Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
ik ben vreemd genoeg tijdens mijn 6 keer graspop nog nooit op een editie van graspop geweest dat samenviel met een EK of WK
Hoe gaat dit in zijn gang als belgie speelt tijdens het festival? waar wordt dat dan uitgezonden? Ik neem aan/hoop dat je hier verder geen last van hebt tijdens het festival? dat ze er optredens voor gaan verplaatsten of iets dergelijks
Geen voetbal liefhebber en geen Alice In Chains liefhebber. Maar AIC is blijkbaar ooit kwaad het podium af gegaan omdat er teveel gejuich was van voetbal fans die het EK volgenden op een scherm vlak achter de geluidstoren. Omdat de band probeerde een gevoelig nummer te spelen (over de dood van een van de bandleden zijn vader heb ik begrepen)
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
306
638
In 2016 was er naast de ingang een fanzone gemaakt waar het er matchen te zien waren van het EK.
Persoonlijk vond ik de oplossing van 2018 de beste, de matchen waren toen te zien op de camping en als ik mij niet vergis waren ook ander matchen dan enkel de Rode Duivels te volgen (Frankrijk en Duitsland, dacht ik), maar daar ben ik niet meer heel zeker van.

Weet niet welk jaar dat was, maar herinner me een Duitsland-Zweden op de Boneyard.

Die keer in de Marquee was volgens mij de eerste keer dat Graspop 4 dagen had. Eigenlijk hebben ze dan gewoon een dag toegevoegd met enkel Belgische bands als "voorprogramma" van de wedstrijd. Zonder voetbal hadden we misschien nooit 4 dagen gehad.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Ben voetbalfan, maar mijn spoorboekje zal uitmaken of ik kies voor de grootste bijzaak of muziek. Meestal wint de muziek 🤘
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Als Slayer komt zie ik die wel headlinen. In een sterke dubbel/triple headline constructie met pakweg Korn en disturbed
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.703
7.498
Als Slayer komt zie ik die wel headlinen. In een sterke dubbel/triple headline constructie met pakweg Korn en disturbed

Eens, als Within Temptation en Slayer samen kunnen headlinen, dan kan je een heel eind komen. Misschien geeft Kerry King's project ook wel enige indicatie al? Lijkt me dat hij ook wel relatief hoog zal staan op vergelijkbare hoogte op de poster als onder andere Bruce Dickinson en Corey Taylor?

Met wat mazzel komen we er komende week al wel achter?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en prins

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
634
zijn er nog geen leaks of zelfbevestigingen voor het laatste pakketje ?

hoop eigenlijk niet dat er veel metalcore band meer bij gaan komen. (is persoonlijk)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.703
7.498
zijn er nog geen leaks of zelfbevestigingen voor het laatste pakketje ?

hoop eigenlijk niet dat er veel metalcore band meer bij gaan komen. (is persoonlijk)

Enige dat ik zo kan bedenken is alleen John Coffey.

Ik houd zelf de Night Ranger facebook pagina in de gaten, omdat ze daar alle new show announcements op plaatsen in de (waarschijnlijk tevergeefse) hoop dat ze er toch nog zullen staan. Tot nu toe zou het nog kunnen, want dat gat in hun tourschema is er nog altijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
411
695
Stond ministry ook niet op de gelekte poster?
Geen idee waar ze passen of welk genre maar nieuwe album mag van mij in de
Marquee 😛
#ministry
#gmm24
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Slayer komt in 2025 alleen voor headliner plekken, geen idee waarom sommigen hier aan twijfelen?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Geen voetbal liefhebber en geen Alice In Chains liefhebber. Maar AIC is blijkbaar ooit kwaad het podium af gegaan omdat er teveel gejuich was van voetbal fans die het EK volgenden op een scherm vlak achter de geluidstoren. Omdat de band probeerde een gevoelig nummer te spelen (over de dood van een van de bandleden zijn vader heb ik begrepen)
Wel een voetballiefhebber, maar meer muziekliefhebber. Heb dat NL elftal gewoon links laten liggen en ben naar Alice in Chains gegaan, om vervolgens liggend op mijn jas vanwege de natte grond in slaap te vallen 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Elisa Day

Gebruikers die dit onderwerp bekijken