Graspop Metal Meeting 2025

GNR would be amazing. But I don't think that will happen. I expect names on Powerwolf's level.

Slipknot will strictly only play their debut album (why??), that's like 70 minutes. Enough room for 3 hrs of GNR after that.

• Verdrietig
Waarderingen: Rockbeer
Eens prijsverlaging verwachten in tijden van inflatie is wel heel naïef.
Laten we ook niet doen alsof ze geen dure headliners hebben, Slipknot en Iron Maiden zijn geen goedkope jongens
Slipknot is rond de 400k & Iron Maiden max 1 mil. Da's wel wat anders dan een Guns N Roses die starten vanaf ongeveer 2,5 mil (en dit kan oplopen tot 6 mil.)

• Thinking
Waarderingen: nikita
Slipknot is rond de 400k & Iron Maiden max 1 mil. Da's wel wat anders dan een Guns N Roses die starten vanaf ongeveer 2,5 mil (en dit kan oplopen tot 6 mil.)
Als je een recente bron hebt voor deze getallen dan wil ik je graag geloven.
Na de verschrikkelijke slechte ticketverkoop van GNR de laatste keer gaat geen enkel festival 6 mil daarvoor betalen. ik denk niet dat die tegenwoordig meer tickets verschuiven dan een iron maiden, zeker niet nu ze voor een vierde keer met dezelfde belabberde show in belgie langs komen

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Precies wat ik bedoelde, er zijn ongetwijfeld nog wel 49.999 anderen te vinden om een stadion te vullen
KBS heeft een capaciteit van ongeveer 65k, en de Arena ongeveer 71k
Waarom verwacht je dat GNR in 2025 ineens 3x zoveel tickets zal verkopen als in 2023?

De organisatie heeft enkele jaren geleden gezegd dat Slipknot tot hun duurste headliners behoort. No way dat die zo ver onder Maiden en co hangen qua gage.

Users who are viewing this thread