Hekken MainStage Werchter

syor

Nieuw lid
7 jul 2024
3
1
Hoi , wij waren vrijdag op Werchter om Måneskin te zien. Als grote fans wilden we graag vooraan staan maar dit was onmogelijk door hekken . Andere mensen konden er wel gaan staan. Hebben zij dan vip tickets of zo ? Ik heb deze niet gezien toen ik mijn tickets kocht ? Sorry festival-Leek 🫣🫣🫣
 
  • Haha
Waarderingen: redle

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.999
4.067
Hoi , wij waren vrijdag op Werchter om Måneskin te zien. Als grote fans wilden we graag vooraan staan maar dit was onmogelijk door hekken . Andere mensen konden er wel gaan staan. Hebben zij dan vip tickets of zo ? Ik heb deze niet gezien toen ik mijn tickets kocht ? Sorry festival-Leek 🫣🫣🫣
Via de zijkant kan je in het voorvak komen
 
  • Leuk
Waarderingen: syor

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
Hoi , wij waren vrijdag op Werchter om Måneskin te zien. Als grote fans wilden we graag vooraan staan maar dit was onmogelijk door hekken . Andere mensen konden er wel gaan staan. Hebben zij dan vip tickets of zo ? Ik heb deze niet gezien toen ik mijn tickets kocht ? Sorry festival-Leek 🫣🫣🫣
Gewoon op tijd er zijn.
Bij dagfestivals verkopen ze wel golden circle tickets.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
655
944
Hoi , wij waren vrijdag op Werchter om Måneskin te zien. Als grote fans wilden we graag vooraan staan maar dit was onmogelijk door hekken . Andere mensen konden er wel gaan staan. Hebben zij dan vip tickets of zo ? Ik heb deze niet gezien toen ik mijn tickets kocht ? Sorry festival-Leek 🫣🫣🫣

Ik vermoed dat je spreekt over het voorvak? Die zone is voor iedereen toegankelijk langs beide zijkanten, waar gecontroleerd volk wordt toegelaten. Na ieder optreden openen deze poortjes totdat dit voldoende vol staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: syor

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.921
4.072
Hier heb je zicht op de (op dat moment rode kruizen) aan de main. Na een show openen die poortjes en stroomt het daar redelijk leeg. Eens iedereen eruit is die eruit wil, openen de inkompoortjes tot het vak 'vol' staat volgens de medewerkers en gaat het weer op rood. Zeker bij shows later op de dag moet je daar dus echt klaar staan tegen het einde van de show ervoor op main. 1000013311.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: syor

syor

Nieuw lid
7 jul 2024
3
1
Hier heb je zicht op de (op dat moment rode kruizen) aan de main. Na een show openen die poortjes en stroomt het daar redelijk leeg. Eens iedereen eruit is die eruit wil, openen de inkompoortjes tot het vak 'vol' staat volgens de medewerkers en gaat het weer op rood. Zeker bij shows later op de dag moet je daar dus echt klaar staan tegen het einde van de show ervoor op main. Bekijk bijlage 9642
Jammer dat ik dit niet eerder wist 😔
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken