Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
MRMantel wrote:
Le Guess Who? 2016, want fuck it bijna stufi.
Nice, tot wanneer loopt die Early Bird presale? Best kans dat ik sowieso al een weekendkaartje haal binnenkort aangezien dat best veel geld scheelt.

Geen idee eigenlijk. Ik geloof trouwens wel dat komend jaar duurder is. Meen te herinneren dat de eerste earlybird vorig jaar goedkoper was.
Edit: nevermind dat was in een 2013, toen begon het vanaf 60. 2015 ook vanaf 90 maar toen ging de verkoop 'pas' in mei van start.

Voorderest mijn concertagenda:

02/02 Together Pangea @ Ekko
03/02 Shigeto + Lord Raja + Heathered Pearls
23/02 Oneohtrix Point Never @ Muziekgebouw aan 't IJ
24/02 Cage The Elephant (kaartverkoop nog niet van start)
25/02 Massive Attack @ HMH (misschien, al wordt het dan wel een extreme week)
26/02 I Am Oak @ Ekko
27/02 Stuff. @ Ekko
09/03 Deafheaven @ Paradiso
16/03 Savages @ Melkweg (misschien, wachten op eerste BKS aankondiging)
26/03 Bombay @ Ekko
10/11 LGW? 2016 (Wilco)

Verder nog maar eens een keer wat meer indiestadpasdingetjes uitzoeken. Iemand nog tips (buiten Lee Ranaldo dan)?
Night Beats! (Met support van PINS)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Jz2OlOv1zgo[/video]

01/12 Ought @ Doornroosje
28/02 Grimes @ TivoliVredenburg
09/03 Deafheaven @ Paradiso
13/03 Savages @ Melkweg

En misschien maar een LGW? early bird kaartje halen, I dunno.

Was niet slecht overigens, maar gewoon oke. Viel dus tegen vanwege de hoge verwachtingen en het werd overschaduwd door een enorm intrigerend optreden van Faust.

16/03 Savages @ Melkweg (misschien, wachten op eerste BKS aankondiging)
Ik verwacht die inderdaad ook voor BKS.

Als ze in de verkoop gaan ga ik waarschijnlijk ook alvast tickets scoren voor Paaspop en Best Kept Secret.

Early Bird LGW? zeker niet aangezien 3/4 naar Utrecht echt een gekut is vanuit hier en ik de optie van The Cure ook nog een tijdje open wil houden.

Dat hier nog zoveel mensen naar Coldplay willen...
Ik wil ze ook wel een keer zien, maar graag op een festival zo snel mogelijk dat scheelt me wat geld en die laatste platen kan ik echt allemaal niet aanhoren.

Tame Impala - 29 januari @ Heineken Music Hall
Wolf Alice - 11 februari @ Paradiso
Twenty One Pilots - 15 februari @ 013
Sum 41 - 21 februari @ Melkweg
Grimes - 28 februari @ Paradiso
The Libertines - 2 maart @ Paradiso

The Cure @ Sportpaleis.

Het lijkt mij dat ze terug aan populariteit aan het winnen zijn. In de VS was de verkoop niet normaal en Sportpaleis is ook al bijna uitverkocht.

Terecht wel.

Queen + Adam Lambert in stadion fc Koln op 27 mei 2016.

Dit jaar in de Ziggo dome geweest en nu vond het een super show.
Hopen dat deze nog beter word.

Na de aankondiging vandaag van Into the Grave daar gelijk een kaartje voor gehaald. Spot goedkoop voor de metal bands die daar komen :)

Adele...2x in Keulen...een rib uit mijn lijf..maar ach ja soms moet het voor het vrouwtje

Adele…2x in Keulen…een rib uit mijn lijf..maar ach ja soms moet het voor het vrouwtje

Pfff 2x? Bij een Pearl Jam snap ik dat nog wel, dan heb je twee een verschillende show. Maar Adele zingt gewoon 2x precies hetzelfde.. zonde van het geld van de tweede ronde mijn inziens.

Adele in sportpaleis! hadden alleen nog VIP tickets dus was duur grapje, mhja mn vriendin ook weer blij :)

Users who are viewing this thread