Hardrock & Metal Chat

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.264
3.841
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Slayer op Graspop 2019 is mijn meest favoriete liveshow ooit. Ik ben bang dat een stukje magie teniet wordt gedaan bij een comeback, zoals @Jamel al goed beschrijft, maar toch zou ik het ergens heel gaaf vinden om nogmaals te beleven. Ik had dit in ieder geval niet zien aankomen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Slayer op Graspop 2019 is mijn meest favoriete liveshow ooit. Ik ben bang dat een stukje magie teniet wordt gedaan bij een comeback, zoals @Jamel al goed beschrijft, maar toch zou ik het ergens heel gaaf vinden om nogmaals te beleven. Ik had dit in ieder geval niet zien aankomen.
Zoals je al aangeeft. Denk dat het alleen maar tegen kan vallen als je een magische show van zo'n band hebtbmeegemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.264
3.841
Mwah... er zijn zoveel bands die lange pauzes hebben gehad en daarna beter dan ooit terugkwamen of iig vergelijkbaar. Er is hernieuwde interesse, vooral van veel jongeren, dus logisch om sneller dan verwacht terug te keren. Bring it on!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Mwah... er zijn zoveel bands die lange pauzes hebben gehad en daarna beter dan ooit terugkwamen of iig vergelijkbaar. Er is hernieuwde interesse, vooral van veel jongeren, dus logisch om sneller dan verwacht terug te keren. Bring it on!
Ik begrijp de gedachtengang ook wel weer.
Mochten ze komen en mijn zoon heeft ze nog niet gezien? Sta ik ook weer vooraan😜
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Oké, ben weer aan t dagdromen. Maar nu Slayer een weer terug is, zou de mogelijk heid voor een Big 4 Tour niet erg gaaf zijn (en hoe groot is die kans? Volgens mij ooit 1x eerder gedaan), zou ikzelf erg gaaf vinden, al zouden de kaartjes wel met een hoog prijskaartje zijn denk ik😉
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Ik heb ze denk ik een keer of vijf gezien en altijd was er wel gezeik. Uitgestelde shows, waardeloze setlists, ontzettend slecht geluid, een plichtmatigheid die er vanaf straalde. Tot die laatste keer op Graspop, toen het geluid juist wel erg goed was, de band een hele strakke en energieke set speelden en de emotie van Tom Araya na afloop oprecht leek. Denk overigens nog steeds dat dat oprecht was. Maar had het heel mooi gevonden als ik op die manier inderdaad definitief afscheid had kunnen nemen van één van de meest legendarische metalbands.
Slayer een 8tal keren gezien, waarvan er 2 mij altijd bijblijven, Wacken 2014 en Graspop 2019 Araya die minutenlang blijft kijken naar het publiek dat door zn dak gaat voor hem kippenvel van kop tot teen
De reunie had ik nooit zien aankomen, weet ook niet wat ik ervan moet vinden...
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
Inderdaad redelijk onverwacht.
Als er 1 band was waar ik dacht dat het echt finito was dan was het Slayer wel. Niet dus blijkbaar.

Ik heb even de leeftijd van Tom en Kerry opgezocht en ik dacht eigenlijk dat ze al ouder waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Inderdaad redelijk onverwacht.
Als er 1 band was waar ik dacht dat het echt finito was dan was het Slayer wel. Niet dus blijkbaar.

Ik heb even de leeftijd van Tom en Kerry opgezocht en ik dacht eigenlijk dat ze al ouder waren.
Had wel verwacht dat Slayer terug zou komen, maar dan pas over een jaar of 3/5, dus meer tussen 5/10 jaar niet touren (exclusief covid jaren)
Maar heb ze nog nooit gezien dus ben zelf wel blij met de terugkomst, en ga ze zeker proberen live te zien als ze naar EU komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Nieuws vanuit kamp Alcest! Zin in!
Alcest’s 7th album is called « Les Chants de l’Aurore » and will be released on the 21st of June on Nuclear Blast. Today we are happy to show you the album cover art, which has been made by the talented French artist Yoann Lossel. It's an oil painting re-interpreting the classic Art nouveau piece « The Spirit of the Plains » by Sydney Long, one of my favorite paintings of all time. Stay tuned for some big announcements tomorrow as well. - Neige
Alcest - « Les Chants de l’Aurore »
1 - Komorebi
2 - L’Envol
3 - Améthyste
4 - Flamme Jumelle
5 - Réminiscence
6 - L’Enfant de la Lune (月の子)
7 - L’Adieu
425317878_928675911958528_1970542243757624974_n.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.911
Ah, dan neem ik m'n airbuds mee, kan ik mooi luisteren tijdens FFDP ofzo.. ;)
PetroDragonic Apocalypse van King Gizzard kwam afgelopen jaar ook op de Graspop vrijdag uit, dat heb ik toen tijdens het ontbijt lekker door mijn speakertje over de camping geblazen, was top!

Edit: of Graspop boekt ze gewoon nog even om het album live aan ons voor te stellen, wat dacht je daar van? 🙏
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.108
PetroDragonic Apocalypse van King Gizzard kwam afgelopen jaar ook op de Graspop vrijdag uit, dat heb ik toen tijdens het ontbijt lekker door mijn speakertje over de camping geblazen, was top!

Edit: of Graspop boekt ze gewoon nog even om het album live aan ons voor te stellen, wat dacht je daar van? 🙏
Veel beter uiteraard! :cool:(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Ik kijk momenteel een live stream van Bullet For My Valentine en Trivium. Ze gaan inderdaad een wereld tour doen (op Antartica na zei Matt van Trivium). De UK dates zijn al getoond op het scherm maar waren nog niet voor mij zichtbaar. Maar er komen nog data bij, ook voor Europa dus. Daarbij zullen The Poison en Ascendancy volledig gespeeld worden


Lijkt wel een dingetje te gaan worden, Lamb Of God en Mastodon ook al. Van LOG en Mastodon nog wel niet geweten of het ook naar Europa komt
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
Ik kijk momenteel een live stream van Bullet For My Valentine en Trivium. Ze gaan inderdaad een wereld tour doen (op Antartica na zei Matt van Trivium). De UK dates zijn al getoond op het scherm maar waren nog niet voor mij zichtbaar. Maar er komen nog data bij, ook voor Europa dus. Daarbij zullen The Poison en Ascendancy volledig gespeeld worden
Geen groot fan van beide bands, maar voor allebei wel veel sympathie. Dit is voor de liefhebbers echt heel erg tof. En eerlijk gezegd ga ik zelf ook een beetje twijfelen of ik hier niet gewoon bij moet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en won666

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik kijk momenteel een live stream van Bullet For My Valentine en Trivium. Ze gaan inderdaad een wereld tour doen (op Antartica na zei Matt van Trivium). De UK dates zijn al getoond op het scherm maar waren nog niet voor mij zichtbaar. Maar er komen nog data bij, ook voor Europa dus. Daarbij zullen The Poison en Ascendancy volledig gespeeld worden


Lijkt wel een dingetje te gaan worden, Lamb Of God en Mastodon ook al. Van LOG en Mastodon nog wel niet geweten of het ook naar Europa komt
hoop vooral dat die tour van lamb of god naar hier komt
trivium fantastische band maar ben niet zo bekend met dat album. bfmv hetzelfde (en die laatste al vaak genoeg gezien)
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Trivium en Bfmv vind ik allebei niet bijzonder. Kan mijn aandacht nooit lang vasthouden. Lamb of God vind ik ik dan wel heel gaaf! Maar is echt zo'n band voor mij die ik graag op een festival zie, maar waar ik voor een los concert geen kaarten voor zou halen. Als ik er over nadenk is dat ook wel bijzonder😜
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken