Graspop Metal Meeting 2025

Is natuurlijk voor de Amerikaanse markt, maar zelfs dan nog lijkt het me wel opvallend klein inderdaad. Ghost zal in europa ook wel een stuk duurder zijn
En Architects is Brits. Dus in Europa veel minder reiskosten

Maar denk niet dat het klopt. Want Brutus bv vraagt al 1000 euro, en die neemt Architects mee op hun volgende tour als support act (en hebben ze ook reeds gehad eerder als support act)

In 2009 heb ik ze gezien als Marquee headliner, maar als je AFAS uitverkoopt, ben je tevens headlinermateriaal. Zeker na de terugkeer van Mike Portnoy...
Op ticketswap gingen de kaartjes ook nog een uur voor aanvang voor meer dan de vraagprijs weg. En die kaarten waren al niet goedkoop en dat zonder voorprogramma. Kreator/Testament/Anthrax krijg het voor de helft van het geld al niet voor elkaar dus dat zegt ook wel wat.

Een band die met een 40 jaar anniversery tour bezig is en de terugkeer van een Mike Portnoy, absoluut een headline spot verdiend.

Ook weet je dat het live altijd perfect zal zijn dus best een veilige boeking wat dat betreft. Met GnR of Till is denk ik de helft van het veld naar huis halverwege de set of er hoeft maar een tribute/cover band in de Metal Dome te staan en dan gaat iedereen daar naartoe.

Een Rammstein tribute band tijdens Till zou wel humor zijn.

• Leuk
Waarderingen: saurus, sven.cr en Dwarf
Yeah, I know, I was kidding. :D

no offense to @barcake as he was just sharing what he has heard but sometimes it's really perplexing to me how people spread rumours that are so obviously untrue. Sometimes these things are so easily refuted, it makes me wonder if people genuinely don't care how stupid they sound.
He was implying a seperate show in Dessel, like AC/DC did this year. not an appearence at GMM.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Om op een festival in België te spelen bedoel je ?
Ik heb ze zelf in 2020 willen boeken, maar kon het niet betalen. Ik weet niet meer juist wat het gesprek was maar ging ook over een show in het Rivierenhof, en ik kreeg dacht ik een vraag hoeveel ik in gedachten had. En dan was er iets over subsidies van Rivierenhof en dergelijke. Ik weet het zelf niet meer van buiten allemaal

Users who are viewing this thread