Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Volgens mij zitten die zalen bij Adele voor de helft vol met mensen die zich maar opofferen om mee te gaan :)

+ Protomartyr in Paradiso 8 April

PwoperFish wrote:
Volgens mij zitten die zalen bij Adele voor de helft vol met mensen die zich maar opofferen om mee te gaan

Of enkele forumleden durven/willen niet toegeven dat ze Adele goed vinden ><

Adele is naar mijn mening goed. Niet mijn muziek maar zou het niet afzetten als iemand het thuis zou draaien. Het is wel leuk, maar ook niet meer eigenlijk. Zou er zeker niet zoveel geld aan willen uitgeven.

PwoperFish wrote:
Volgens mij zitten die zalen bij Adele voor de helft vol met mensen die zich maar opofferen om mee te gaan

Of enkele forumleden durven/willen niet toegeven dat ze Adele goed vinden ><

Ik ga ook naar Adele hoor Thomas, maar dat komt doordat mijn goudvis fan van haar is.

Van een discussie over Adele naar een kaartje voor Carach Angren in Poppodium Volt Sittard op 18 December.

Wat een hoop Limburgers opeens
1f62e.png

Ja het is volgens mij best wel een muzikaal actieve provincie. Dat het dan wel vooral kutmuziek is, nou ja, beter dan niks denk ik.

Thomas wrote:
1f62e.png

Ja het is volgens mij best wel een muzikaal actieve provincie. Dat het dan wel vooral kutmuziek is, nou ja, beter dan niks denk ik.
Uit pure verveling moet je wat doen he. En nog steeds hebben ze geen fatsoenlijke concertzaal.

Thomas wrote:
1f62e.png

Je doet je naam wel eer aan he! Inderdaad jammer dat er in Limburg geen geweldige concertzalen zijn, al was ik laatst bij Grenswerk, best een leuk zaaltje!

Roosje is een van de fijnste zalen van Nederland man, kies altijd daarvoor als de mogelijkheid ertoe bestaat.

10-12-2015 - John Coffey + Death Alley - Fluor, Amersfoort
11-12-2015 - John Coffey, Balthazar, Fresku, Weval, PAUW, Klangstof e.a. - TivoliVredenburg, Utrecht
30-12-2015 - Jaya the Cat - Tivoli de Helling, Utrecht

10-01-2016 - Frank Turner & the Sleeping Souls + Will Varley - TivoliVredenburg, Utrecht
22-01-2016 - Citizen + Turnover - Winston, Amsterdam
24-01-2016 - Persistence Tour 2016 [Terror + H20 + Ignite + Iron Reagan + Twitching Tongues + Wisdom in Chains + Risk It] - TivoliVredenburg, Utrecht
02-02-2016 - together PANGEA - EKKO, Utrecht
11-02-2016 - Wolf Alice - Paradiso, Amsterdam

12-02-2016 - The Exploited + Peter Pan Speedrock - Patronaat, Haarlem
17-02-2016 - Parkway Drive + Architects + Thy Art Is Murder – 013, Tilburg
05-03-2016 - John Coffey + Frank Carter & the Rattlesnakes + Black Peaks + , King Gizzard & The Lizard Wizard - TivoliVredenburg, Utrecht
23-04-2016 - Poison Idea - Melkweg, Amsterdam
30-07-2016 - FLAG + T.S.O.L. + The Adolescents + The Freeze - Melkweg, Amsterdam

29-04-2016/30-04-2016 - Groezrock, Meerhout - BE [Rancid.]

04-08-2016/07-08-2016 - Rebellion Punk Music Festival, Blackpool - UK [Descendents, CockSparrer, Stiff Little Fingers, The Damned, The Exploited, FLAG, Jello Biafra & the Guantanamo School of Medicine, Discharge, G.B.H., The Dickies, Bouncing Souls, U.K. Subs, Adolescents, Subhumans, T.S.O.L., Street Dogs, Millions of Dead Cops, Culture Shock, Steve Ignorant & Paranoid Visions, Reagan Youth, Varukers, Sick on the Bus, Resistance 77.]

19/12 - Jacco Gardner + Alamo Race Track @ Paradiso
02/02 - Together Pangea @ Ekko
03/02 - Shigeto @ Tolhuistuin
11/02 - Tortoise @ TivoliVredenburg
13/02 - Youth Lagoon @ TivoliVredenburg
20/02 - King Gizzard & The Lizard Wizard @ Oedipus Brouwerij
23/02 - Oneohtrix Point Never @ Muziekgebouw aan `t IJ
24/02 - Cage The Elephant @ Melkweg
25/02 - Massive Attack @ Heineken Music Hall (misschien)
27/02 - Stuff. @ Ekko
28/02 - Joanna Newsom @ De Vereeniging Nijmegen
09/03 - Deafheaven @ Paradiso
10/03 - Radio Filharmonisch Orkest: Sacre du Printemps @ TivoliVredenburg
26/03 - Bombay @ Ekko
29/04 - Ought @ Tolhuistuin
10/11 - Le Guess Who? (passe partout)

21-01 Three Days Grace @ Tivoli
05-02 Imagine Dragons @ Ziggodome
16-02 Twenty One Pilots @ 013
19-02 K3 @ beursgebouw Eindhoven afscheid nemen van mn jeugd met mn zusje :-P
20-02 Jett Rebel @ Effenaar Eindhoven samen met een vriendin omdat er niemand anders meewilde haha. Ben zeer benieuwd
09-03 Muse @ Ziggodome
15-03 The Neighbourhood @ tivoli
Taymir @ Altstadt Eindhoven

Hahah wat leuk. Er gaan ook nog 4 vriendinnen van me mee hihi gewoon omdat t kan ofzo

Users who are viewing this thread