Ik was er ook en mijn mening wijkt misschien wat af, gezien ik vooraf al niet al te groot fan was van de voorprogramma's:
Sentinels: Ik vond het live een stuk leuker dan op plaat, positief verrast, maar misschien niet al te memorabel.
Oceans Ate Alaska: Ik moest echt even wennen aan de cleans van de zanger, vond ik op het begin niet al te best. Na een tijdje werd het iets beter of ik raakte er aan gewend en was het wel vermakelijk.
Being As An Ocean: Ja, sorry, maar ik vond het echt niet om aan te horen. Nu deed hun muziek mij sowieso al niet veel, maar ze hadden tijdelijk een andere zanger i.v.m. familieproblemen. En dat maakte het dus niet echt beter. Cleans waren verder wel prima.
Currents: Dit was gewoon heel tof. Show van het jaar? Nee, dat zou ik niet zeggen. Maar hun stijl ligt mij gewoon heel goed en iedereen was enthousiast en had het naar zijn zin. Goede sfeer.
Ik zou voor Currents in ieder geval gewoon gaan. Ik had zelf dus gewoon de volle prijs betaald (toen ze nog in de kleinere zaal stonden), maar ik heb voor mijn kameraad op de dag zelf nog een kaartje voor 10 euro weten te kopen.