Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Kan iemand me vertellen hoe Editors deze week is geweest?

Ben benieuwd! Vind het nieuwe album niet echt bijzonder. Daarnaast lijkt het me een zekerheidje voor RW dus zie ze daar wel.

Verder is dit mijn planning, gezien dit topic erover gaat! :)

Volgende week: Oscar and the Wolf @ HMM
19-11: De jeugd van tegenwoordig @ Doornroosje

verder
Hurts in Keulen
Disclosure @ HMH
Muse & Mumford and Sons @ Ziggodome

15/11 Death Cab for Cutie (Tivoli, Utrecht)
16/11 Hot Chip (Paradiso, Amsterdam)
2/12 Albert Hammond Jr. (Paradiso, Asterdam)

Kaartje voor Julia Holter vanavond in 's-Hertogenbosch en de Indiestadpas voor volgend jaar.

Maar als ik het goed begrijp kan je dit jaar dus niet reserveren?
Uit de algemene voorwaarden: Je Indiestadpas is alleen geldig in combinatie met jouw aanmelding bij het desbetreffende facebook event van de geselecteerde Indiestadpasconcerten. Het geeft je geen voorrang in de rij en geen gegarandeerde entree wanneer een evenement is uitverkocht of vol is. Wees op tijd dus. RSVP sowieso vóór 17:00 op werkdagen voorafgaand aan het concert, anders wordt je aanmelding niet meegenomen.

Dus nog steeds aanmelden via Facebook, maar lijkt erop dat komend jaar geen plaatsen worden vrijgehouden voor Indiestadpashouders.

Maar als ik het goed begrijp kan je dit jaar dus niet reserveren?
Die nieuwe pas is vanaf januari geldig dus voor concerten die dit jaar nog zijn heb je er niks aan. Of bedoel je het zo niet?
Als het goed is krijg je binnenkort nog wel een mail met uitleg hoe en wat. Het werkt in ieder geval gewoon hetzelfde als dit jaar, alleen dit jaar had je nog de optie voor diegene zonder facebook je via email aan te melden. Dat doen ze komend jaar niet meer.

Het geeft je geen voorrang in de rij en geen gegarandeerde entree wanneer een evenement is uitverkocht of vol is.
Dat stond ook in de voorwaarden van dit jaar. Dus het lijkt me dat het niet veranderd is en je gewoon toegang hebt als je op de aanmeldlijst staat. Ongeacht of het uitverkoopt. (Zoals bij GY!BE dit jaar.)

Martijn wrote:
Het geeft je geen voorrang in de rij en geen gegarandeerde entree wanneer een evenement is uitverkocht of vol is.

Dat stond ook in de voorwaarden van dit jaar. Dus het lijkt me dat het niet veranderd is en je gewoon toegang hebt als je op de aanmeldlijst staat. Ongeacht of het uitverkoopt. (Zoals bij GY!BE dit jaar.)
Dit is inderdaad wat ik me afvroeg, want zoals het nu in de voorwaarden staat heb je gewoon pech als het uitverkocht is.

Als het goed is krijg je binnenkort nog wel een mail met uitleg hoe en wat. Het werkt in ieder geval gewoon hetzelfde als dit jaar, alleen dit jaar had je nog de optie voor diegene zonder facebook je via email aan te melden. Dat doen ze komend jaar niet meer.

Ja ik heb ze even gemaild of je dit ook kan kopen zonder facebook te hebben. Heb die shit niet voor niks verwijderd.

Luud wrote:
Iemand die Alabama Shakes heeft gezien deze zomer? Heb maandag niets te doen en ze komen praktisch bij mij om de hoek in 013 dus misschien wil ik wel even gaan kijken.

Kan niks anders zeggen dan een zeer sterke show. Britanny Howard heeft echt een fenomenale stem. Konden mij makkelijk één uur lang boeien in die gruwelijk hete tent.
En Michael Kiwanuka staat in het voorprogramma Luud, lijkt me ook geweldig om hem eens live te zien. Weet niet hoe duur die kaartjes zijn maar prima combi hoor.

Thanks! Denk dat ik er wel naar toe ga dan :)

Vorige week kaartjes voor Editors gewonnen en vandaag voor Alabama Shakes. Heb wel heel erg het geluk aan mijn zijde deze weken zeg! In 013 :)

Hallo allemaal. Ik ben al een tijdje in het bezit van kaarten voor Death cab for cutie in tivoli. Nu het dichterbij komt heb ik toch eeen vraag en ik hoop dat er hier iemand is die meer daarmee kan helpen. Ik wil bij het concert graag staanplaatsen. Ik weet dat er in de zaal ook zitplaatsen gevuld moeten worden, vandaar dat mijn vraag is hoe laat ik van te voren aanwezig moet zijn om beneden te kunnen staan?

Niet heel vroeg, gewoon beetje normale tijd dan sta je wel goed. Als je tijdens het voorprogramma al in de zaal bent is het sowieso goed.

Iemand nog naar Toundra geweest in Den Bosch? Benieuwd wat men daarvan vond :p

Zeker, was een steengoede show. Het is lang geleden dat ik een band zag die zoveel zichtbaar plezier op het podium had. Was voor mij de eerste keer dat ik bij een instrumentale show was en dat was wel even wennen, maar ik heb zeker genoten!

Gister Oscar and the Wolf gezien. Wat was dat vet zeg! Elk nr was gewoon raak, supertoffe show.. die worden met de dag groter. Benieuwd naar het nieuwe album!

Wist niet echt waar ik het zou moeten posten dus doe het maar even hier. Iemand die morgen naar Papa Roach & Five Finger Death Punch gaat? De voorprogramma's zijn devil you know en eskimo callboy, zijn ze de moeite waard om daarvoor wat eerder van school te gaan? Ken ze niet namelijk en heb geen idee wat ik ervan moet verwachten.

Users who are viewing this thread