Graspop Metal Meeting 2025

Aankondiging van Den Atelier is uitgesteld maar dit is dus wel duidelijk
GNR die alle commentaar lezen en Axl boos wrs. 😁
Myles heeft met slash best wat GNR materiaal gespeeld live, klinkt echt niet verkeerd.
ah nice, nog niet gehoord. al zal het uiteraard beter klinken dan Axl momenteel, wat ik voor alle duidelijkheid enorm spijtig blijf vinden. echt wel van van de Band maar klinkt gwn niet meer.

Neem aan dat we vandaag gewoon weer 1 headliner krijgen toch?
De kans is 75% dat we vandaag Powerwolf gaan krijgen als donderdag-headliner ja. De andere 25% zit hem in de kans dat de Graspop-stagiaire een baaldag heeft vandaag na een weekendje doorzakken.

• Leuk
Waarderingen: Timmy
ipv Guns ‘n Roses mag het voor mij ook wel gewoon 1 headliner per dag zijn en een steengoede undercard in ruil voor een prijsverlaging van de tickets.

Gisteren heeft Dream Theater opgetreden in AFAS te Amsterdam. Goede kans dat ze hierop gewacht hebben om ze als headliner aan te kondigen...

ipv Guns ‘n Roses mag het voor mij ook wel gewoon 1 headliner per dag zijn en een steengoede undercard in ruil voor een prijsverlaging van de tickets.
Eens prijsverlaging verwachten in tijden van inflatie is wel heel naïef.
Laten we ook niet doen alsof ze geen dure headliners hebben, Slipknot en Iron Maiden zijn geen goedkope jongens

Users who are viewing this thread