Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beth Hart 14 juli in Polen. Verder nog geen data in de zomer. Haar concert in Groningen was binnen no time uitverkocht vanmorgen las ik in ander topic..
Nou, noteer haar dan inderdaad maar weer als kanshebber. Beth Hart en Joe Bonamassa even op dezelfde dag boeken en dan even samen ook het podium op zou wel een leuke extra zijn
Nou, noteer haar dan inderdaad maar weer als kanshebber. Beth Hart en Joe Bonamassa even op dezelfde dag boeken en dan even samen ook het podium op zou wel een leuke extra zijn
Net het Pinkpop topic een beetje bij gelezen en met de verschillende aankondigingen die zijn gedaan, kunnen we ook wat kanshebbers voor Bospop toe gaan voegen denk ik zo:
Net het Pinkpop topic een beetje bij gelezen en met de verschillende aankondigingen die zijn gedaan, kunnen we ook wat kanshebbers voor Bospop toe gaan voegen denk ik zo:
We houden het up to date met andere namen welke touren.
Beth Hart
Alison Moyet.
Ik zie eerlijk gezegd Stereophonics niet zo snel op Bospop verschijnen...
We houden het up to date met andere namen welke touren.
Beth Hart
Alison Moyet.
Ik zie eerlijk gezegd Stereophonics niet zo snel op Bospop verschijnen...
Ze stonden een paar jaar geleden als voorprogramma van Kings of Leon al wel eens op het Bospop terrein. En ze vallen (wel met een veel kleinere populariteit) natuurlijk onder een soort zelfde categorie als Snow Patrol om eventueel binnen te halen
Hij is recent weer veel aan het touren in de UK en dat zal een erg mooie zijn inderdaad. Mij zal je ook erg blij maken met een Simple Minds data ook al heb ik geen idee wat dat live deze dagen voorstelt.
Hij is recent weer veel aan het touren in de UK en dat zal een erg mooie zijn inderdaad. Mij zal je ook erg blij maken met een Simple Minds data ook al heb ik geen idee wat dat live deze dagen voorstelt.
Zeker als je kijkt waar hij allemaal heeft gestaan in NL na zijn laatste passage op Bospop. Volgens mij 2 keer AFAS 1 keer Soestdijk en dit jaar NSJ. In het verleden was hij ook eens headliner op CAS maar op die data is hij al bezet.
NL slaat hij bij mijn weten eigenlijk bijna nooit over dus Bospop behoort zeker nu weer tot de mogelijkheden al hoop ik dat ze eens voor wat anders kiezen...
Van mij hoeft het ook niet per se. De man heeft een karrevracht aan hits, maar zijn vorige show op Bospop was nogal klinisch en afgemeten. Plus die was pas twee jaar geleden in 2022...
Van mij hoeft het ook niet per se. De man heeft een karrevracht aan hits, maar zijn vorige show op Bospop was nogal klinisch en afgemeten. Plus die was pas twee jaar geleden in 2022...