of ook Bitterzoet & Tolhuistuin? Lijkt mij wel echt een prima deal, helemaal als je Indiestad ook kan meepakken.

Yes! Na lang twijfelen toevallig dit jaar eentje gekocht. Had ik veel eerder moeten doen. Alleen die 2x London Calling zijn het al meer dan waard, dan is er nog Indiestad Fest, en om de zoveel tijd concerten in Paradiso, THT, Bitterzoet, Zonnehuis en Toekomstmuziek.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.470
1.604
Yes! Na lang twijfelen toevallig dit jaar eentje gekocht. Had ik veel eerder moeten doen. Alleen die 2x London Calling zijn het al meer dan waard, dan is er nog Indiestad Fest, en om de zoveel tijd concerten in Paradiso, THT, Bitterzoet, Zonnehuis en Toekomstmuziek.
Goed om te horen. Ik zie wel dat het een kalendarjaar geldig is, en niet een jaar na aankoop dus niet helemaal voordelig, maar ach.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
175
401
Goed om te horen. Ik zie wel dat het een kalendarjaar geldig is, en niet een jaar na aankoop dus niet helemaal voordelig, maar ach.
Dat heb ik inderdaad ook altijd raar gevonden. Aan de andere kant: als je toch al van plan was om een passepartout voor London Calling te kopen heb je het er volgens mij al uit.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289
Het nieuwe (en laatste?) album van Childish Gambino komt uit op 19 juli en is meteen ook de soundtrack voor de film 'Bando Stone & The New World'. Eerste single Lithonia is nu uit. Niet echt mijn ding moet ik zeggen, wellicht anderen hier die meer liefhebber zijn.

 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.470
1.604
Wie gaat er vanavond naar The War on Drugs? Er staat dat het programma om 20:00 uur start, maar dat geloof ik eigenlijk niet , dit is vrij vroeg? (heb een etentje daarvoor). Kan eigenlijk ook niks vinden van een voorprogramma oid?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
537
477
Wie gaat er vanavond naar The War on Drugs? Er staat dat het programma om 20:00 uur start, maar dat geloof ik eigenlijk niet(heb een etentje daarvoor). Kan eigenlijk ook niks vinden van een voorprogramma oid?
Nee inderdaad. Staat op de site ook helemaal niks. Geen tijd voor deuren open, eventueel voorprogramma en begintijd van de set. Wij gaan gewoon rond een uur of 6 half 7 aansluiten voor een mooie plek, denk ik.
Ik zou trouwens niet rekenen op een voorprogramma, trouwens
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
218
174
Het ziet er echt naar uit dat ze om 20:00 zelf starten, zonder voorprogramma. Staat verder ook niet hoe lang ze verwachten te spelen oid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken