Graspop Metal Meeting 2025

Geen idee, maar ik zag wel iets over Guns N' Roses op het Lux Expo festival ofzoiets? Heeft Den Atelier daar iets mee te maken?
Yes, apparently that’s the show DenAtelier are teasing.

But are they doing festivals? Do you know?

No idea. This has been circulating the Wacken forum though. I don’t know if it’s real, looks like it to me. Also, it would make sense with the dates in southern Germany and the LuxExpo date in late July.IMG_2218.jpeg

Ik ben echt weggevlucht na een paar nummers. Met een andere zanger zou het kunnen. Miles Kennedy bvb. Slash is toch al gewend om daar mee te spelen ;)
Op zich wel een idee maar

- Myles zen stem is echt een te specifieke klank (love or hate denkik voor sommigen. Zelf wel fan. Weet niet of het een eer zou doen aan de oude nummers en dus wrs veel kak krijgen van fans.
- Axl gaat niet zomaar stoppen :D

If Guns N Roses comes, I would advise Axl to do play back
GIF by Mashable

otherwise it'll be 3 hours of this sound again

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Als GNR komt dan hebben ze toch wel hele grote headliners staan over 4 dagen qua bekendheid ( Iron maiden, Slipknot en GNR zijn toch wel hele grote namen) Ook al zijn het niet ieder zijn bands.

• Leuk
Waarderingen: Lars. en festivalryo
Als er dan toch wat vernieuwing moet komen, en mits stevige undercard.

Iron Maiden - Powerwolf/Ghost
Lamb Of God - Slipknot
Korn - Prodigy/Sleep Token
Till - Volbeat

Metalcore kan dan terug een jaartje vanaf de 2e rij toekijken.

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Op zich wel een idee maar

- Myles zen stem is echt een te specifieke klank (love or hate denkik voor sommigen. Zelf wel fan. Weet niet of het een eer zou doen aan de oude nummers en dus wrs veel kak krijgen van fans.
- Axl gaat niet zomaar stoppen :D
Myles heeft met slash best wat GNR materiaal gespeeld live, klinkt echt niet verkeerd.

It will be interesting to see: If we don’t get a headliner announcement later today, there’s a decent chance that GNR‘s postponed tour reveal has something to do with it.

Ik vermoed gewoon een donderdag headliner, om op eenzelfde manier door te gaan. Maar het wordt anders wel erg afzien de rest van de week

@jimmywe je kan dan misschien niet zeggen wie er wel staat, maar kan je wel zeggen dat GNR er niet staat? :LOL:
Dat zou inderdaad de beste headliner van vandaag zijn.

Beste Graspoppers,
Een nieuwe werkdag, dus vandaag opnieuw witte rook vanuit Dessel. En we hebben iets heel speciaals om te vermelden, namelijk niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 nieuwe headliners! Op de donderdag is het de beurt aan Guns N' Roses om te schitteren door afwezigheid. Op vrijdag en zaterdag zal de legendarische band ook niet in Dessel verschijnen. En op zondag zijn Axl Rose en Slash niet van de partij.

Binnenkort veel meer nieuws. Stay heavy, stay metal!

Users who are viewing this thread