De voetbal tijdens Graspop discussie gaat gewoon over Graspop en is relevant voor de '24 editie.
De voetbal tijdens Graspop discussie gaat gewoon over Graspop en is relevant voor de '24 editie.
Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.De voetbal tijdens Graspop discussie gaat gewoon over Graspop en is relevant voor de '24 editie.
Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.
We weten allemaal allang dat er een scherm op de camping gaat staan, en dat het verder dus geen enkele invloed gaat hebben op het programma.
Dat sommigen wellicht nu al in de knoop zitten of ze een wedstrijd of een optreden gaan kijken, al is er nog geen tijdschema noch wedstrijdschema bekend, is totaal irrelevant en oninteressant.
Zoals je ziet in de post van Koekdoos hierboven, is er dus al wel een wedstrijdschema. Dat jij het oninteressant vind, dat mag. Maar ik vind dat mensen gewoon mogen vragen hoe men verwacht dat Graspop gaat faciliteren om de wedstrijden van Nederland en België te kunnen kijken. En ik vind het toevallig wel leuk om dan wat herinneringen van anderen te lezen. Het is en blijft een forum, toch? Geen mededelingenbord.Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.
We weten allemaal allang dat er een scherm op de camping gaat staan, en dat het verder dus geen enkele invloed gaat hebben op het programma.
Dat sommigen wellicht nu al in de knoop zitten of ze een wedstrijd of een optreden gaan kijken, al is er nog geen tijdschema noch wedstrijdschema bekend, is totaal irrelevant en oninteressant.
Ah ja, die zijn dus wel al bekend..Nederland - Frankrijk. Vrijdag 21-6 om 21:00
België - Roemenië. Zaterdag 22-6 om 21.00
Voor sommigen zeker interessant
Tja vrij groot drogargument natuurlijk, aangezien voetbal altijd wel ergens wordt uitgezonden op of rond het festival en al die andere sporten niet.Ah ja, die zijn dus wel al bekend..
Maar nog steeds niet relevant, wat mij betreft.
Natuurlijk bestaat er gewoon nog een wereld buiten het festival, waarin allerlei andere dingen gebeuren, maar die hoeven toch niet allemaal hier besproken te worden?
Er zijn bv. ook nog de nationale kampioenschappen wielrennen en de grand prix van Spanje in dat weekend, moeten we het daar ook nog over gaan hebben?
Wie voetbal wil gaan kijken, gaat maar lekker voetbal kijken.
Leuk om te lezen of niet, het is gewoon niet relevant, net als bv. het concert van AC/DC.Zoals je ziet in de post van Koekdoos hierboven, is er dus al wel een wedstrijdschema. Dat jij het oninteressant vind, dat mag. Maar ik vind dat mensen gewoon mogen vragen hoe men verwacht dat Graspop gaat faciliteren om de wedstrijden van Nederland en België te kunnen kijken. En ik vind het toevallig wel leuk om dan wat herinneringen van anderen te lezen. Het is en blijft een forum, toch? Geen mededelingenbord.
Hoezo is dat een drogargument?Tja vrij groot drogargument natuurlijk, aangezien voetbal altijd wel ergens wordt uitgezonden op of rond het festival en al die andere sporten niet.
Maar laten we het anders weer over 2025 en Slayer hebben dat is veel relevanter voor dit topic
Ik had in het Werchter topic iets gelezen over dat een voetbalwedstrijd invloed had op het tijdschema/lineup daar dus ik vroeg me af of hoe dit op Graspop wordt geregeld. Verder zie je dat hier iemand zegt dat de plek van uitzending ervoor heeft gezorgd dat Alice In Chains boos van het podium afliep.Leuk om te lezen of niet, het is gewoon niet relevant
Dat is gewoon jou mening.Niet mee eens, ook al vind het toevallig plaats tijdens GMM.
Er is toch ook allang antwoord op gegeven? Voetbal kijken is op de camping, daar hoeven toch geen pagina's voor hoeven te gevuld?Ik had in het Werchter topic iets gelezen over dat een voetbalwedstrijd invloed had op het tijdschema/lineup daar dus ik vroeg me af of hoe dit op Graspop wordt geregeld. Verder zie je dat hier iemand zegt dat de plek van uitzending ervoor heeft gezorgd dat Alice In Chains boos van het podium afliep.
Hoe je dan nog een argument kunt maken dat het niet relevant is, kan ik echt niet begrijpen.
Oeh.Nederland - Frankrijk. Vrijdag 21-6 om 21:00
België - Roemenië. Zaterdag 22-6 om 21.00
Voor sommigen zeker interessant
Dat bepaal jij dus niet, en ook niet wat 'chill' is en wat niet.Dat is gewoon jou mening.
Hou het gewoon chill en probeer die er niet bij iedereen door te duwen want dat werkt niet.
#GedaanMetZagenOverHUiSREgeLs
Klopt. Herinner ik mij ook nog vaag. Was iets met Triggerfinger. Die wilden niet spelen tijdens een bepaalde match geloof ik en dan werd de match dacht ik zelfs tijdens de hoofdprogrammarie opgenomen en aan de mainstage uitgezonden. Dacht ik. Was er niet bij maar dat was wat ik geloof gelezen te hebbenIk had in het Werchter topic iets gelezen over dat een voetbalwedstrijd invloed had op het tijdschema/lineup daar dus ik vroeg me af of hoe dit op Graspop wordt geregeld. Verder zie je dat hier iemand zegt dat de plek van uitzending ervoor heeft gezorgd dat Alice In Chains boos van het podium afliep.
Hoe je dan nog een argument kunt maken dat het niet relevant is, kan ik echt niet begrijpen.
Dit is dus niet waar. Ik heb een paar keer voetbal staan kijken op het terrein van Graspop. Bijvoorbeeld een keer op de schermen naast de Metaldome, bij de oude inrichting van het terrein. Of een keer op de schermen achter de geluidstoren van de Mainstage. Die ingerichte zone op de camping is pas één keer gebeurd, dus het is helemaal niet zeker of ze dat weer gaan doen.Er is toch ook allang antwoord op gegeven? Voetbal kijken is op de camping, daar hoeven toch geen pagina's voor hoeven te gevuld?
Sowieso gaat het programma er niet voor wijken, dat is op GMM nog nooit gebeurd, zeker aangezien het pas de groepswedstrijden betreft (en niet zoals bv. op Bospop 2010 de WK-finale).
Er is toch ook allang antwoord op gegeven? Voetbal kijken is op de camping, daar hoeven toch geen pagina's voor hoeven te gevuld?
Sowieso gaat het programma er niet voor wijken, dat is op GMM nog nooit gebeurd, zeker aangezien het pas de groepswedstrijden betreft (en niet zoals bv. op Bospop 2010 de WK-finale).
Als het merendeel van het forum een bepaalde discussie daadwerkelijk beu is, dan uit dat zich toch vanzelf wel in een gebrek aan reacties?
Als niemand reageert, dan bloedt zo'n discussie vanzelf wel dood, daar is geen enkele interventie van gatekeepers of 'moraalridders' voor nodig.