Graspop Metal Meeting 2025

Dat dacht ik voorafgaand aan Rock Circus ook, maar de muziek is toch wel catchy en leuk publiek trekt het aan. Allemaal niet te serieus. Kan het zeker aanraden om er voor open te staan.
Er komt af en toe een liedje van hen voorbij op spotify en dat is altijd leuk, maar ik kan er gewoon niet al te veel naar luisteren zonder verveeld te raken. De nummers lijken allemaal gewoon best wel op elkaar.

Dat gezegd hebbende: Heb ze toen ook bij Rock Circus gezien. Gezellige show, ze weten het publiek mee te nemen en vooral makkelijke meezingers (meeschreeuwers). Vond het een top show en kan niet wachten om ze weer te zien.

Gesproken als non-liefhebber van power metal, Powerwolf in de AFAS was ècht heel erg tof. Leuk dat ze komen headlinen.
En toch hoop ik op nog een verrassende headliner. Doe Volbeat en Within Temptation er maar bij, laat die laatste dan een zijn om van op te kijken.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Valthys en Kneuzer
Huppa!! begint al goed voor mij!! 5/5 wil ik al zeker niet missen, krijg al schrik als ik aan clashes denk. 😅

Met een Volbeat erbij en een iets of wat alternatievere Headliner denk ik dat we best een topline-up hebben qua variatie, van ieder Genre wel iets, aangevuld met een gelijkaardige undercard, met overige genres als Thrash.
Let's go GMM 25!!

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Erg blij met Powerwolf als HL!
Vind dat ze met de show in Afas het echt verdienen om te Headlinen! Volgens mij spelen ze ook na Iron Maiden (omdat die voltens mij niet zo laat nog willen spelen) dus erg benieuwd naar deze show in t donker met alle Pyro erbij!

Powerwolf dus.
Volgende wordt iets spannender.
M'n gevoel zegt sleep token maar vraag me niet waarom.
Lorna shore wellicht...opeth?

Gesproken als non-liefhebber van power metal, Powerwolf in de Ziggo Dome was ècht heel erg tof. Leuk dat ze komen headlinen.
En toch hoop ik op nog een verrassende headliner. Doe Volbeat en Within Temptation er maar bij, laat die laatste dan een zijn om van op te kijken.
En wat zou die "verrassende headliner" dan zijn? Want klagen kan iedereen.

Users who are viewing this thread