Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
De voetbal tijdens Graspop discussie gaat gewoon over Graspop en is relevant voor de '24 editie.
Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.
We weten allemaal allang dat er een scherm op de camping gaat staan, en dat het verder dus geen enkele invloed gaat hebben op het programma.
Dat sommigen wellicht nu al in de knoop zitten of ze een wedstrijd of een optreden gaan kijken, al is er nog geen tijdschema bekend, is totaal irrelevant en oninteressant.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.704
7.501
Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.
We weten allemaal allang dat er een scherm op de camping gaat staan, en dat het verder dus geen enkele invloed gaat hebben op het programma.
Dat sommigen wellicht nu al in de knoop zitten of ze een wedstrijd of een optreden gaan kijken, al is er nog geen tijdschema noch wedstrijdschema bekend, is totaal irrelevant en oninteressant.

Nederland - Frankrijk. Vrijdag 21-6 om 21:00

België - Roemenië. Zaterdag 22-6 om 21.00

Voor sommigen zeker interessant ;)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Kan me nog de penaltyserie van Nederland - Zweden in 2004 herinneren op GMM 2004. Nergens live beelden, maar wel af en toe wat updates via de schermen. Mooie avond toen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.
We weten allemaal allang dat er een scherm op de camping gaat staan, en dat het verder dus geen enkele invloed gaat hebben op het programma.
Dat sommigen wellicht nu al in de knoop zitten of ze een wedstrijd of een optreden gaan kijken, al is er nog geen tijdschema noch wedstrijdschema bekend, is totaal irrelevant en oninteressant.
Zoals je ziet in de post van Koekdoos hierboven, is er dus al wel een wedstrijdschema. Dat jij het oninteressant vind, dat mag. Maar ik vind dat mensen gewoon mogen vragen hoe men verwacht dat Graspop gaat faciliteren om de wedstrijden van Nederland en België te kunnen kijken. En ik vind het toevallig wel leuk om dan wat herinneringen van anderen te lezen. Het is en blijft een forum, toch? Geen mededelingenbord.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Nederland - Frankrijk. Vrijdag 21-6 om 21:00

België - Roemenië. Zaterdag 22-6 om 21.00

Voor sommigen zeker interessant ;)
Ah ja, die zijn dus wel al bekend.. ;)
Maar nog steeds niet relevant, wat mij betreft.
Natuurlijk bestaat er gewoon nog een wereld buiten het festival, waarin allerlei andere dingen gebeuren, maar die hoeven toch niet allemaal hier besproken te worden?
Er zijn bv. ook nog de nationale kampioenschappen wielrennen en de grand prix van Spanje in dat weekend, moeten we het daar ook nog over gaan hebben?
Wie voetbal wil gaan kijken, gaat maar lekker voetbal kijken.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.499
Ah ja, die zijn dus wel al bekend.. ;)
Maar nog steeds niet relevant, wat mij betreft.
Natuurlijk bestaat er gewoon nog een wereld buiten het festival, waarin allerlei andere dingen gebeuren, maar die hoeven toch niet allemaal hier besproken te worden?
Er zijn bv. ook nog de nationale kampioenschappen wielrennen en de grand prix van Spanje in dat weekend, moeten we het daar ook nog over gaan hebben?
Wie voetbal wil gaan kijken, gaat maar lekker voetbal kijken.
Tja vrij groot drogargument natuurlijk, aangezien voetbal altijd wel ergens wordt uitgezonden op of rond het festival en al die andere sporten niet.
Maar laten we het anders weer over 2025 en Slayer hebben dat is veel relevanter voor dit topic ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Zoals je ziet in de post van Koekdoos hierboven, is er dus al wel een wedstrijdschema. Dat jij het oninteressant vind, dat mag. Maar ik vind dat mensen gewoon mogen vragen hoe men verwacht dat Graspop gaat faciliteren om de wedstrijden van Nederland en België te kunnen kijken. En ik vind het toevallig wel leuk om dan wat herinneringen van anderen te lezen. Het is en blijft een forum, toch? Geen mededelingenbord.
Leuk om te lezen of niet, het is gewoon niet relevant, net als bv. het concert van AC/DC.
Deze discussie is nu al meerdere keren gevoerd, nog steeds zonder bevredigend antwoord, omdat blijkbaar daar niemand zich aan wil wagen en/of behoefte aan heeft. #huisregelshoogstetijd
Persoonlijk vind ik dus dat dit soort onderwerpen veel beter in een ander topic zouden passen (een algemeen topic, dan wel een GMM 'praktisch' topic over camping etc.).
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Tja vrij groot drogargument natuurlijk, aangezien voetbal altijd wel ergens wordt uitgezonden op of rond het festival en al die andere sporten niet.
Maar laten we het anders weer over 2025 en Slayer hebben dat is veel relevanter voor dit topic ;)
Hoezo is dat een drogargument?
Ok, het EK voetbal is blijkbaar interessant genoeg om uit te zenden tijdens het festival, maar dat gebeurt zoals vrijwel iedereen allang weet op de camping, en staat dus verder volledig los van het festival zelf.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
Leuk om te lezen of niet, het is gewoon niet relevant
Ik had in het Werchter topic iets gelezen over dat een voetbalwedstrijd invloed had op het tijdschema/lineup daar dus ik vroeg me af of hoe dit op Graspop wordt geregeld. Verder zie je dat hier iemand zegt dat de plek van uitzending ervoor heeft gezorgd dat Alice In Chains boos van het podium afliep.
Hoe je dan nog een argument kunt maken dat het niet relevant is, kan ik echt niet begrijpen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Ik had in het Werchter topic iets gelezen over dat een voetbalwedstrijd invloed had op het tijdschema/lineup daar dus ik vroeg me af of hoe dit op Graspop wordt geregeld. Verder zie je dat hier iemand zegt dat de plek van uitzending ervoor heeft gezorgd dat Alice In Chains boos van het podium afliep.
Hoe je dan nog een argument kunt maken dat het niet relevant is, kan ik echt niet begrijpen.
Er is toch ook allang antwoord op gegeven? Voetbal kijken is op de camping, daar hoeven toch geen pagina's voor hoeven te gevuld?
Sowieso gaat het programma er niet voor wijken, dat is op GMM nog nooit gebeurd, zeker aangezien het pas de groepswedstrijden betreft (en niet zoals bv. op Bospop 2010 de WK-finale).
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Nederland - Frankrijk. Vrijdag 21-6 om 21:00

België - Roemenië. Zaterdag 22-6 om 21.00

Voor sommigen zeker interessant ;)
Oeh.
Dat uur had ik nog niet gezien.
De Roemenen zullen dan heel waarschijnlijk zonder mijn steun ten onder moeten gaan. Het is maar een groepswedstrijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Dat is gewoon jou mening.
Hou het gewoon chill en probeer die er niet bij iedereen door te duwen want dat werkt niet.
#GedaanMetZagenOverHUiSREgeLs
Dat bepaal jij dus niet, en ook niet wat 'chill' is en wat niet.

Ik probeer niks door iemands strot te duwen, ik merk alleen op dat het duidelijk opstellen van huisregels (zoals menig druk bezocht forum die heeft) veel frustratie bij velen zou vermijden of wegnemen.
Nu wordt er vaak maar te pas en te onpas mensen aangesproken op wat hier wel in dit topic thuis hoort en wat niet. Huisregels (of in ieder geval richtlijnen) bieden daar houvast bij.
 
Laatst bewerkt:

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Ik had in het Werchter topic iets gelezen over dat een voetbalwedstrijd invloed had op het tijdschema/lineup daar dus ik vroeg me af of hoe dit op Graspop wordt geregeld. Verder zie je dat hier iemand zegt dat de plek van uitzending ervoor heeft gezorgd dat Alice In Chains boos van het podium afliep.
Hoe je dan nog een argument kunt maken dat het niet relevant is, kan ik echt niet begrijpen.
Klopt. Herinner ik mij ook nog vaag. Was iets met Triggerfinger. Die wilden niet spelen tijdens een bepaalde match geloof ik en dan werd de match dacht ik zelfs tijdens de hoofdprogrammarie opgenomen en aan de mainstage uitgezonden. Dacht ik. Was er niet bij maar dat was wat ik geloof gelezen te hebben
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
634
merk dat het geduld een beetje op is en er behoefte is aan vers pakketje namen.
al is dit een graspopforum waar ook praktische/randzaken op mogen (mijn mening 😂)

dan maar even een wishlist voor het laatste pakketje: hammerfall, primal fear, ad infinitum, vandenberg, axel rudi pell, beyond the black, geoff tate.
en zou journey en/of evanescence nog een optie kunnen zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Er is toch ook allang antwoord op gegeven? Voetbal kijken is op de camping, daar hoeven toch geen pagina's voor hoeven te gevuld?
Sowieso gaat het programma er niet voor wijken, dat is op GMM nog nooit gebeurd, zeker aangezien het pas de groepswedstrijden betreft (en niet zoals bv. op Bospop 2010 de WK-finale).
Dit is dus niet waar. Ik heb een paar keer voetbal staan kijken op het terrein van Graspop. Bijvoorbeeld een keer op de schermen naast de Metaldome, bij de oude inrichting van het terrein. Of een keer op de schermen achter de geluidstoren van de Mainstage. Die ingerichte zone op de camping is pas één keer gebeurd, dus het is helemaal niet zeker of ze dat weer gaan doen.
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
306
638
Er is toch ook allang antwoord op gegeven? Voetbal kijken is op de camping, daar hoeven toch geen pagina's voor hoeven te gevuld?
Sowieso gaat het programma er niet voor wijken, dat is op GMM nog nooit gebeurd, zeker aangezien het pas de groepswedstrijden betreft (en niet zoals bv. op Bospop 2010 de WK-finale).

Zoals iemand ooit zei tijdens de eindeloos lijkende Steel Panther discussie, die maar niet wilde ophouden:

Als het merendeel van het forum een bepaalde discussie daadwerkelijk beu is, dan uit dat zich toch vanzelf wel in een gebrek aan reacties?
Als niemand reageert, dan bloedt zo'n discussie vanzelf wel dood, daar is geen enkele interventie van gatekeepers of 'moraalridders' voor nodig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken